Jenže politika je jedna ošklivá věc, mocnosti rozhodnou za zavřenými dveřmi, poskoky nechají vykřikovat a konat a pak opět mocnosti rozhodnou jak to bude. Pokud je přání ukončení konfliktu plánem B, nic jiného nezbývá. Na plán A Ukrajina nemá lidi ani peníze a zbraně a bez větší pomoci než dosud je návrat území v nedohlednu nebo utopie. Prostě jednoduše, kdo platí a podporuje, také určuje pravidla, to je EU a USA. Rusák si to platí sám a má i bohaté dodávky od svých spojenců. Spravedlnost má od politiky daleko. Bohužel na úkor obyvatel.
Kdo mluví o tom, že Ukrajina odevzdá Donbas. To by postrádalo smysl. Odevzdal by se Krym. Tím by to celé haslo.
Dobrý den, tím by to nebylo. Rusko chce to obsazené území ze dvou důvodů, přinejmenším. Přístup ke Krymu suchou cestou a mít pod kontrolou území s ruskojazyčným obyvatelstvem. To byl avizovaný cíl od začátku. To co začali separatisté v roce 2008.
Fabulujete. rusak za stejnou dobu ziskal cca 250km2, tedy nasobne mene nez UA v Kurske oblasti.
Ovšem Rusák má pro akce zázemí a postup. To jsou fakta ať se nám to líbí nebo ne. Ten výpad ukrajinské armády je pouze výpad bez týlové podpory. Dění na frontě to zdaleka neovlivnilo. Tak pouze zbytečná ztráta sil potřebných k obraně. Na celé frontě chybí UA vojáci a jsou na ústupu.
Ono se píše 1250 km čtverečních, aby to vypadalo. Ve skutečnosti je to území o obvodu cca 170 km, tedy okres. Ano, zdánlivě úspěch a zaskočení Rusáků, ale za tu dobu ztratila Ukrajina to samé ze svého území v doněcké oblasti. Předem věděli, že dál nemůžou kvůli logistice, takže drahý výlet vojáků a techniky, což chybí při obraně. Rozhodně si asi nemyslelo velení UA armády, že to ruské území udrží do vyjednávání.
Máš pravdu, až na to, že když Kladno vyhrálo (v přípravě) tak výsledky nebyly těsné, zjisti si to. A jinak já to viděl, byla to hrůza, to opravdu opět! není mančaft na Extraligu, stejně, jako posledních 13 let, pod ,,úspěšným" vedením JJ. Jo, a hráli jsme s extraligových mančaftem. Před Slávií v Plzni , 4:2 prohra, podle tebe těsná 🙂))))) 4. Baráž je jasná, bohužel. Pak už JJ odejde a snad se něco změní. Buď úplný konec, nebo se to postupně zlepší.
Tak úplně podrobně to nesleduju, ale zaznamenal jsem s Chomutovem, Litoměřice, Slavii, cizinu z nižší soutěže a tedy tu Plzeň. Opravdu se mi to nezdá dobré, ale uvidí se.
Jsem Kladeňák a nezlobím se na vás. Bohužel popsal jste reálný stav.
Děkuji. Přeci, když hraju nejvyšší soutěž, tak musím mít přípravu jako mix s lepšími i horšími, aby se zažilo hrát jak pod tlakem a bránit, tak i útok a přesilovky. Tady ta příprava pouze sníží sebevědomí před sezónou. Třeba se mýlím, ale myslím si to.
Ať se na mě Kladeňáci nezlobí, ale nechápu co chce tým v sezóně dělat. Jako jediný tým z ELH má přípravné zápasy s týmy z první ligy nebo se zahraničními z nižších soutěžích. Chápal bych to jako přivézt mužstvo před sezónou na vítěznou vlnu a do pohody. Ale zřejmě bude opak pravdou, když i tato utkání prohrávají nebo těsně vítězí. Už teď si Kladno zajistilo pouze to, že mají v hlavě neschopnost porážet týmy z nižších soutěží a co potom v Extralize. Zase se rýsuje scénář z minulého ročníku.
No, nesouhlasím s Vámi ve všech bodech, což je v souladu se svobodou názoru a slova. Jelikož já pracuji s právními a ostatními předpisy dnes a denně, tak bohužel musím souhlasit s tím, že v zájmu záchrany života právo mají, protože odvracejí větší zájmy než je poškození cizí věci. Ale legislativa tak jak je postavená mluví jasně: Vstup je vstup a vjezd je vjezd. Jsou to dvě zcela odlišné nesourodé terminologie. Jako inspektor státní správy také mohu vstupovat do cizích subjektů, na cizí pozemky, do placených prostor, ale o vjezdu se nic nemluví, protože to definuje zákon o provozu na pozemních komunikacích. Hold v době, kdy legislativu tvořily nedomýšlely slovíčkaření právních zástupců a soudů. Ale bohužel je to realita dnešních dní.
