Platný zákon 361/2000 o provozu na pozemních komunikacích říká:
§ 18 Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit ... povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
Paní z toho asi bez trestu nevyjde, záleží jak bude posouzena ta "možnost předvídat" a "na kterou má rozhled" ...
Tenhle zbytečněj progresivismus (nebo jak to nazvat) nechápu. (Nejen) dresy by snad měly ctít tradici. Jestli to bude něco jako "nová identita" Jaguaru, tak potěš koště a zlatej pravěk.
Nedávno podobně "zblblo" OMV a do loga si dali převrácenej invalidní vozík Odkaz 1 ...
Pokud je pravda, že JV jsou ztrátové, není co řešit. Vlakem poté, co se stal v mnoha případech nejdražším způsobem dopravy, jezdím minimálně, takže se mne to prakticky netýká, ale proč na službu, kterou využije řekněme 10 % cestujících, má doplácet v ceně jízdenky těch zbývajících 90 (kteří se chtějí "jen" svézt, ne se ve vlaku najíst)? Ať nastaví ceny tak, aby to bylo ekonomicky aspoň na nule, a uvidí se ...
Tamní situaci neznám, díval jsem se na mapy.cz ale žádnou hráz jsem tam neobjevil. Každopádně článek je, jak už to bývá, neúplný. Několik příkladů:
K výše uvedenému jsem čerpal z jednoho příspěvku v diskuzi "Kolem netknutého stále stojícího stromu je už postavena ona sypaná hráz".
Takže bych doporučil článek doplnit (pro "nemístní" ideálně i s fotkami), a s pokračováním počkat na zprávu z poslední odrážky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak je možné, že nebyl včas (tedy před rozhodnutím o nákupu F35) dohodnut základní rámec pokračování pronájmu Gripenů? To je přece amatériemus, za který by (možná nejen obrazně) měly "padat hlavy" ...