zapomněli zmínit předražené nájmy veřejného prostranství.
Pokud je někdo ochoten tento nájem zaplatit, pak není předražený. A vsadil bych se, veškeré nájmy a stánky na příští rok jsou už rezervovány, přestože nájemci vědí, že cena bude ještě vyšší. Pokud ovšem nemají smlouvy na několik let dopředu, kde je růst ceny nájemného jistě také zohledněn.
Takže opravdu nepochopil...
Na cestě Praha Budapešť se sice vystřídají 4 lidi, ale jízdenka fakt nestojí 200 korun. Vy pořád nechápete, že v jídeláku každá ta sedačka musí vydělat stejně jako jakákoli jiná ve vlaku! Zatímco ale do vlaku si koupíte lístek, v jídeláku musíte tu cenu lístku projíst a propít. Tohle pořád spousty lidí nechápe.
Při dnešních mzdách je jídelní vůz bohužel naprostá ekonomická sebevražda. Ale klidně si ho provozujte...
Proč to pořád přepočítáváte na sedačky??? Co když bude restaurační oddíl 8 míst a zbytek bufet na stojáka? Přeci základní a hlavní náklad je za kolik mi ten můj vagon z bodu A do bodu B správa železnic převeze a jaké budou moje náklady
Aha, takže četl, ale nepochopil.
Pravda je taková, že cestující v jídeláku by si musel zakupit dohromady 2-3 jízdenky, aby jídelák zaplatil. To nikdy nebude, proto se jídelák nikdy nezaplatí, ale to ne každý pochopí.
Jídelní (bistro, hot dog, občerstvovací) nebo jak to chcete nazvat je podnikatelský záměr a je provozován na podnikatelské riziko, pokud není, jako JLV(ČD) dotován ze státního rozpočtu. Počítejte si cenu jízdenky na cestujícího v JV jak chcete, ale je to nesmysl. Ten, kdo bude chtít provozovat JV bude vycházet z úplně jiných čísel, než vy. A mimochodem jste zapomněl mimo jiné na to, že na takové trase třeba Praha - Budapešť se mohou cestující otočit i 4x!!! Takže počítejte znova, co se vyplatí a co ne.
Aha, takže četl, ale nepochopil.
Pravda je taková, že cestující v jídeláku by si musel zakupit dohromady 2-3 jízdenky, aby jídelák zaplatil. To nikdy nebude, proto se jídelák nikdy nezaplatí, ale to ne každý pochopí.
A kolik jízdenek by si musel zaplatit, aby byl řazen vůz pro matky s dětmi a vůz pro kola? To je přeci na provozovateli jídelního (lůžkového, lehátkového, tanečního, kasínového, ....vozu, zda se mu to vyplatí. Že se to nevyplatí ČD, potažmo JLV je věc jiná. Dovedu si představit, že pokud by to bylo možné, jistě by se provozovatel jídelního vozu na trase Praha - Hamburg našel. Ovšem nesmělo by být podmínkou, že dostane místo pouze ráno v 6 h z Prahy a odpoledne ve 14h z Hamburku. Ano. I takové nabídky pro zájemce existovaly.
5
Sledujících
3
Sleduje
5
Sledujících
3
Sleduje
Jediné co souhlasí je stromeček. Jinak o Ježíškovi se normálně mluvilo, dokonce se se sestrou dohadujeme, kdo dělal Ježíška a zvonil u stromečku. Prázdné regály nebyli, co se to tady neustále píše, je fakt že nebyly běžně banány, ale ty opravdu člověka neživý, teď sice banány jsou, ale mladé rodiny si je nemůžou dovolit. Řetěz z barevného papíru jsme dělali ve škole a byli jsme hrdý, že se dal na stromeček a mohli jsme říkat, tohle jsme dělali mi.
Moc tento článek nechápu. Lidi si udělali svátky tak jak chtěli. Stejně tak jak si to dělají lidí teď.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ale ty hrubky, fuj!