Jsem někdo jiný, než si myslíš.
To máte pravdu,ale jak Redbuul tak Alpine byli rádi že se vůbec udrželi nad dráze. V poslední kole před SC už ztráceli 10 sekund na kolo proti ostatním. Kdyby se SC posunul dál o jedno či dvě kola, tak buď nedojedou a nebo jsou poslední.
Nevím, jestli jsme viděli stejný závod. Já viděl, jak se těsně před tím VSC Ocon lehce dostal před Cunodu na třetí místo za Landa a za ním už byl přilepený Max, který na Landa ztrácel stejně jako po startu. Navzdory tomu, že měl na kontě už 14 předjetí. Tomu bych neříkal, že se stěží drželi na dráze.
Takové dveře buď sníží tuhost karoseriem nebo povedou ke konstrukci tuhší podlahy i střechy, nebo zvýší riziko zablokování dveří při autohavárii pokud se rozhodnou tuhost zvýšit zapojením dveří do celkové nosné struktury. A nejspíš dojde ke kombinaci uvedeného.
Při tom společenskou poptávkou majitelů takových to vozidel je mít dveře tiché při posouvání aby nerušily při kempování. Zatím jsou tu jen boční posuvy hlučného typu.
S tím souvisí i otázka inteligentní ke spaní použitelné variability sedadel a jejich bočního vedení srovnatelného automaticky do roviny pro spaní.
Chybějící B sloupek udělá z lehkého bočního ťukance totálku, podobně jako u B-maxe.
Jenom mne štve chování některých turistů, kteří se nutně museli vyfotit, jak sedí nebo leží na Adamově loži. Pamatuji, když jsem tam chodívala zamlada, bylo to celistvé pískovcové lože, které vydrželo léta ... bohužel za poslední desetiletí vzalo za své ( a není to jen povětrnostními vlivy).
Máte pravdu, v posledních 20 letech to dílo prakticky zmizelo. Až mě to překvapilo, jak rychle vzalo za své. Ale na druhou stranu se to dalo čekat, znásobil se počet lidí, co se chtěli vyfotit na skalní imitaci kanape. Je (byla) to zajímavost, která přitahuje, na druhou stranu je dobře, že dneska se takové zásahy do skal (od skulptur po celé domky) snad už nedějí.
Verstapen je křivák. Kdyby mu to Lando po startu zavřel jak to dělá běžně Max,tak by se v RB podělali vzteky. A tam Max jasně pozdě na brzdy a vytlačil Landa. Komisaři jedna velká špína.
Možná je křivák, jako ostatně i všichni ostatní. Ale jak to souvisí s tím předjetím? Když se to stalo Maxovi, tak poslechl svého inženýra a s velkou nechutí pozici vrátil. Lando má ale svoji hlavu, která ho už stála několik dobrých umístěni.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Co riskoval? Vyměnil gumy ve správný čas, předpověď slibovala snížení intenzity deště takže zastavení závodu nehrozilo. Podle mne udělali všechno správně nemohli přece počítat že to Colapinto pošle za SC do zdi. Verstappen to proste risknul a vyšlo to, šli tomu naproti a vyplatilo se.
1 odpověď
Jsem někdo jiný, než si myslíš.
1
Sledujících
0
Sleduje
Jsem někdo jiný, než si myslíš.
1
Sledujících
0
Sleduje
Evidentně to správně neudělali. V takovém počasí "nemohli počítat" neplatí a měnit gumy před půlkou závodu za stejné je známka paniky.