Takže místo toho, abyste podporoval veřejnoprávnost médií, tak podpoříte jejich likvidaci. Aha? A logiku to má jakou? Ony ty veřejnoprávní média na Slovensku a v Maďarsku dopadly tak, jak dopadly ne vlastní vinou, ale kvůli lidem jako Vy.
Já také veřejnosra*kovní média placená z mých daní nepotřebuji :)
Ten most už není jen funkční stavba, ale i památka a estetická součást Prahy. Nic z toho není dobré opomíjet. Validní by mohla být i diskuse o tom, jestli raději nezachovat most, a nezrušit na něm železniční dopravu.
.
Zkuste mi technicky vysvětlit, proč by měl být problém rekonstruovat nýtovanou ocelovou příhradovou konstrukci mostu? Že by to bylo neekonomické, to je jasné, to u památek bývá. Nevěřím ale, že je to nemožné.
Jasně, vymění se 99% dílů, bude to stát 5x tolik než most nový, vydrží to poloviční dobu, ale hlavně že památkáři a "nebourači" budou hýkat blahem 😡
Opět vítr okolo mostu Výtoň.
Nově představený návrh je vynikající ukázka toho,jak elegantně se dá opravit tento ikonický most pro teoretický možný nárust železniční dopravy za zlomek ceny výstavby nového mostu.Chápu,že se ozvaly kritické hlasy k tomuto návrhu,prostě uplacení úředníci na Správě železnic již dostali všimné za výstabu nového a drahého mostu od stavebních firem.Na opravě se moc nevydělá,na výstavbě nového mostu ano.
Kecy v kleci, zas nějaký člověk, který nemá o mostech ani páru, chce změnit fyzikální zákony..... Je to utopie, holá utopie!
Vyšehradský most se stal součástí panoramatu Prahy. To se stane jen málo stavbám, a extrémně málo technickým stavbám. Proto bychom ho ničit neměli, podobně jako nezbouráme taktéž "zbytečnou" Petřínskou rozhlednu.
.
V dobách po povodních most zvládal provoz pantografů, které nahradily zaplavené metro. To byla vysoká kapacita, a šlo to. Doprava nekolabuje ani dnes, kdy má most značně umenšenou kapacitu kvůli bezpečnostnímu omezení provozu. Pokud by se opravil, kapacita opět značně vzroste.
.
Nelíbí se mi, že se jako argument pro nevyhnutelné zdemolování památky (byť není na oficiálním seznamu), využívá jedna studie možnosti tříkolejného provozu. Zcela stoprocentně to není jediné možné dopravní řešení, jak se Správa železnic tváří.
.
Podle mě by měl být ikonický most opraven za každou cenu a měli bychom být hrdí, že takovou stavbu máme a udržíme.
Jediné průchodné řešení je nechat most přirozeně spadnout. Díky škodičům ze Spolku NEBOURAT byla možnost postavení nového mostu zablikována. Lidé bez technického vzdělání mluví do věcí kterým nerozumí, to nemůže dopadnout dobře!!!
Ciste nahodou som na tom moste bol,ked to tam prezerali neaky ludia z anglickej firmy a vraveli tam ze sa da zachranit.
Najhorsie na tom je to ze nikto sa nezamyslel nad tym kto a preco nechal ten most schatrat a nestaral sa o neho,pricom je jasne ze niekto tu zodpovednost nesie.
Pri pravidelnej udrzbe by vydrzal v pohode tych odhadovanych 100 rokov co by priniesla rekonstrukcia.
Otazne je co po nich,ale to uz by bolo na dalsich generaciach.
Zelezniciam ide primarne o tu tretiu kolaj,im moze byt neaky most ukradnuty.
NA JAK DLOHO "zachránit"?
ZA KOLIK "zachránit"?
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nemyslim si. Neni jediny duvod jezdit centrem mesta. Vsechno se da objet
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jedna věc je důvod jezdit / nejezdit do centra, druhá věc je rušit Magistrálu. Jistí úchylové to už zkoušeli, třeba zasypat podjezd na Pražského povstání a udělat tam úrovňovou křižovatku. Naštěstí tato vskutku debilní myšlenka neprošla, její autoři však bohužel neskončili v Bohnicích, kam zjevně patří
1 odpověď