A když se všichni odvrátí od Green Dealu, protože to prostý lid chce, tak přestanou tát póly a ledovce, přestane se měnit klima, vysychat řeky, ohřívat moře, nebudou už běžné extrémy v počasí, jako třeba dlouhotrvající zničující horko?
Když se vykašleme na omezování produkce skleníkových plynů, přestane nám v Evropě hrozit v budoucnu obří migrace z vyprahlých afrických oblastí, kvůli nedostatku vody a hladomoru?
Pokud by celý svět přihlásí k Green Dealu a bude to dodržovat a budou navržena logická opatření, tak by to mělo smysl. V současné době smysl nemá, když si uvědomíme, jakou oblast zeměkoule tyto státy přihlašující se k Green Dealu zaujímají, kolik kysličníku uhličitého je ve vzduchu, ....
A proč si to myslíte?
Myslíte, že rodiče nemají právo védět, co chce paní učitelka za úkoly? Proč jim to a učitelka neřekla na třìdních zchůzkách? Proč se nepřidala na skupinu WA? Proč to po staru nenapsala každému do sešitu?
Škola chce aby rodiče dohlíźeli na plnění úkolů doma. U děti na prvním stupni. Proč selhala komunikace?
Jen kroutím hlavou nad vaší příspěvkem. Po přečtení článku jsem si jistý, že oba rodiče by měli především nejdříve zjistit skutečný stav věci a pak konat. Určitě nečekali až budou třídní schůzky a pomocí sociálních sítí se snažili dehonestovat a maximálně poškodit učitelku jejích dítěte.
Paní ředitelka školy měla pravdu. Měli se nejprve zeptat učitelky buď osobním kontaktem, telefonicky nebo písemně, popřípadě řešit věc na vedení školy. Tam by se dozvěděli, že se jedná o dobrovolný úkol.
Každý rodič, který to myslí se vzděláním svých dětí vážně, se snaží o to, aby dítě bylo vzdělané, aby z něho nebylo nevychované děcko, apod. Za výchovu dětí především jsou odpovědni rodiče. Škola je naučí pouze základy a rodiče mají také povinnosti. Pokud dítě není Albert Einstein, musí doma s rodiči procvičovat. Některé dítě více a druhé méně.
Pokud dítě nestíhá výuku, stačí se dohodnout s učitelkou na pomoci nebo si zajistit doučování.
Co si dítě vezme z toho, že rodiče ho zneužijí k odposlechu učitelky. Jako policista i celník musí vědět, že odposlech má svá pravidla ať se jedná o operativní nebo soudní. Já bych s takovými kolegy pracovat nemohl. Je tady možnost, že mohou odposlouchávat nejen své nejbližší spolupracovníky, ale i své nadřízené a pak to může vést k případnému vyhrožování, vydírání, atd.
Petra Buzková, která poskytla rozhovor o tom, co si myslí o exprezidentovi České republiky by měla jako právnička, která uvádí, že musí vážit svá slova, aby klientovi neuškodila, v rozhovoru používá urážlivé slovo "prase". Divím se, že SEZNAM.CZ se k tomu propůjčí s toleruje to. Paní Buzková není jediná, kdo se tak vyjadřuje. Myslím si, že to odporuje pravidlům komunikace. Chápu však, že někteří jsou zděšeni už jen tím, když někdo vysloví jméno Zeman. Neznamená to však, že se budu případně chovat stejně a porušovat tím pravidla slušnosti.
Čtenáři zpráv jsou i děti. Pak se nemůžeme divit, když se chovají ke svým vrstevníkům a ostatním násilnicky a vulgarita je pro ně běžná. Nejvíce kroutím hlavou, když slyším někoho, že obviňuje ostatní, že rozděluje společnost, ,,,,
Autor článku záměrně uvádí polopravdu. Z CR jsme tam měli hosta a to Kardinála Duku.
Autor měl uvést, že je ostuda, protoze,tam nebyl prezident nebo v jeho nepřítomnosti premiér. Pokud jsem poslouchal sdělovací prostředky poradne, tak myslím, ze pozván nebyl žádný ministr. Tak spekulace o ministrovi kultury byla scestna.
Jak mohou lídři světa dosáhnout mírového řešení.
Mírové řešení mezi státy je velmi složitý proces, který se skládá z mnoha různých faktorů. Lídři světa mohou v tomto procesu sehrát důležitou roli. Zde jsou některé způsoby, jak lídři světa mohou přispět ke zmírnění konfliktů:
Komunikace je klíčovým prvkem při dosahování míru. Veškeré komunikace by měla být otevřená a srozumitelná. Lídři světa by měli vytvářet platformy pro otevřenou komunikaci, aby mohli zajistit, že se obě strany dostanou ke stejnému pochopení situace.
Poskytnutí podpory: Lídři světa by měli podporovat všechny strany, aby se dohodly na společném řešení. Měli by poskytnout poradenství, aby se zabránilo válce a hledat efektivní řešení.
Vytvoření dialogu:
Dialog je důležitým nástrojem pro dosahování míru. Lídři světa by měli vytvářet prostředí, ve kterém se mohou státy otevřeně diskutovat a hledat řešení.
Mezinárodní spolupráce: Spolupráce mezi státy je dalším nezbytným prvkem pro dosahování míru. Lídři světa by měli podporovat mezinárodní spolupráci mezi státy a pomoci při hledání kompromisů.
Udržování míru: Lídři světa by měli být aktivně zapojeni do udržování míru a pomoci při řešení sporů mezi státy.
Jak poznat pořádně svého nepřítele? Posloucháš, co říká, vyhodnocuješ, co si myslí, atd. Rád bych se zeptal pana Lipavského, co může říci nového ke svému nepříteli. Odpovím si sám, jak by asi odpověděl na mé všetečné otázky "nevím, já jsem odešel ze sálu". Není nakonec zbytečné, aby vládní činitele za peníze občanů ČR jezdili po světě a nechtějí ani nemají zájem se snažit dohodnout politické řešení na ukončení nesmyslné války, kde umírají mladí lidé na obou stranách, děti, ženy a další civilisté!!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Doufám, že nikdy nezažiju i moje děti válku. Je to jen nesmyslné zabíjení lidí z různých důvodů, Provokace nikomu ještě nepomohly. Nakonec to skončí u jednacího stolu, jako to skončilo u 1 i 2 světové války. Název "HUMANITÁRNÍ VÁLKA" je nesmysl.