Dobrý dem,
až na pár chyb, je to příjemný článek. Viperů jsem měl pět a pořád mám dva. Určitě mají všechny posilovač řízení, bez něho, by jste volantem nezatočil, nebo jen hodně těžce. Hliníková ramena se dávala do faceliftu první generace, kde již bylo ABS. Auta bez ABS mají kovová ramena. Pravdou je, že se s vozidlem nedá jezdit rychle, aspoň ne hned, potřebujete hodně benzinu a času, než se s autem propojíte, ale potom není mnoho větších automobilových zážitků na tomto světě, neustále jste v kontaktu s nehodou a potenciální smrtí, jelikož bezpečnostních prvků tam opravdu mnoho není. Zde opravdu řídíte, zde opravdu žijete.
P.S. staršího jsem si upravil, má supercharge a mnoho jiných dílů, takto disponuje výkonem 750 PS a necelých 1000 Nm.
Není divu, čekal jsem to dříve. Při vyhazování zaměstnanců, bych začal lidmi, kteří v 19 letech dělají ředitelé pro určité divize (reál). Dokud budou ignorovat lidi, kteří jim nesou peníze, nebude to lepší! Kdo trochu vidí do problému, tak ví, že za GD v automobilovém průmyslu stojí především VW! Podařilo se jim postavit téměř dokonalý naftový motor a tak tlačil na EU, aby zpřísnila emisní limity. Potom už to všichni známe, aféra, která se kolem nich rozjela a tak někdo ve VW dostal dobrý nápad, že můžou ještě přitáhnout šrouby s EV. No a tady je výsledek!
Proč opět pomlouvají? Jen a protože není po jejich? Buď ta strana je nebezpečná a radiální a nevyhovuje zákonům země a tak jí do voleb přec nepustím!
Nebo tady máme demokraci a měli by plně respektovat přání voličů a ne vysvětlovat jim, že volí špatně! Evidentně politici dělali špatně svou práci pro veřejnost.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mild-H to je zatím největší zvrhlost propagandy od vrchnosti, která nařizuje, podle toho, kde má akcie! O planetu, tady jde až v poslední řadě!