Mračouni, soudruzi? 😏
Chápu, pravda se vám nepříjemně čte.
Vy byste rádi obětovali Ukrajinu ruským fašistům a doufáte, že Trump zastaví pomoc napadené zemi, proto má v ČR největší podporu mezi komouši a nácky, jak ukázal průzkum agentury STEN/MARK:
Kamala Harrisová naprosto dominuje u potenciálních voličů stran současné vládní koalice (a rovněž u příznivců Pirátů). Mezi voliči TOP 09 jí vyjádřilo podporu dokonce 95 % dotázaných, ale i u voličů ostatních stran dřívější „pětikoalice“ se podíl jejích fanoušků pohybuje kolem 80 %.
Donald Trump by se naopak jako nový americký prezident více líbil 7 z 10 voličů KSČM a také nadpoloviční většině voličů SPD nebo Motoristů. Voliči hnutí ANO jsou v této otázce rozděleni na dva stejně velké tábory – 2/5 fandí Harrisové, 2/5 fandí Trumpovi (a zbylá pětina nemá vyhraněný názor).
Jak se to stane když se někdo náhle zamiluje do jiné země?
Zkuste srovnání. Irán vypálil naráz asi 200 raket na Izrael, což je naprosto likvidační útok a znamenal by spálení celého ministátu. Vše sestřelili.
Pak Izraelci zaútočili F-35 a při prvním náletu totálně vyčistili celý Irán od protiraketových systémů ruské výroby - hlavně S300 a možná S400. Zničili v pohodičce všechny dané cíle a vrátili se VŠICHNI zpět.
A stejně by dopadli Rusi na Ukrajině, pokud by Trump ráčil pohnout zádelí.
Už si od těch válečných her v PC oddechněte.Zřejmě jste neviděl roztrhané těla utržené končetiny spálené těla na prach.
Všem ustrašencům, kteří zde píší o třetí světové. To poslední, co by si skřet z Kremlu přál, je přímý konflikt s NATO. To je jeho noční můra. Neví si rady ani s Ukrajinci, moc dobře ví že proti zemím NATO nemá nejmenší šanci. Obzvlášť když je teď Rusko válkou vyčerpané, většinu techniky má zničenou, je odkázané na pomoc KLDR a Íránu.
A jaderné zbraně? Ty jsou dobré jen na strašení. Nikdo Rusko neohrožuje, neusiluje o kapitulaci Moskvy, není žádný důvod zatahovat Rusko kvůli Ukrajině do války, natož do sebevražedné jaderné války.
Takže až budou ruští propagandisté a lháři z Kremlu zase vyhrožovat světu zničením, stačí se tomu zasmát.
Tož se smějte!!!
Andrej Babiš byl aktivní, činnou součástkou socialistického zřízení. Obchodníci podniku zahraničního obchodu byli ti, kteří donášeli nezbytné a chybějící devizy. Na lidech jako byl on, celé to zřízení stálo. Ne na něm samotném, ale na mnoha jemu podobných, kteří se následně - stejně jako nacisté po válce - hájili tím, že byli jen součástka ve velkém soustrojí. Po revoluci se z něj nestal demokrat nebo člověk zasazující se o zlepšení čehokoliv. Navázal jen na svoji dřívější kariéru, své dřívější kontakty mezi vlivnými aparátčíky, aby pomocí "kamarádů ze Švýcarska" získal majetek z rukou státu do svých, aniž by za něj platil. Praktiky toho člověka se tedy režimem nezměnily, dál pokračoval "úspěšně" v zavedené praxi. Revoluce mu nepřinesla svobodu - tu měl i tehdy, ale možnost vytvořit jmění nikoliv prací a obchodem, ale klientelismem mezi svými.
.
Andrej Babiš může revoluci děkovat za majetek a neomezenou svobodu, ale bohužel je opakem symbolů demokracie svými činy před revolucí, i po ní.
Ten na hradě ti nevadí?
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Potom se stává vzdělávání velmi neefektivní, samoúčelné a někdy i kontraproduktivní a ztrácí tak svůj smysl a význam. Na Slovensku zakážou na školách žákům mít po ruce mobily ku pomoci v jejich studiu. Tento princip povinných restrikcí často převládá v přístupu celé státní správy vůči občanům. Nedůvěra, podezřívání a zakazování namísto vstřícnosti, ohleduplnosti a ochoty věci řešit.
Jo jo vše je v mobilu, ale v hlavě ne.Odborníka učení technického či řemeslníka pak bude dělat kdo ?Já vím, dovezeme ho !!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To negramotně a jen hrubou silou myslícím občanům nevysvětlíte,není to možné.
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tak tak, lepší člověče!