Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dnešní maturita z češtiny a angličtiny je po 14 letech výuky jen absurdní výsměch lidské logice, invenci a úsudku. I kdybych nasílu přiznal, že se žáci učí pro život zásadní a užitečné znalosti, že se učí to, co opravdu chtějí a vyžadují, že celkový obsah učiva není přeplácaný a přebujelý a že žáci přes 95 procent učiva v řádu měsíců nezapomenou, což ale není vůbec pravda, tak drtivá většina informací se dnes dá najít dle potřeby do několika sekund na webu nebo v aplikacích kdykoli a kdekoli.
To co píšete to je pro ty hloupé, spoléhat ve všem na Internet a AI.
Tak hlavně že všem bylo včera naprosto jasné, že to byl Islamista. No jak se dozvídáme nyní, očividně nebyl, stejně jako při poslední střelbě v USA, nebo teď jak nějaký propuštěný rus zase doma vraždil. Ostatně pan Šilhavý vám to tady napsal nejlépe. Netřeba dalšího komentáře
A vám je na základě jednoho článku zase naprosto jasné, že to islámista nebyl.
Nemám naprosto nic proti muslimům, židům, křesťanům...a jiným náboženstvím, různé orientace, barvy pleti...atd. Tyto činy s tím nemají nic společného, magor je prostě magor a bohužel se takoví vyskytují na všech stranách a na jeho úroveň se staví i ti, kteří se takový čin snaží zneužít, využít k tomu, aby vráželi klín mezi lidi, zneužívají to k vyvolání nenávisti k jiným vyznání, rasy, orientace, národnosti ...
Ano, vždyť oni ti muslimové předtím než něco takového, co stojí životy a zdraví mnoha lidí, jsou do té doby, než to udělají, tak slušní. Za jejich činy vlastně můžeme my ostatní vrážením klínů a vyvoláváním nenávisti.
Umíte číst? Přečtěte si znovu: Tři čtvrtiny zahraniční zadluženosti opět připadly na soukromý sektor. Zbývají čtvrtinu tvořily závazky veřejného sektoru, do kterých spadají závazky vládních institucí a závazky soukromých subjektů garantované vládou a subjektů s majoritní účastí státu.
Ale pokud je to dluh ČR, tak se zadlužuje stát ve prospěch soukromého sektoru. Nebo si myslíte, že když jste vy zadlužený, že se to počítá do státního dluhu?
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dvě kompletně zpracované maturity i s kontextuálními podotázkami dnes vyjede každý průměrný chatbot zhruba do pěti minut. Taková je dnes cena povinné školní docházky a střední školy u nás. Strávit ve školních škamnách celé dětství i mládí je už dnes podle mě přežitek. Je třeba jít s dobou a celé naše školství hluboce zreformovat. To je jediná cesta do budoucna. Dát školství novou moderní perspektivu a vizi.👍😔
Málo se naučí žáci, kterým nepomůže ani Wikipedie ani chatbot. A nedokážu si představit, jak budou žáci místo školy sedět u PC nebo jiných IT a studovat wikipedii nebo komunikovat s chatbotem, který jim navíc ne vždy poskytne správné odpovědi. Bohužel, žáci to nebudou schopni posoudit.
Muj tempomat udržuje vzdálenost od auta předemnou. I když nastavim tempomat na 130 a auto předemnou brzdí, tempomat automaticky upraví rychlost na auto předemnou. Pokud auto předemnou náhle sešlápne brzdu, moje auto začne řvát, objeví se na palubovce červený nápis drive a auto samo prudce sešlápne brzdu. Dále, mobil mám napojeny na androidauto a spuštěný Waze, takže o koloně vím dlouho předem než k ní dojedu. Dokonce tak brzo, že mi Waze vypočítá i objízdnou trasu abych tu kolonu objel.
Stačilo napsat, že máte adaptivní tempomat.
Nechce se mi věřit, že by v Číně policie někoho odsuzovala. V civilizovaných zemích tohle dělají soudy...
No a jelikož žádné z těch dětí nezabila, je trest smrti samozřejmě neadekvátní a kdo jej schvaluje, bude nejspíš stejným psychopatem jako ona...
Jestli nejste stejný psychopat jako ona vy. A proto se ji zastáváte.
Oni psali někde židé do plynu, nebo podporujeme Hamas? Vždyť i v Haagu už řeší, že se tam děje genocida. Stejně jako jsou všude ukrajinské vlajky, proč by někdo nemohl mít vlajku Palestiny jako symbol solidarity s 50 000 zavražděnými. Tady je svoboda jak v Rusku. Proč má ODS v názvu demokratická strana? Trapas.
Vlajku vyvěšenou může mít, ale proč by měl dostávat dotace? To není nároková částka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Negramotna neznamená hloupá. Negramotnost znamená, že neumí jen číst a psát.
Podle všeho je to u vás naopak.
Gramotny, ale hloupý.
5 odpovědí
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Není vyloučeno, že je i hloupá. To, co se kolem ní děne může být čistě jen vychyttalost její rodiny a právníků.