Ani mnohým nám starým se nechce dožívat s tímto mafiánským šmejdem lhavým a uječeným po boku. Byli jsme šťastní, že konečně zmizel po 35 letech ten prolhanej a pomstychtivej prorusák a pročínskej zlodědek (i když škodí naší zemi, nám občanům nadále), ale dožívat s tímhle urputným hovadem a hrdým populistou, jak se sám charakterizuje, po boku, tak to doufám NE !!
Souhlasím s vámi.
To byste to ale musela zařídit na celém světě, a to jaksi nejde. Nejen proto, že řada států je monarchiemi, ale protože státní návštěvy hlav státu mají několik rovin. Jsou to i kulturní a společenské záležitosti a tam vždy muže či ženu v čele státu doprovázejí partneři. Je to i z důvodu, že ředitelů a ředitelek je nespočetně, ale hlava státu je jen jedna. Proto také pro ni platí jiná pravidla.
S panem Lipoldem ve většině bodů zcela souhlasím. Zvláště považuju za překonané a až ostudné, aby žena prezidenta, která odvádí svou práci pro stát, za ni nebyla vůbec placena a byla odkázána na cosi jako "kapesné" od manžela. Toto se snažila narovnat už Dagmar Havlová, ale bohužel nebyla vůbec pochopena a nepovedlo se jí to, což je velká škoda. Tak snad teď konečně bude mít žena prezidenta postavení, které odpovídá 21. století.
Přesně a výstižně jste situaci popsala. Škoda, že mnozí toto vůbec nechápou. Prezident Pavel nás skvěle reprezentuje , při státních návštěvách s ním bývá i jeho žena a nemyslím si, že republika nemá na těch pár desítek tisíc pro ni. I když - uerou je presidentovi, takže povyk je zbytečný.
Homosexualita je známá od věků. Nikdy se s tím tito lidi nevytahovali. Drželi to mezi sebou. To, co se teď děje nesouvisí se slušným chováním. Je to jejich věc a neměli by to vytrubovat na veřejnost.
Přesně tak. Když jim to vyhovuje...ale chlubit se tím - to bych určitě nedělal.
V Bibli je jasně psáno, co je manželství - je partnerství méně ?
Ten pripad sleduji od zacatku… Jel pod 90 podle brzdne drahy… Deti prechazely a on zpomalil a chtel je objet ze strany kde uz nemely davno byt… Rozumne reseni… Kluk byl ale bez dozoru, lekl se a zustal stat… Ano motorkar mohl predvidat a jednat jinak… Ale podle tohoto vzorce bych musela za volantem predvidat i to, ze mi pred auto skoci prisera a plivne na me…
To co se stalo je tragedie, ale 100% vinna nemuze zustat jen na hlave toho motorkare…
Naprosto s vámi souhlasím. Na motorce mám naježděno kolem 300 tisíc kilometrů a někdy dobře vyhodnotit situaci přede mnou se opravdu nepodaří. Nikdy nevím, co udělá řidič auta, chodec... a to můžu jet třeba 40 km / h. Soudit ale - to je těžké.
Vy jste pracoval v pražském ČKD, ale nebyl jste ve straně??
Na pohádky jsem už starej...
Samozřejmě, že jste všechno tohle dostal, ČKD byl jedním z tahounů socialistického hospodářství plně orientovaného na těžký průmysl. On ale život není o lokomotivach, soustruzich a dalších takových výrobcích, ale o věcech denní potřeby. A tam socík prostě neuměl, tečka.
A já jako vedoucí prodejny potravin jsem se neměl špatně. Byly úplatky, to ano, kdo dal víc, ten dostal. Vánoce - zlatý důl...mandarinkový kompot - prodán za čtyřnásobek toho, co opravdu stál. Samozřejmě - úplatek.
Tu dobu už bych ale stejně nechtěl. Není vše o penězích.
Když někdo jede 70 má k tomu určitě důvod. Snaží se jet bezpečně a víc se asi bojí. Horší je předjetí a následně odbočit. Proč ? Bohužel se to stává velmi často.
Těch 70 jezdím běžně. Jednak se víc bojím a potom - mám starou škodovku, spolehlivou, nenáročnou, takže jí udržuju a opečovávám stále dál. Té těch 70 km / h. vyhovuje asi nejvíc, při 80 už začíná drnčet celé auto. A důchodce nejsem...
Pracuju v dopravě - vykládka a nakládka. A musím potvrdit, že máte pravdu. Kamionisté bývají v pohodě, ale dodávkáři a malé náklad'áčky - vše rychle, spěchám, chvátám, za hodinu musím být v Ostravě - i když ted' jsem v Č. Budějicích...a potom to takto dopadá. Kde je chyba - v řidičích, nebo dispečerech ?
Tak fajn, tak jste to hezky zrelativizoval a hned se mi pojede za tím viditelně čmoudícím autem s lehčím svědomím.
.
...ale kdepak. Samozřejmě neočekávám, že to auto čistí vzduch, ale také neočekávám, že někdo jezdí plechovkou, která znečišťuje víc, než musí. Jen protože majitel šetří na servisu.
Nemusí šetřit. Jezdím stále Wartburgem. Emise nemá změřené, mažu 1 ku 30, kouří, ale to musí. Tak černě jako mnozí zde bych to neviděl. Před 45 roky, když jsem začínal jezdit, to bylo horší.
V prvni rade drasticky zregulovat prodej elektrokol mladsim 50 let. Udelat z nich zdravotni pomucku pouze na predpis. Elektrokola jsou prisernej mor, driv bylo na spouste mist o rad mene lidi, protoze tam clovek potreboval vyslapat za svy. Ted se tam mota kvanta lidi na invalidnich elekrokolech, kteri by bez toho nevyjeli.
Máte pravdu, bohužel. Do Třeboně jsem na kole jezdil už v 80. letech, mám to tam 50 km. Cyklistu jsem skoro nepotkal. A ted' - hrůza , ale nebýt elektrokol, bylo by to lepší. Kam to povede....
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Já ji kdysi koupil za 4tisíce Kčs.Potom jsem ji neměl kde mít,tak jsem ji prodal ve Strakonicích zase za 4 tisíce.Dodnes mě bolí srdce.
2 odpovědi
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
No s tou spotřebou to je podle mě jinak. V roce 1983 jsem chtěl auto k běžnému ježdění a pán mi nabídl T 87. Sice za 3000 .- Kčs, ale rovnou mi řekl, že do 15 litrů se nevejdu. Nekoupil jsem ji, kvůli spotřebě, a to special stál 8 korun. I když vydělával jsem 2 tisíce...koupil jsem předválečnou škodovku, mám ji dodnes ve stodole - a ta jezdila za 7 litrů. To byla doba, kdyby člověk tušil, že za T 87 se budou platit miliony...