Necelých dvě stě není v řidším provozu zas tolik, když se člověk soustředí. V tuhle roční dobu a zrovna na Vysočině bych si to ovšem dost rozmyslel a další věc je, že není rozumné míjet auta ve středním pruhu s příliš vysokým rozdílem rychlostí. Ale faktická stránka věci se neposuzuje, když máme ty předpisy, že jo...
Ti mamlasové si nedají pokoj. Na každou rozumnou myšlenku prostě musí a musí navěsit hromadu hovadin, i kdyby tahle dementní byrokracie měla celou EU zahubit.
Čemu vadí třeba mikrotenové sáčky nebo tašky? Jsou věci, které v papírovém pytlíku fakt nosit nechcete, a mikroteňáky klidně ještě chvíli poslouží, než skončí jako pytel na odpadky. Co vymyslí úředník? Zasviňte si všechno od mastnoty nebo ulepte od cukru a na odpadky si kupte - nový igelitový pytel. Tohle nás zabije, fakt...
Somnambulové, vlekoucí se všem na vztek pět, tedy reálně spíš deset kilometrů pod limit, kterým navíc trvá dva kilometry než se aspoň na těch osmdesát za vesnicí rozjedou, holt nejsou příliš populární. A nejde zdaleka jen o čas, vléct se jak smrad je prostě otrava. Ostatně i svižná jízda může být plynulá a relativně úsporná, tak proč dělat ostatním šprajcy?
V Evropě ten problém nebude tak vyhrocený, protože oblud typu Fordu Ranger tady jezdí málo, ale podstata je stejná. Vysoká auta jsou zkrátka ve všem kromě specifických způsobů využití na houby. Bohužel jsou ovšem v módě, a vzhledem k další módě, panující především mezi dobročinnými úředníky, je řešení nasnadě: budeme dál jezdit blbými auty, ale zato povinně dvacítkou... 😁
Ajajaj, člověk ani nemusí být znalec, aby ho ta Moreschiho nahrávka silně tahala za uši. A když si představíte, že se takhle pitvoří a falešně vříská vypasenej chlap...
Nadaných zpěváků není mnoho, samotný vysoký hlas nic nezaručí, a i kdyby zaručil, člověk by měl mít aspoň možnost si to vybrat sám, což je zde ovšem z podstaty vyloučeno. Tohle byl vážně poněkud barbarský obyčej.
Napadá mě mnohem víc důvodů, proč bych třeba zrovna já tohle auto nechtěl. Počínaje tím, že je to další pitomý crossover, a konče tím, že trávit při delších cestách reálně tak každých tři sta kilometrů půl hodiny nabíjením (pokud těch tři sta vyjde k dostatečně výkonné nabíječce, což nemusí) a při běžném používání si vyhradit aspoň tak tu půlhodinku týdně, mi přijde trochu pruda.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
No, přiznal... To je taková formulace, jako by se bylo za co stydět...