Nemovitosti jsou naprosto předražené a ta bublina jednou splaskne.Ono je dobré se poučit z krizového vývoje let minulých.Vzpomeňme na rok 2008-9.To byl krásný sešup a ještě na začátku roku 2008.jsem tvrdil kolegovi ať neblbne a frčí, když mi říkal...tenhle růst nebude navždy...
Minulou krizi zachránili bankéři a státy tisknutím haldy peněz, ale to už nepředpokládám.Takze vzhůru do další krize a prachy sebou.
Bydlím v Ml. Boleslavi a pracuji ve firmě dodávající spotřební materiál pro Škoda Auto (ŠA). Boleslav a okolí je silně provázané automobilkou, to znamená, pokud ŠA propustí 1.500 zaměstnanců (kmenových), tak o práci přijde nejen těch 1.500 kmenových zaměstnanců, ale nejdříve propustí 3 - 4 tisíce externích (tito "otroci" půjdou jako první). A to se bavíme pouze o výrobním závodě, nikoliv o firmách - dodavatelích, zaměstnancích skladových center, řidičích, apod. Celkem snadno tak ztratí práci 7 - 9 tis lidí v produktivním věku. Zamyslel se někdo z europoslanců, eurokomisařů nad tímto problémem ztráty pracovních pozic, nebo je vše podřízeno gree dealu stůj co stůj?
Pusťte si video z převratu 1948
Tam taky podnikatelé a inteligence nepřemýšleli o následcích.Dejiny se stále opakují.
Škodovka pomalu skončí a nahradí ji Číňani, otázkou je zda na ty čínský auta budeme mít.Jinak ten elektro- boom je jen muška zlatá, protože to množství elektřiny co by bylo zapotřebí není kde vzít a přepravit... ještě malou vsuvku k informacím a řešením v Česku.Tvrdili nám, že celá Evropa přechází na paliva E10, tak už to máme.A co ten zbytek Evropy kde jsem letos jezdil, nějak jsem E10 neviděl nikde. Že by nějaká lobby a lži nám hloupým lidem? No fuj.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě že nikoho nezabil, už by se konečně měli tyhle velká auta zakázat