Uplně v klidu. Jsme v Čechách... Franta z vedlejší vesnice vezmu diagnostiku, napíchne to, všechno to odemkne dostane na pivo a máš plnou výbavu... 👍 Ale je to začátek konce.
Jo ale protoze automobilka je pripojena k vozu tak ti to s dalsim nastartovanim zamkne....Chapu, franta odpoji internet, ale pojede pak auto?
Fordu fandim. Jako jedna z mala automobilek v Evrope prechazi kompletne na el. Za druhe, je to jedina automobilka na svete, ktera neni v zadnem koncernu, a to se v dnesni dobe sakra pocita. Kazda automobilka na svete, kdyby hrala jenom sama za sebe, by behem par mesicu, mozna let, zkrachovala. V tomhle je Ford na prvnim miste, a i kdyz to tak nevypada, je to velka automobilka, ktera nastavila smery automobiloveho prumyslu, co si budeme povidat, drtivou vetsinu patentu v automobilovem prumyslu ma na svedomi prave Ford. Ford tezi z prodeje prav a hlavne z investic, ty ma obrovske, prakticky ze vsech automobilek na svete ty nejvetsi, a hlavne, investuje do veci, ktere bude v budoucnu potrebovat, viz investice do obrovske tovarny na vyrobu cipu, nebude tak muset nakupovat z druhe ruky, a to je jedna z mnoha investic. Ford je silna automobilka a zvladla toho spoustu, muze si ledacos dovolit, jine automobilky by uz davno padly za vlast, vcetne nasi Skodovky, ta kdyby nebyla v koncernu, uz na trhu davno neni, divali by jsme se na ni v muzeu. Takze, Fordu fandim.
Ford...ford...ford.....aujtomobilka je to sice velka a neni v koncernu, ale taky sdili techniku od jinych. Napr TDCI od roku cca 2008 bylo prestrojeny HDI od PSA 😄....jinak receno globalizace automobiloveho prumyslu je tak obrovska ze ani nejvetsi hraci uz nedokazou byt samostatni.
Kde jste na takovou blbost přišel! Tohle nemůže fungovat, půlka národa/Evropy by musela přestat jezdit a to si i ti pomatení politici z EU nikdy nedovolí. Dokážete si vůbec představit ty sociální nepokoje kdyby někdo chtěl prosadit tu vaši myšlenku? Politici strachy ani na tohle řešení nepomyslí, aby nepřišli o koryta. Půjde to cestou, že se nechají auta dojezdit, zreznout, holt bude to pomalé, ale naráz žádný zákon tzv. dovybavení starších aut na úroveň nových nikdy nepřijde. Vy tedy do koupi nechoďte, když si tomu věříte, 99,9% lidí tohle označí za blbost prvního řádu.
Nooo nevim nevim, souhlasim s vami ze to je blbost a sbevrazda v primem prenosu. Jen me napada, kdyz se schvalili mlhovky.....taky si je museli vsichni povine dodelat. Je to prkotina, ale princip podobny.
Blbost, Ford jakožto jedna z největších automobilek na světě vůbec doplácí spíš na svojí velikost. Když se podíváte na spektrum aut, které vyrábí, od: Ka, Focuse, Mondea, Kugy, Explorera, všech těch F150, různý heavy duty, mustangy, Expeditiony a pod, je jasné že se v těch desítkách modelů najde nějaký, který má nějaké mouchy. Navíc jak je v článku popsáno, naftový motory trpí na kvalitu nafty. A když se v čr tankuje v JZD nekvalitní nafta, co se dává do Zetorů kde je to jedno, tak odchází vstříkovače. To už se dělo u dvojkových Mondeí. Jinak ford jako takový je vynikající automobilka. Pominu-li tu rozsáhlost (ukažte mi, která jiná automobilka vyrábí takovéto spektrum aut pod jednou značkou - mě už takhle vrychlosti žádná nenapadá), jízdní vlastnosti, kvalita a poměr cena výkon je super. Já mám už několikátého Forda, to jsem spíš na BMW a ty auta si nedokážu vynachválit. První byla dvojková fiesta s 1,8D motorem. Kam se hrabe ofce s 1,9TDI a bájnou spotřebou. Tohle bylo úsporný auto. S jedničkovým transitem jsem rok jezdil po Evropě a až na konci jsem zjistil, že je prasklý těsnění pod hlavou. Ve firmě jsme měli čtyřkovýho transita a jezdí do dnes asi se 600 tisíci na hodinách, Mondea jízdně v dané cenové kategorii a segmentu bezkonkurenční, teď si renovuju F150 v8 z roku 86, auto shnilé na prach ale motor na všech válcích tlaky supr bez problémů, doma máme Explorera 2014 a jízdně bomba. Na 400 koní se při trochu snahy dostanete pod 10l na 100... a můžu pokračovat. Nikdy mě nikde nenechal. Nikdy nebyl problém.
Dovolim si poopravit ...problematicka Mondea byly MK3 2001-2004....v roce 2003 prosla zmena vstrikovasu a uz byl jen jedno cerpadlovy system ...od te doby drzak. Samozrejme ze Ford taky mel nejake nepovedene motory a modely, za me to je znaca za kterou dam ruku do ohne kdyz si umote vybrat....Mondea, Maxe, Edge, Explorery vsechno nejlepsi zkusenosti. Co se tyka spolehlivosti, podvozku i motoru...tak na ne ma maloktera automobilka.