Tak to máte pravdu v tom, že vstup není vjezd. Ale opět je tu zákon o pozemních komunikacích. Pro vozidla s modrým majákem, tedy všechna vozidla ISZ, při výjezdu k zásahu neplatí žádný zákaz, k místu musí dojet i přes jakýkoliv pozemek, cestu atd. Vstup v jejich případě znamená i vjezd, jelikož vybavení potřebné k zásahu je samozřejmě umístěno ve vozidle, ať záchranka nebo hasiči. U IZS se proto v žádném případě nerozlišuje vstup a vjezd. Záchranář nebo hasič má nutnou mobilní výbavu, ovšem nepřenosnou a proto pro tato vozidla neplatí zákazy, nesmí ale nikoho ohrozit. Každý jim musí umožnit průjezd a přístup.
ano, mohou, ale porušují zákon. Žijeme v právním státu a máme nedokonalé právní předpisy. Je rozdíl Vstoupi a Vjet!!!
Bohužel. Jen konstatuji nedokonalost legislativy.
Prostě je to tak úplně v souladu se zákonem. Pokud je potřeba vjet s technikou nebo vstoupit na jakýkoliv i soukromý pozemek za účelem záchrany života, zdraví a majetku, je to možné. A je to v celé EU . Oni totiž příslušníci IZS nebudou čekat než se vlastník dohledá, popřípadě než se vrátí z dovolené. Na pozemek se vnikne a zdokumentují se případné vzniklé škody za přítomnosti Policie a nejlépe i člena místní samosprávy. Zákon porušuje ten kdo IZS brání v průjezdu a tím i zásahu.
Nenazval bych to hyenismem, ale slovní obrat sobeckost a lhostejnost je vhodnější.
Výše zmíněný zákon autora článku ale člověk musí brát tak, jaj jej tvůrci napsali....
Zákon o zdravotnické záchranné službě č. 374/2011 Sb., konkrétně § 18. odst. 1., který říká: „Členové výjezdových skupin jsou oprávněni vstupovat za účelem poskytnutí přednemocniční neodkladné péče do cizích objektů, obydlí a na cizí pozemky, pokud se tam podle dostupných informací nachází osoba, které má být přednemocniční neodkladná péče poskytnuta.“ Což znamená, že mohou "vstupovat do cizích objeků a na cizí pozemky, ale nepíše se tam, že na tyto pozemky mohou "vjíždět", což je zásadní problém. Zmíněný vlastník jim nebránil ve vstupu, ale odjezdu z pozemku, na který neměli dle výše jmenovaného zákona právo vjíždět. Dnešní právní legislativa slovíčkaří a v případě soudního procesu by to bylo jasné plus pro majitele pozemku.
IZS může při zásahu všude bez rozdílu. Hasiči mohou vjet na cizí pozemek i když způsobí poškození. Například potřebují vjet na cizí pozemek, aby mohli hasit požár na sousedním pozemku. Škody pak hradí pojišťovna. A podle zákona o pozemních komunikacích je i zakázáno blokování soukromé cesty, která je jediná možná příjezdová, pokud je vedena jako pozemní komunikace v katastru.
Agenti z KLDR pečlivě sledují - jistě i v Paříži - s kým se jejich občané stýkají. To focení mohli však být nahrané, předem domluvené, jak tu už někdo psal, aby režim ukázal, že je benevolentní vůči svým sportovcům. Ale sežeňte si některou z knih Niny Špitálníkové, ta do Koreje jezdí a umí korejsky - a píše o té zemi proto objektivně.
Po týdnu reakce?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sníží investice o 20 miliard eur. No, podnik nemá odbyt, tak logicky bude propouštět a nerozšíří výrobu. To je v kapitalismu logické. Ovšem dodrží platové smlouvy zaměstnanců až do propuštění. U nás není také odbyt a plánuje se rozšíření výroby a přijímat zaměstnance. Předem je jasné, že všechny firmy závislé na automobilovém průmyslu, který je u nás zásadní, budou mít menší odbyt a budou propouštět také. Jen se tu maluje obrázek, že česká ekonomika bude růst a je výjimečná v EU. Příští rok to pozná v realitě kam ČR v ekonomické situaci patří. Ten jeden koncern v Německu sníží pouze investice o 20 miliard eur, to je 500 miliard korun, 2 krát více než schodek rozpočtu ČR, tedy dluh. VW má tedy útlum, ne takový dluh.