Škodovka pomalu skončí a nahradí ji Číňani, otázkou je zda na ty čínský auta budeme mít.Jinak ten elektro- boom je jen muška zlatá, protože to množství elektřiny co by bylo zapotřebí není kde vzít a přepravit... ještě malou vsuvku k informacím a řešením v Česku.Tvrdili nám, že celá Evropa přechází na paliva E10, tak už to máme.A co ten zbytek Evropy kde jsem letos jezdil, nějak jsem E10 neviděl nikde. Že by nějaká lobby a lži nám hloupým lidem? No fuj.
Všechno jsou to jen lži a bláboly. Člověk je chytrý tvor, ale lidstvo jsou hlupáci. Vše je jen business a v Česku se lže ve velkém. Například teď jsem byl ve Slovinsku, Rakousku, Itálii. Tady melou o tom že celá unie přešla na benzín E10....jak to že ve zmíněných státech je stále E5 ? Média jste prolhané a zfanatizované.Hnus.
Rád bych podotknul, že ty kecy o fašistickém Rusku už mi lezou na nervy.
V Rusku není žádný fašista, naopak fašisti brojí proti Rusku.Nevim kde ti blbci na to přišli , že píší ruSSko.Zajeďte do Argentiny a poptejte se potomků po uprchlích nacistech z Říše jestli znají nějakého fašistu z Ruska.Škoda že už nežije Otto Skorzeny, ten by vám to vysvětlil, co jsou rusové.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bydlím v Ml. Boleslavi a pracuji ve firmě dodávající spotřební materiál pro Škoda Auto (ŠA). Boleslav a okolí je silně provázané automobilkou, to znamená, pokud ŠA propustí 1.500 zaměstnanců (kmenových), tak o práci přijde nejen těch 1.500 kmenových zaměstnanců, ale nejdříve propustí 3 - 4 tisíce externích (tito "otroci" půjdou jako první). A to se bavíme pouze o výrobním závodě, nikoliv o firmách - dodavatelích, zaměstnancích skladových center, řidičích, apod. Celkem snadno tak ztratí práci 7 - 9 tis lidí v produktivním věku. Zamyslel se někdo z europoslanců, eurokomisařů nad tímto problémem ztráty pracovních pozic, nebo je vše podřízeno gree dealu stůj co stůj?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pusťte si video z převratu 1948
Tam taky podnikatelé a inteligence nepřemýšleli o následcích.Dejiny se stále opakují.