Další důkaz demence politiků v Bruselu. Ve jménu zeleného šílenství zatížit firmy a občany EU dalšími zelenými daněmi. Svými zaslepenými nedomyšlenými kroky jen zbavují Evropu konkurenceschopnosti a občané EU budou chudnout. Přeplacení politici, odložení v EP nekontrolovatelně škodí jak lidem v EU tak i jednotlivým státům a tohle šílenství bohužel asi nikdo nedokáže zastavit. EU by se měla transformovat na zónu volného obchodu a pohybu osob, vše ostatní zrušit, rozpustit. Ušetřily by se obrovské peníze, které polyká administrativa EU.
Důsledek dementní politiky idiotů z Bruselu. Zatížit firmy i občany EU nesmyslnými daněmi ve jménu zeleného blouznění. Kvanta zbytečných, přeplacených politiků v Evropském parlamentu, kteří vymýšlí jen samé hovadiny. Nejlepší řešení je převést EU na zónu volného obchodu a pohybu osob. Nic víc není potřeba. Ušetřilo by se spousta peněz a hlavně by se zrušily nesmyslné vize zelených šílenců.
„Můžeme vidět, že s tím, jak západní spojenci lavírují a váhají s podporou Ukrajiny...."
Tahle válka čím dál víc ukazuje, jak neschopní, nerozhodní a krátkozrací jsou lídři zemí, které mají plnou hubu maximální podpory Ukrajiny, ale v reálu tam posílají jen přebytečnou zastaralou techniku. Čísla, která ukazují, kolik munice je schopné vyrobit Rusko a kolik Evropa by měla konečně někoho probudit. Rusko se postupně vyzbrojí a za pár let si s klidem troufne i na NATO. Vladimír Hitlerovič Putin se musí smíchy popadat za břicho, při pohledu na západ. Jemu na jeho lidech mu nezáleží, Rusko vždy válčilo s heslem "nas mnogo". V přímém přenosu sleduje neschopnost vyrobit a dodat Ukrajině potřebný materiál. A keci politiků o tom, co ještě je před červenou linií a co už za ní, jen odhaluje jejich ubohost. Bohužel, osobnosti typu W. Churchilla se schopností rozhodovat a jednat v krizových situacích v dnešní době v politice nejsou.
Co chcete, soudy a soudci jsou, ať se to líbí nebo ne, nepostižitelnou šlechtou. Nemají žádnou zodpovědnost za svá rozhodnutí. Nejsou postižitelní za špatnou a lajdáckou práci. Ohání se nezávislostí, tím že existuje kárný senát atp.. ale k tomu, aby byl nějaký soudce potrestán, vede až totálně hraniční jednání. Jak je možné, že stát v některých případech platí vysoké odškodné za špatné rozsudky, za chyby soudců, ale soudce není nijak postižen. Je to systém, který především chrání sám sebe, nějaká spravedlnost jej vůbec nezajímá.
Prolhaný mluvčí ŘSD bude zase v televizi vylhávat jak byli v plném nasazení. Předminulou zimu jsem jel ráno po D8. V noci i k ránu sněžilo, dálnice neuklizená, od cca 30 km totál ucpaná. Navigace mě táhla po silnicích mimo, a na dálnici navedla zpět pár km před hranicí. Tam provoz nula, protože vše stálo v koloně od Prahy. Na dálnici cca 5 cm sněhu. A pak hranice. Sníh mávnutím čarovného proutku nikde, jen na krajnicích. Dálnice mokrá, v prfektním stavu. Asi je někde chyba....Vešer ve zprávách mluvčí ŘSD tlachal ty své bláboly o nasazení a maximálním úsilí.
Ten, kdo opravdu s Tatrou jezdil u státního podniku nebo správy ví, že minimálně polovina km na počítadle je jenom natočena elektronicky bez jízdy. Takže neexistuje Tatra, kde by seděl tachometr s tím, kolik má auto opravdu naježděno. Paradoxně oproti jiným autům opačným směrem.
Přesně tak, některé byly tak na polovině....
Ještě jedná věc, tyto auta byly koráby kterými jste jel a sledoval krajinu. Nebyli to auta pro rychlou jízdu. Byly to auta pro romantiku seděl jste jako v obýváku, to byl ten Požitek.
Měli jsme jich v Záchranném systému Narex(pozdeji Narimex) desítky, a rozhodně se s nimi nejezdilo pomalu.....
Skvělá auta, na svou dobu rychlá, bezpečná a neskutečně pohodlná. Běžně jsme byli 10-14 hodin denně v autě, někdy i výrazně déle. Prostor a pohodlí neskutečné.
