Jsem někdo jiný, než si myslíš.
Nevsiml jsem si to , jestlize je tam podchod jsou to hlupaci ! Omlouvam se za muj komentar. Avsak v dnesni dobe kdyz projizdi rychlik stanici takto rychle tak by to melo byt nejak zabezpeceno ! Kdyz se podivate na obrazek tak vydite jak prijizdi osobni vlak, ktery zastavuje oni se vydaji prejit a v tu chvily proleti rychlik ! Avsak to je neomlouva...
Ta rychlost podél nástupiště je opravdu šílená. To je samo o sobě hazard. Na Googlu je vidět, že rovné koleje vedou jen přes nástupiště, takže se to tam asi děje pořád.
Máte pravdu, nová baterie asi tak za cenu jedné nové pneumatiky, to majitele auta nezruinuje. Když ale všichni ekologové, ekologičtí aktivisté a dnes již i firmy a státní správa a EU mají plnou hubu ekologie, jak musíme nevypouštět CO2 apod. a pak se kvůli tomu zavádějí systémy na šetření paliva, které nám zkrátí životnost baterie třeba z 6 roků na 4 roky. Takže zprůměrovaně za životnosti dnes provozovaných aut budu potřebovat o cca 50% baterek více, než před zavedením třeba toho systému Start/Stop. Když si to představíme k celkovému počtu aut zde na planetě, tak kvůli systému S/S zbytečně navíc vyrobíme ( a tím i ovzduší navíc zasviníme) několik stovek miliónů baterií navíc. To je ekologie jako blázen......
S tou ekologií, zrovna olověná startovací baterie pro životní prostředí zátěž není, většina se zrecykluje. Největší zátěž je samozřejmě palivo, dále pneumatiky a motorový olej, tam se toho recykluje jen zlomek.
Další n skutečný blábol novin... Dělám technika na staré motory Avia, Lada, Škoda, a mám i hodně známých co dělají moderní motory. A blábol že řidiči jednotka připraví motor na jízdu je neskutečná blbost. Jak by mohla řídící jednotka která určuje pouze průtok paliva zajistí teplý motor na provozní teplotu cca 80-90C. Toto je provozní teplota každého auta (Samozřejmě záleží na nastavení termostatu). Motor když sice studený nastartovat jde ale vše je ztuhlé, olej, písty, ložiska atd... Tedy a co dělá olej když je ztuhlý a tím pádem nemá své mazací vlastnosti? Výsledkem je poškození motoru.
Takže nevěřte všemu co se v těchto lživých médiích píše.
Nicméně pokuta v zákonu za bezdůvodné ponechávání motoru v běhu je, přičemž výklad upřesňuje, že zahřívání motoru není důvod. Ale nikdy jsem neslyšel, že by za to někdo dostal tu pokutu. Což by občas někteří potřebovali, hlavně ti pod mým oknem do ložnice.
Jsem někdo jiný, než si myslíš.
1
Sledujících
0
Sleduje
Jsem někdo jiný, než si myslíš.
1
Sledujících
0
Sleduje
Do důchodu dva roky a tento článek mě donutil přepočítat investice na "stáří". Ten podíl akcií mě překvapil, je 80%, hlavně díky boomu po covidové depresi.
Dřív jsem si akcie vybíral, zvažoval důvody poklesu, četl zprávy o těch firmách. Postupně jsem došel k dvěma závěrům - jednak že výsledek selekce za tu námahu nestojí, a za druhé, že se do budoucna musím vyhnout titulům na české burze. Takže nyní nic nečtu a nakupuji přesně podle Buffetovy rady jen ETF amerických indexů.