Ano. Hledáme dělníka/dělnici na výrobní linku do třísměnného provozu, požadujeme angličtinu na úrovni alespoň B2 a bakalářské vzdělání ve strojírenském oboru a nabízíme 25.000 Kč hrubého a stravenky. Podobných nabídek je plný internet a na pracáku jsou ještě atraktivnější! Budou hledat dlouho. Zaplaťte pořádně a lidi budou!
Celou tu ruinu dával přes dvacet let dohromady spolek vedený panem Kovačičinem z ČB. Odpracovali tam bezplatně spoustu času, postavili i tu původní vyhlídkovou plošinu a sehnali na to vše i peníze. Nikdy jsem neslyšel ani nečetl, že by do toho obec Přední Výtoň jako vlastník něco zainvestovala. Pak přišlo nové zastupitelstvo a nový starosta, spolek byl shledán nežádoucím a skončil. Mouřenín splnil úkol, mouřenín může jít.
Poláci si sice postavili celou dálniční síť, ale my jsme se díky evropským dotacím stali světovými premianty v počtu rozhleden, cyklostezek, vesnických muzeí všeho možného, akvaparků, lyžařských areálů a hlavně různých čapích hnízd. Jiné země si stanovily jen 3-4 klíčové programy a do nich nalily všechny peníze. U nás chtělo každé ministerstvo vlastní finanční europašalík, takže programů bylo asi 16 (nejvíce v EU) a rozfrcali jsme vše v drobných.
Blábol. Ve sněmovně není nový zákon o účetnictví, ale pouze novela starého a ta jde teprve do prvního čtení, takže její účinnost od 1.1.2025 je naprosto vyloučená. Je spíše otázkou, zda to vůbec tato sněmovna ještě stihne projednat, protože tam jsou stovky jiných návrhů zákonů, na kterých bude mít vláda mnohem větší zájem.
V konfliktu na Ukrajině jsou podle všech zpráv rozhodující drony, rušičky, protivzdušná obrana a raketové vojsko. Nic z toho nemáme, ale budeme kupovat stíhačky F35, hlavní bojové tanky a francouzská děla Caesar, která Dánové kompletně darovali Ukrajině a tam se naprosto neosvědčila, protože fungují jen v laboratorních podmínkách. Opět se připravujeme na minulou nebo dokonce předminulou válku.
Neuvěřitelný blábol. Dálnice (dodnes z velké části prašná a sjízdná jen po část roku, kdy může jezdit přívoz přes ohromnou řeku Aldan) od Jakutska do Magadanu nevede a nikdy nevedla přes Ojmjakon. Ten je na konci slepé odbočky z ní, která je dlouhá přes 190 km. Původní silnice zvaná "cesta kostí" vedla právě po této odbočce a cca 30 km před Ojmjakonem v osadě Tomtor z ní odbočovala východním směrem po velkém mostě přes řeku Indigirku a dalších asi 200 km totální pustinou, až se před Mjaundžou opět dostala k trase současné dálnice. Tato stará cesta je už ale dlouhá desetiletí nepoužívaná a neudržovaná a jsou na ní spadlé mosty přes řadu malých vodních toků, takže je otázka, s jakým dopravním prostředkem by dnes byla průjezdná. Teplobudky na ní jsou čirá fantazie.
Pokud má firma záporný vlastní kapitál, tak je podle insolvenčního zákona předlužená a je povinná podat na sebe insolvenční návrh. Zodpovídá za to statutární orgán. Dokud ale někdo kvůli nesplnění této povinnosti nepřijde o vlastní majetek, tak se na to bude pořád kašlat a čekat, až dluhy narostou a průšvih bude co největší.
Předčasná radost. Stavební povolení dostali na jiné hlukové limity a až to za rok změří (ten rok se musí čekat na stabilizaci provozu) u obytné zástavby, která tam v mezidobí vznikla, , tak se oficiálně ukáže, že to naprosto nevyhovuje, což se neoficiálně ví už teď. Takže to bude buď padesátka nebo dodělat hromadu protihlukových valů a stěn a zaplatit další desítky milionů.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V článku chybí jedna drobnost: Šlo o staré sovětské letadlo TU154, které nemělo ani obyčejné GSM, které bylo v roce 2015 už v každém autě střední třídy. Proto se v mlze netrefili ani na ranvej a protože nevěděli, jak je daleko, tak nemohli rozumně řídit sestup. Posadit do takového letadla celou politickou, vojenskou a kulturní elitu národa je šílenství.