Píší to tam proto, že u tatry to byla speciální výbava. Byla hodně specifická. Posilovač řízení nebyl až tak nutný, protože motor byl vzadu a přední náprava tudíž lehká. A klimatizace byl další problém, protože motor byl chlazený vzduchem a topení bylo pouze samostatné benzínové s přímým ohřevem vzduchu. Pro klimatizaci se muselo osadit jiné topení, které ohřívalo vodu. Tyto speciály byly skládanky z různých dílů ze zahraničních (západních) vozů, každý byl skoro originál. A všechno to přišlo strašně draho.
U 613-4 MiL byla klima standard, posilovač řízení standard(tyto modely měly hřebenové řízení ZF, které se bez serva nedodávalo)
Recara mimo NKÚ mělo více vozů....atd. To co vy uvádíte o klimatizaci se týká T700, která měla jinou klimu než T613, která ji měla už v modelu Speciál za hluboké totality...
Tohle zavání tím, čemu se říká pozitivní diskriminace. Okecávat to může kdokoli ale výsledek je, že si jedna skupina lidí může vyřvávat co chce a jak chce a zákon je ohnutý tak, aby se údajně předešlo konfliktu. Naše udatná policie umí ve třech gorilách spacifikovat nezletilé autistické dítě, ale neumí si udržet pořádek u velké a agesívní skupiny lidí. Tak hluboko snad neklesla úroveň policie ani za komoušů.
Jen tak dál...
to jeste frantiky nenapadlo dat tam divakum nejaky plot aby za nej nevlezli a netrefili cyklisty ?
200 km etapa, to je nereálné oplotit. Ani pořadatelsky nelze zvládnout ta tupá hovada, která lezou do tratě. Nakonec dejte si do vyhledávání na Youtube "group B" a uvidíte jak nefunguje pud sebezáchovy.
tady bych úplně nesouhlasil. Tatra dojela především na to komunistické bulharské hospodaření. V 85 měli na stole kompletně moderní návrh nového auta, koncepčně motor ve předu, pohon zadní náprava a ve vývoji byla i verze 4x4. Motor byl vodou chlazený V8 a vzhledově to připomínalo alfu romeo 155. Jenže při vývoji se zjistilo, že auto s motorem ve předu a pohonem zadní nápravy má velice malou trakci, tak se začala projektovat varianta s pohonem přední nápravy, ale došly peníze a přednost dostal favorit a projekt tatry byl spláchnut do WC. Jinak to byl krásný návrh od Václava Krále...
A je třeba ještě dodat, že vodou chlazený osmiválec byl technicky velmi vyspělý,měl proměnou délku sání atd.., bohužel plánované hospodářsví neumožnilo vývoj dokončit.
Je pěkné, jak se moderní "digitální" novináři vždy chopí tématu, aniž by si pohádky, zkazky a "legendy" co vyslechnou před uveřejněním také ověřovali. Kdyby se to dělo - a býval to základ slušné redaktorské práce - nečetli bychom tu potom takové bláboly. Tak jen namátkou - karoserie s prodlouženým rozvorem o 15 cm je tu od osmdesátých let (varianty "Speciál"), přes léta raná devadesátá (varianty "Long") až ku konci výroby OA (varianta T700). Prodloužený rozvor není výsadou ani novinkou tzv. "Modelu 95" o kterém je článek. Absence "větrací mřížky na C sloupku" byla zavedena taktéž již v osmdesátých letech, pro verze Speciál, přesunutím výdechových otvorů z kabiny za rozšířenou hranu okapové lišty bočního okna. Kůží obšitou přístrojovou desku s dřevěnými výplněmi nebyl problém mít už v "krátké" (standardní rozvor) i "dlouhé" 613-4Mi, tedy předchůdci popisovaného "modelu M95", když to člověk objednal a zaplatil. Totéž platí pro přední elektrické sedačky Recaro Ergomed, bodovky na čtení z aftermarketu Hella, ledničku, televizi, video, atd. Co se týká "k tanci" (opravdu fajn slovní spojení v recenzi automobilu, to je za 5 bludišťáků), pane redaktore vězte že "Verona" není značka autorádií, ale konkrétní model autorádia z produktové řady firmy Blaupunkt. A to úsměvné porovnávání ceny s tehdejším vrcholem "slepičí" nabídky z Boleslavi - vážně si myslíte, že lze tak jednoduše srovnávat bezpohlavní produkt pásové výroby nižší třídy na podvozku třídveřového FWD kompaktu s ručně "patlaným" autem "co kus to originál", s RWD V8, stavěným na zakázku a ve specifikaci přesně dle zákazníka?
Je to přesně jak píšete, autor článku plácá oposlechnuté polopravdy a mýty. Historie to není ještě tak dávná, aby si nebylo možné opatřit relevantní informace.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
I kdyby TV Prima vysílala zázračné trháky, dokud bude blokovat přetáčeni reklam, je naprosto nezajímavá. Vymazal jsem všechny jejich kanály. Je dost velký výběr z ostatních TV.
1 odpověď