Akumulátory mají schopnost uchovávat energii opětovným dobíjením elektrickým proudem a mohou být použity vícekrát. Dobíjení je vratná elektrochemická reakce.
Baterie nelze dobíjet - mají v sobě uloženou energii pro jedno použití. Elektrochemická reakce, která v nich probíhá, je nevratná.
Máte pravdu, že životnost akumulátorů se udává počtem cyklů. Jeden cyklus nabití je
od 0% do 100%. Automobil dokáže na jedno nabití ujet okolo 300 - 500 km.
Životnost je okolo 2000 cyklů. To je 600 000 - 1 000 000 km.
NAUČIT SE OMŮV ZÁKON
Akumulátory mají schopnost uchovávat energii opětovným dobíjením elektrickým proudem a mohou být použity vícekrát. Dobíjení je vratná elektrochemická reakce.
Baterie nelze dobíjet - mají v sobě uloženou energii pro jedno použití. Elektrochemická reakce, která v nich probíhá, je nevratná.
Máte pravdu, že životnost akumulátorů se udává počtem cyklů. Jeden cyklus nabití je
od 0% do 100%. Automobil dokáže na jedno nabití ujet okolo 300 - 500 km.
Životnost je okolo 2000 cyklů. To je 600 000 - 1 000 000 km.
Co máte v autě a jak se tomu říká jinak akumulovat znamená hromadit a tím když baterku dobíjíme tak se děje co. A proud no to se naučte omův zákon . V zásuvce změříte co a co se dá změřit na baterce . Kdybi jste byl z oboru a váš školitel vás poslal změřit proud do zásuvky nebo proud baterky a vy jste ho poslech tak nedoděláte ani učnák ani průmku.
ty znalosti schází vám. Baterie se nabíjet nedá, jen akumulátor. Na dnešní akumulátory v autech se dá najet víc než 600 000 km
Jaký je rozdíl mezi akumulátorem a baterií. Pane stále mne překvapujete životnost se udává počtem ciklů nabíjení to jen tak platí třeba i u žárovek kde se uvádí hodiny svítivosti ale i to je závislé na dalších okolnostech. A utěch baterek je to stejné (zima , teplo a pod.) Jste skutečně znalec.
Vnucovano? Je to snad na každé automobilce jak se na daná pravidla připraví. Podívejte se např. Na Mazdu, nedávno představila nový 6ti válec, teď plánuje zcela nový ctyrválec. Na jednotném trhu EU platí stejná pravidla pro všechny. Jak je tedy Možné, že Mazda je splní i se spalovacím motorem a koncern VW to vypadá, že asi ne.
Protože manažéři se zbláznili a jsu zelení a tím vývoj soustředily na elektro a neřídili se poptávkou.
MG Cyberster skvele, design vykon, cena. Cinanum fandim, je to desitky let tvrde prace. Sam 20 let nechavam vyrabet formy se stejnou tvrdostni normou oceli v CIne za 5 tinu ceny a funguji dodnes. Na druhou stranu, proc by melo elektro stat mene ? Proste na to bude clovek sporit cely zivot aby si toho vazil. To je nejake pravo na luxus a blahobyt bez tvrde driny? Asi si to socky mysli.
Protože je jednoduší a kdo si po uběhnutí funkce baterky koupí ojeté auto když baterka je to nejdraší a nikde nepíšete kolik stojí likvidace této baterky. Takže v podstatě musíte jít a opět zaplatit celou cenu plus cenu za likvidaci nového auta.
Kolik lidí si každý rok koupí nové auto a kolik ojeté a to mu jistě na dojíždění do práce stačí.
až v roce 1984 došlo ke zvýšení základní délky dovolené za kalendářní rok pro všechny zaměstnance v délce 3 kalendářních týdnů.
CHodil jsem do práce od roku 1963 a již v té době jste měla po odpracovaných letech nárok na jeden měsíc. A je smutné že nám počítali při výpočtu důchodu léta od 18 let ale daně z výplat jsme platili od prví výplaty. Dokonce nám strhli i za odbory.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já si ho pamatuji za 33,50Kčs
3 odpovědi
0
Sledujících
5
Sleduje
0
Sledujících
5
Sleduje
Na tom nesmyslu co ten člověk napsal je vidět že se ani nezajímá o to co píše.A těch 33,50 stál hodně dlouho