Tak koukám že hloupost kvete napříč celým světem 🫣
Jistě, někdo vykrade banku a bude ujíždět. Policie si jen vyfotí značku a pak si v klidu dojde pro....? Koho? Majitele auta? Co když jsou značky kradené? Co když auto spálí, utopí, odstaví a přesedne do jineho? Co když je celé auto kradené? Nebo co když ho nebudou pronásledovat a on cestou stejně nekoho ve vysoké rychlosti zabije?
Svět přestává být normální.
Co třeba menší náklaďák? TVL, menší hmotnost, kratší brzdná dráha.
Jako že by stavební firma místo jednoho velkého, platila 4 menší? Nebo, co se vejde na velký a zvládne se jednou cestou tam a jednou zpět, řešilo 8 x tam a 8x zpět+ nafta, práce řidiče a časová prodleva ? No, to by se třeba takový jeden bytový dům stavěl dvakrát tak dlouho za 2 x víc peněz. Vy jste hlava 🤣🤣🤣
Cpete kamiony do ulic, kde žijí lidé a pak to takhle dopadá. Kamionisti zabíjejí daňové poplatníky, co jim hradí opravu silnic. Město má být pro lidi, náklad vozit vlakem, nebo po obchvatu. Kolik je přechodů přes koleje? Minimum.
Jestli jste viděl foto v článku. Vidíte nákladní vůz na převoz materiálu ( suť, stavební materiál, stavební stroje, ..), ono jinak do míst kde se staví to nedostanete.
Co takhle juknout na strukturu policie. Kolik jich je na ulicích a kolik v kancelářích. Kolik je generálů a kolik těch kteří skutečně slouží.
To by bohužel nepomohlo. Statistiky u PČR jako kdo je ve výkonu a kdo v kanceláři jsou zavádějící. Papírově totiž policie vede stovky, možná tisíce míst jako výkon, ale ve skutečnosti ti lidé za celou kariéru u PČR neopustí kancelář. To proto aby to vypadalo že jsou plné stavy. 🤫
Aby byl článek objektivní, tak by musel novinář zažádat o informaci policejního presidenta, kolik je v této době policistů v činné službě s hodností vyšší, než kapitán. Ale ani kapitán už na ulici do zásahu nejde. Potom by jsme tedy mohli zjistit, že takových úřednických míst máme více, než mnohem větší státy rozlohou i počtem obyvatel. A dále , proč úředník, který na ulici byl naposledy před několika lety, bere rizikový příplatek? Zřejmě za riziko, že si tužkou vypíchne oko
Máte pravdu. Bohužel u PČR existují stovky, možná tisíce míst, kde příslušník který nikdy nevkročil na ulici, pobírá rizikový příplatek, stabilizační příplatek, osobní ohodnocení 10k a výše, k tomu někteří i příplatek za smennost a nakonec si odnesou rentu 30,40,50,60k měsíčně aniž by za ty roky opravdu vykonali nějakou práci kde jim nějaké roziko hrozí 😕
Zásadně nesouhlasím s obsahem článku, a to především s tvrzením, že má PČR podstav lidí. Naopak, příslušníků Policie ČR má naše republika v evropském srovnání absurdně moc, a kdyby bylo zítra propuštěno 40% policistů, sbor radikálně zreorganizovan a byly PČR odebrány některé agendy (třeba měření rychlosti vozidel na konci obce a pod.), vůbec nic by se s objasněnosti a bezpečnosti nestalo. Zároveň, pokud by se okamžitě zrušily renty a výsluhy, ať už nyní vyplácené, či jen slíbené, a ušetřené mzdy propuštěných a nevyplacené renty by se v plné výši rozdělily mezi ty příslušníky Policie ČR, kteří by směli zůstat pomáhat a chránit, výrazně by se změnil plat u začínajícího policisty: nástupní plat řadového příslušníka obvodního oddělení PČR by činil minimálně 100 tis Kč netto měsíčně, což by k Policii přivedlo schopné, vzdělané a motivované lidí, kteří by sloužili s radostí. Shrnutí: sbor zreorganizovat, činnost zredukovat, 40% propustit, výsluhy zrušit.
Vy u policie sloužíte, nebo jste sloužil?
Že tu píšete takové hlouposti.!?
Je ovšem třeba říct, že víc než třetina těch "policistů", jsou vedoucí, zástupci, ředitelé, náměstci, mluvčí a další, kteří jsou papírově vedení jako výkon ovšem za plný plat sedí někde v kanceláři a 10 jich dělá práci, kterou v soukromém sektoru dělá jeden. Takže dokud se neudělá úplná systemizace která jasně zredukuje tyto papírové tabulky nedá se říct že máme nejvyšší počet policistů na občana.
Ono to s těmi "Středočechy" není tak horké. Spousta aut která do Prahy jedou z okolí jsou Pražáci, kteří pronajímají byt po bábě v centru a ten jim splácí hypotéky ve Středočeském kraji. V takové rodině jsou 2 i 3 auta, kdy manžel jede v 7:00, manželka v 7:30 a dětičky svým autem na 8:00. Pokud Praha chce omezit Středočechy, navrhuji ve Středočeském kraji zpoplatnit všem s Pražskou značkou parkování. Jako v Praze. Jedno auto na rok 3.000,- dvě auta 10.000,- a 3 a více 20.000.
V kancelářích je jich jistě stále dost. Stejně tak zbytečných "mluvčích", což je úplně zbytečná funkce. Velitel útvaru, oddělení, či jiného celku má mít přehled a schopnost přednést veřejnosti, či mediím, všechny informace.
Naprosto souhlasím. Na každém ředitelství jsou desítky tiskových mluvčí a jak to chodí?
Zavolá Vám některý z nich, zeptá se co se stalo a pak to zopakuje v TV. Nebo řekne že věc se šetří. Za to jsou v hodnostech od poručíka do majora, v teplé kanceláří, s osobním příplatkem i deset a víc tisíc, pravidelnými odměnami které jim dokáží zvýšit průměr a pak vezmou rentu o které si obyčejný polda může nechat zdát a odejdou.
Jejich "práci" by měl dělat vedoucí oddělení.
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nemáte pravdu. Privilegovaná vrstva pouze normálně vysála státní pokladnu. Pět procent populace si na kovidu vysálo z eráru miliardy. Hnus.
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli za privilegovanou vrstvu považujete zdravotníky, sestřičky, záchranáře, saniťáky. Tak jste duševně nemocný.