Ovšem když nebudeme hovořit o konfliktu dobra se zlem, nýbrž o konfliktu ukrajinských, potažmo našich zájmů s ruskými, tak co se změní kromě toho, že ještě víc vyleze na povrch licoměrnost různých relativistických mudrlantů? Nebo chce někdo tvrdit, že zarazit snahu Ruska uzurpovat opět co největší část východní a střední Evropy není náš výsostný zájem?
Rusko přece taky nechce, aby měli hranice s Ukrajinou, která by vstoupila do NATO. Je to zapeklité, ale vyřešit se to musí. Hlavně mírovou cestou a nestrašit válkou.
Je tu jeden drobný rozdíl: Západ nechce expandovat do Ruska, zatímco Rusko chce zpátky svou "sféru vlivu", na kterou se domnívá mít právo. Rusko má a bude mít na svých hranicích NATO z toho důvodu, že se všichni jeho sousedi snaží před Ruskem zachránit, ne proto, že ho chtějí napadnout.
nám v autoškole říkali,že zimni gumy na kamionech,jsou nonsens..že je mají jen kamiony,co jezdí někde v Norsku..kde je hodně sněhu..tady u nás prostě zimní gumy na kamionech neuvidíme...
Taky si zkuste představit, jak dlouho by vydržela pneumatika, řešená jako osobní zimní se spoustou jemných lamel z měkké směsi, na kamiónu. Nota bene když kamióny ujedou devětadevadesát procent po čistém asfaltu...
Tolik levoproudařů jako v severní Itálii jsem nepotkal nikde. Neschopnost vypnout na dálnici blinkr taky na sever od Alp nevídaná. V Toskánsku zase záliba jezdit na čtyřproudovkách každou půlkou auta v jiném pruhu, poněkud vražedná, když se dotyčný pilot rozhodne zaujmout přirozenou pozici v okamžiku, kdy ho předjíždíte. Babky, které jezdí po okreskách čtyřicítkou a ještě šlajfují do zatáček...
Italští řidiči jsou možná trochu jiní než čeští, ale rozhodně o nic lepší.
Proč se všichni brání elektroautům, nechápu. Jednak je to zbytečné a když si člověk uvědomí, jak velký pokrok se udělal v oblasti elektroaut za tak krátou dobu, tak je jasné, že za 2,3 roky budou elektroauta špičkové vozy s dobou nabíjení pár minut a dojezdem 2 000km. Elektroauto mám a jiný motor už si nekoupím. Spalováky už jsou pro běžný provoz k símchu, stejně jako dnes auta na páru. Smrdí, dělají kravál a oproti elektrice jsou neskutečně nespolehlivý. Jestli si někdo myslí, že na to vyzraje když si nechá ojetinu, tak se bude asi hodně divit, protože nás tu samozřejmě po tom všem nenechají jezdit ve spalovákách. Dají na to takový poplatky, že ty auta budou neprodejné a provozu neschopné. A vše se to bude dít velmi rychle a hodně lidí bude hodně nadávat. Všem těm chytrákům co sedí doma, nebo v knajpě a umí jen nadávat bych doporučil navštívit Arménii. Tam se člověk ocitne zpátky v 70 letech minulého století. Všude jezdí žigulíky a podobný krámy a je tu ve městech takový smog, že se nedá dejchat. Jsem rád, že žiju v EU, kde je jednak svoboda a jednak pěkné a čisté životní prostředí. A jsem rád, že smradlavý krámy zmizí z ulic. Jen je třeba o to naše prostředí bojovat a nenechat se zastrašit dezolátama, který seděj doma, hltaj proruské weby a pak někde na náměstí vykřikují nesmysly. EU nám přinesla pouze pozitiva, bez ní bysme byli všichni v zemljankách. Takže já tomu tleskám. Pryč se spalovacíma motorama. A teď už začněte dávat ty vysmátý smajíky🙂
To nabíjení za pár minut bych chtěl vidět. A taky bych chtěl vidět, kolik je nabíječek, které to zvládnou.
Za současného stavu je každopádně pro většinu lidí elektromobil spíš kámen u nohy, a to navíc kámen poměrně sterilní...
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Zelení a podobné progresivní druhy začínají zjišťovat, že jedna část jejich klientely (imigranti, protože co si budeme o nárůstu podobných útoků povídat) je silně nekompatibilní s druhou (ženy, ale jistě i menšiny příliš vystavující na odiv svou jinakost). Kdo by to byl před deseti lety řekl, že jo...