Měl jsem možnost přesně tuhle bestii chvilku ,,vodit,, a měl jsem zcela rozporuplné pocity. Nádherná muzika od motoru, doplněná brutálním výkonem (motor byl upraven na 460 HP) který se na dálnici cítil jako doma, byl ovšem na našich okreskách nevyužitelný, protože podvozek a poměrně náročné ovládání auta dělalo z řízení poněkud nepříjemný zážitek. Pokud jste ho ale vzali někam na okruh, byl to úžasný zážitek. Ještě dodám, že pokud to člověk více sešlápnul, tak mu na cestu Praha-Brno a zpět nádrž na 90 litrů nestačila ani omylem.
Nádrž má strop 70 litrů a u toho novějšího v kabriu mám necelých 60..... .
Musíš valit ekonomický 200 km/h na 2.200 otáček, potom to nežere 😀
Áha. Tak to je možné. Nicméně autor v článku v jedné větě popsal, že sundaval střešní díl a slídové okna a ještě nějaký mezikus. Takže možná zvláštní výbava, ovšem do Čech velmi vhodná...
Vždy měl střechu! Pokud se bavíme o RT/10, tak buď má z kompozitního materiálu a elektrikou poháněná boční okna ze skla. Druhá varianta, je sundavaci látková střecha, která má kovové a laminátové výztuhy, které tvoří skelet, jež se povolením dvou šroubů nechá a rozložit/složit a vložit do prázdného kufru napříč. Místo bočních skel jsou na dvou trnech do dveří vložené látkové bočnice, které v sobě mají plastové okno, které je posuvné i z venku, abys mohl auto otevřít přes vnitřní kliku.
Doporučení: pokud jedeš na rande, střechu sundej než přijedeš na misto určení, jinak budeš vypadat komicky. 😀
Dobrý dem,
až na pár chyb, je to příjemný článek. Viperů jsem měl pět a pořád mám dva. Určitě mají všechny posilovač řízení, bez něho, by jste volantem nezatočil, nebo jen hodně těžce. Hliníková ramena se dávala do faceliftu první generace, kde již bylo ABS. Auta bez ABS mají kovová ramena. Pravdou je, že se s vozidlem nedá jezdit rychle, aspoň ne hned, potřebujete hodně benzinu a času, než se s autem propojíte, ale potom není mnoho větších automobilových zážitků na tomto světě, neustále jste v kontaktu s nehodou a potenciální smrtí, jelikož bezpečnostních prvků tam opravdu mnoho není. Zde opravdu řídíte, zde opravdu žijete.
P.S. staršího jsem si upravil, má supercharge a mnoho jiných dílů, takto disponuje výkonem 750 PS a necelých 1000 Nm.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mild-H to je zatím největší zvrhlost propagandy od vrchnosti, která nařizuje, podle toho, kde má akcie! O planetu, tady jde až v poslední řadě!