Solidní článek, škoda jen, že opomenul hluk a emise, které vytvářejí auta na fosilní paliva a jejich koncentrace v místech s velkým provozem (ve městech) prokazatelně poškozuje zdraví obyvatel. Mimochodem, ještě více bychom pomohli ekologii omezením počtu aut a jejich efektivnějším využitím. Efektivní není to, když v 80% aut ve špičkách sedí jeden člověk.
A paradoxem je to, je to ze cim novejsi spalovaci motor, tim vice poskozuje zdravi 😁 (samozrejme na to jsou vsechny katalyzatory, dpfka, mocoviny atd.. proste ty veci co prodrazuji auto a vetsinou je s nimi nejvetsi problem)
Ne každý může bydlet v Praze, Brně a jiném krajském městě. Na venkově je bydlení dostupnější ale tam se mladým moc nechce.. i prace se dá na venkově najít slušná. Záleží na tom co člověk umí a co vystudoval no. Je pravdou že koucka pejsků na venkově asi štěstí neudělá.
Jak jste na to prisel, ze je bydleni na venkove dostupnejsi? Pokud chcete nejakou pro vas akceptovatelnou nemovitost, tak hledate 5 let. Nemovitosti proste nejsou. Jsou uz jen v zapdlych a vyloucenych lokalitach. (Z hlediska ceny samozrejme dostupnejsi jsou)
To už je několik let starý argument. Jestli si koupím Kodiaq za 1.3 milionu nebo Ioniq za 1.4 milionu, abych řekl pravdu, moc velký rozdíl v ceně nevidím. Ovšem v komfortu je ten rozdíl znatelný a komu to není jedno, rád si připlatí. Problém je, že "auto" jako Fabie nemá ve světě elektromobility žádný protějšek. Ale podívejte se kolem sebe - těch aut nad milion jezdí okolo nás poměrně dost. A pokud bych měl jezdit Kodiaqem za 9x45 na 100 km, nebo Ioniqem za 18x2.87 na 100 km, pak je volba jasná. Také si můžu vzít TM3 a jezdit za 12x2.87, pokud chci ještě více ušetřit. Pokud elektrika roste na střeše ve fotovoltaice, pak můžu celý týden jezdit do práce a za jeden víkendový den se mi auto nabije. Zadarmo. Pak mě vyšší pořizovací cena nijak nebolí, naopak.
Az budu chtit dat 1.3 za tak neprakticke auto...vzdycky budou jine veci za co takove penize lepe utratit. Bohuzel zustatkova hodnota po 10 letech nebude valna, staci se podivat ted jak vypadaji elektroauta na inzerci...dat 400-500 za golfa kdyz mu na 80% baterky sviti dojezd neco pres 100km? To by me zajimalo ktry blazen by si to koupil. Ano baterky jsou samozrejme o krucek dal a lepsi a vyssi zivot ost......tvrdi vyrobci. Za 10let realneho provozu se to teprve ukaze.
Ja tvrdim jednu vec. Dokud EV nebudou mit cernou skrinku kde by se zaznamenavala cela historie udalsti (nabijeni, km, servis...) tak nema moc smysl kupovat ojetiny. U klasickych aut by se to hodilo taky.
Také vám ho nikdo nenutí, ale až bude stát litr nafty stovku, pochopíte, že nechcete obětovat svou pracovní dobu jen na to, abyste mohl jezdit do práce. Už teď je nesmyslné jezdit za desetinásobek ceny. Trh si rozhodne sám, ale tady je znát obrovský tlak od naprostých neználků na zavržení elektromobility. Ta ovšem funguje výborně, nechápu, proč se proti ní mnoho lidí tak naparuje. Trochu chápu, že co tlačí EU, to lidé nechtějí, ale zrovna proč by někdo nechtěl ušetřit za jízdu autem, to mi hlava nebere.
Problém není až tolik v technice, jako v hlavách lidí. Pořád si neumějí připustit, že elektromobil není lepší nebo horší, ale je jiný a používá se jinak.
Tak pokud ignorujete pocatecni cenu vozu, kuli ktere by musela vetsina lidi najit i druhou praci.....ano tak pak usetrite.
Nevím, jaké štěstí udělali s modelem 500. Asi jako VW s New Beetle. Udělat drahou stylovku z původně levného vozíku pro masy mi nepřijde jako nejlepší nápad. Koupí si to pár bohatších paniček a i ty si na nákup radši jedou s SUV. Pro normální lidi bylo Grande Punto a to zmizelo.
Na vasem nazoru neco je, ale i presto je 500 vydet pomerne dost a s prodejem nemaji zase takovy problem. Nutno podotknout ze s takhle "velkym" lidovym autem uz nikdo neuspeje, za jakoukoliv cenu. Co se tyka Grande punta, tak to auto naboptnalo na takove rozmery, ze stratilo hbytost a smrnc stareho Punta, proto sli prodoje dolu.
9
Sledujících
1
Sleduje
9
Sledujících
1
Sleduje
A po vystoupení z auta byl člověk dolámaný a hluchý.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale no tak...