S pravidelnou výměnou vzduchového filtru pro sání motoru nebo klimatizace samozřejmě souhlas. Ale kolega správně poukázal, že to hlavně platilo u karburátorových motorů. Dnes je množství nasávaného vzduchu napřed kontrolováno tzv. "váhou vzduchu" a výsledek spalování "kyslíkovou lambda sondou". Tyto dvě komponenty hlídají správný směšovací poměr 1:14 (1:14,7) palivo:vzduch a více paliva se do motoru prostě nedostane a ekologové jásaji. Akorát, že to auto moc s pricpanym filtrem vzduchu nejede. Ale markantní a pozorovatelnou nadspotřebu mít nebude.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
S pravidelnou výměnou vzduchového filtru pro sání motoru nebo klimatizace samozřejmě souhlas. Ale kolega správně poukázal, že to hlavně platilo u karburátorových motorů. Dnes je množství nasávaného vzduchu napřed kontrolováno tzv. "váhou vzduchu" a výsledek spalování "kyslíkovou lambda sondou". Tyto dvě komponenty hlídají správný směšovací poměr 1:14 (1:14,7) palivo:vzduch a více paliva se do motoru prostě nedostane a ekologové jásaji. Akorát, že to auto moc s pricpanym filtrem vzduchu nejede. Ale markantní a pozorovatelnou nadspotřebu mít nebude.
1 odpověď