Blábol. Je třeba se podívat na Severoatlantickou smlouvu. Její článek 10 zní: "Strany mohou na základě jednomyslného souhlasu pozvat kterýkoli jiný evropský stát, který je schopen podporovat zásady této smlouvy a přispívat k bezpečnosti v severoatlantické oblasti, aby přistoupil k této smlouvě. Každý pozvaný stát se může stát stranou této smlouvy uložením listiny o přístupu u vlády Spojených států amerických. Vláda Spojených států amerických uvědomí každou ze stran o uložení každé takové listiny o přístupu." Takže žádné přihlašování, ale jednomyslné pozvání!
UEFA asi nechápe, že něco jiného je regulace fotbalu, o což se (šílená) britská vláda rozhodně nesnaží, a něco jiného je regulace podnikání, kde je zcela normální požadovat splnění nějakých, například finančních, podmínek pro obdržení podnikatelského oprávnění (licence). Například banka musí mít nějaký minimální základní kapitál a totéž lze požadovat i od firem podnikajících ve sportu. A britské ligové kluby prostě jsou podnikatelské subjekty.
Nejdříve nepodařená spolupráce s Air France (každému ekonomicky gramotnému muselo být předem jasné, že to nemůže fungovat, protože tam není žádná synergie). Pak přišel inženýr přes pořadový krok z Vyškova, který to dostal jako trafiku od Zemana za zorganizování volebního autobusu Zemák. Myslel si, že z ČSA udělá firmu, která bude sloužit hlavně manažerům létajícím za dlouhé peníze v byznys třídě a půjde raketově nahoru. Objednal podle toho spoustu letadel a pak už to šlo nezastavitelně do kopru. Druhý pokud o prodej skončil dalším debaklem. Jediná firma, pro kterou měly ČSA strategický význam jako evropský hub, byl Aeroflot, ale ten byl vyloučen z politických důvodů. S Korejci to ale také nevyšlo, protože nemohlo. Pak to ještě pár let držel nad vodou "skvělý krizový manažer" Lašák z Komerční banky tím, že postupně rozprodával všechno, co mělo nějakou hodnotu (obsluha zavazadel, stravování, letadla...). Každý, kdo se podíval na účetní výkazy ČSA a jen trošku rozuměl ekonomice, musel vidět, že na provozu se těžce prodělává a peníze jsou pouze z mimořádných výnosů z prodeje majetku. Jen dozorčí rada to neviděla nebo nechtěla vidět. Prdelné za sezení v ní bylo důležitější než řádné hospodaření.
Další ukázka naprosté nekompetentnosti politiků. Pořád hledají nějaký "svatý grál" procent a roků a nechápou že by měli rozlišovat podle charakteru dluhů. Škoda na zdraví způsobená trestným činem nebo vypořádání z dědictví nebo společného jmění manželů po rozvodu by se nemělo promíjet nikdy, dluh za černou jízdu v tramvaji nebo nesplacenou půjčku od šmejdů za lichvářské úroky se částečně prominout může. A hlavně by se měly oddlužovat dluhy z nekřesťanských úroků a nákladů advokátů a exekutorů, které jsou mnohdy vyšší než původní dluh.
Obnova řízení se má podle zákona povolovat v případě, kdy vyjdou najevo nové skutečnosti, které ve spojení s těmi již známými BY MOHLY vést k jinému rozhodnutí ve věci. České soudy ovšem v praxi při rozhodování o povolení obnovy postupují tak, že neposuzují, zda by nové skutečnosti k jinému rozhodnutí vést mohly, ale posuzují, zda by k jinému rozhodnutí vedly. Fakticky tak posuzují přímo vinu, nikoliv možný význam nových důkazů. Přisvojují si tak pravomoc, kterou v daném okamžiku nemají. To je ovšem jen jeden z řady někdy mnohem vážnějších problémů české justice.
A kdy Praha tou pozitivní výjimkou byla? Nějak si nevzpomínám. A ostatní velká města že zabírají o to více? Brno??? To je ještě více odstrašující příklad. Liberec = Synerov s šílenými dluhy za pořádání lyžařského MS v nížině??? Ústí nad Labem, kde chtějí hospodu a pak jim vadí, že do ní chodí lidé? (Chtěli VRT přes město a teď jim vadí, že po ní mají jezdit vlaky a přitom hlučet.) Čím větší město, tím větší příležitost pro korupci. Proto se venkov za 30 let posunul mnohem více, přestože je přes rozpočtové určení daní soustavně okrádán právě ve prospěch největších měst.
Blábol. Ani chata pod Rysmi, ani Zbojnická chata ani Téryho chata nejsou na magistrále. A v životě jsem nepotkal nikoho, kdo by tu magistrálu šel jako celek. Zejména západní část pod Roháči je úplně jalová. Tatry mám rád a prochodil jsem je mnohokrát včetně míst, kam už se dávno nesmí. Mapu tam nepotřebuji. Ale dnes jsou už zoufale přelidněné a příšerně zkomercializované (předražené). Už je tam jen pár krásných tras, které může člověk projít, aniž by potkával davy. Znalci o nich vědí, ostatní se mohou snažit je objevit. Tatry jsou velehory kapesní, Alpy jsou velehory skutečné a v rozsahu tras, služeb pro návštěvníky a většinou i cen jim Tatry nemohou konkurovat. Bohužel.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na každou složitou otázku existuje nejméně jedna jednoduchá, logická a úplně špatná odpověď. Poplatky kartovým nadnárodním zlodějům jsou jen jedním z důvodů, a to nikoliv tím hlavním, protože většinou dělají kolem 1 % tržeb. Významnější je "daňová optimalizace", tedy fakticky krácení daní, kde nejde ani tolik o daň z příjmu, ale hlavně o DPH. A třetím důvodem je, že při placení kartou jaksi odpadá dýško/spropitné, protože dřívější zvyk dávat hostovi terminál, aby ho tam zadal jako příplatek k ceně, se nějak vytratil. Aspoň já už jsem se s ním řadu let nesetkal.