Nějak si na ten Hřibem spáchaný "bordel" v Praze nemůžu vzpomenout. Připomenete něco ?
Nesmyslné tramvaje na Václaváku za 1,3 Giga, zastavená výstavba Radlické radiály kde fixní náklady na údržbu průzkumné štoly jdou do milionů ročně, nesmyslné cyklopruhy v Podolí souběžně s cyklostezkou, absolutně nezvládnutá koordinace uzavírek silnic, je to málo?
Naši předci co tuto trať a fůra dalších stavěli sa mosí v hrobě obracat!Dnešní doba je hrozná, ničeho si tito zaprodanci nevážíja, na hňupiny peníze sů ale aby ostala historia kterů oddřeli naši dědové to sa jaksi nenosí. Je mě na zvracení!
Podle vašeho divného dialektu to asi nebyli VAŠI předci 🙂 🙂 🙂
Milý pane "redachtore", klikou se dal startovat Moskvič, Žigulík, Dacia 1300 a mnoho dalších soudobých aut, motory byly podélně, díra na kliku byla schovaná za přední SPZ. V zimě se to obzvlášt hodilo, člověk si prostydlý motor naprázdno protočil klikou, a ten pak daleko lépe nastartoval..... Takže úlet jsou ty vaše hloupé slinty! :-(
Nerudová tvrdí,že se musí nejdříve upravit daně a po té udělat důchody. Ve Švédsku přispívá stát, zaměstnavatel a pracovnik. Proč to nejde i tady? Kdyby ti šašci měli reformu,tak jdou k prezidentovi, hodí na stůl a řeknou: tady máte vy neschopná vládo recept jak nezvyšovat věk a udržet důstojný důchod. V tomto případě by se jim počet voličů zvýšil, ale takhle když člověk poslouchá ty jejich idiotské kecy a výmluvy , tak jsou každýmu normálně myslícímu člověku k smíchu , jak jsou trapní. Rozhodně s ničím nesouhlasí, ale nic nenavrhují. Jen se dostat k moci aby ta stb bakterie si mohla přihrát dotace. Howgh.
Prázdnuše to vyřeší 🙂 🙂 🙂
Tak alespoň uveďte jména stavebních firem, ať to nemusíme dohledávat. Každopádně vizuálně jsou opravdu téměř identické.
Most Borovsko
Most jehož stavba započala v červenci 1939 stavěla firma Ing. Jakub Domanský, stavbu vedl Ferdinand Čulík.
Most Šmejkalka
Stavední firma Dr. Ing. Karel Skorkovský , zaměstnancem byl i Ing. Bechyně, pozdější akademik a specialista na betonové stavby.
Most u Píště (dnes dvoupatrový)
Stavební firma Brázdil a Ješ....
38
Sledujících
34
Sleduje
38
Sledujících
34
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
1) tramvaje na Václaváku = náročný projekt revitalizace Václavského náměstí starý skoro 20 let , dokončeno za Hřiba. V roce 2005 byla vyhlášena veřejná anonymní urbanisticko-architektonická soutěž, v níž vyhrálo první cenu studio Jakub Cigler architekti. První fáze úprav začala o sedm let později v úseku Na Příkopě, kde začaly na jaře 2012 stavební práce.
Z mého pohledu úspěch. Odkaz 1
2) Radlická radiála = projekt ze 70. let, poprvé upraven v 90. letech, stavební řízení "běží" již několik let kvůli cca 150 připomínkám veřejnosti, které se musejí zpracovat a námitkám o podjatosti úředníků atp. Např. Iniciativa za zlepšení Radlické radiály požaduje přepracování projektu tak aby odpovídal dnešní době...atd. Kde je tady Hřibův "bordel"?
3) cyklopruhy - z toho se bohužel stalo politikum. Praha je hodnocena jako nejhorší evropské město pro cyklistiku.
4) koordinace uzavírek - ale no tak, přece uzavírky neplánuje primátor....
Co tam máte dál ?
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vy jste si nevšimla, že soudruh Hřib je už několik let RADNÍ PRO DOPRAVU, a tedy MÁ na starosti koordinaci uzavírek?
A Radlickou radiálu napadají především ti, kteří si zakoupili levné pozemky okolo ní, věděli že tam má být, a marně doufali, že k její výstavbě nedojde ....