Je to stejné, jako kdyby autor napsal článek o tom, že si zaplatil drahou dovolenou ve Špindlu, ale nějaký pan Osvč si klidně na autobusáku koupí lístek do stejného Špindlu za zlomek ceny. To je přece nefér!!!!
Tedy podle autora. Ona totiž dovolená není jen cesta, ale i ubytování, stravování a další služby. MARKÉTO BIDRMANOVÁ, styďte se!
Paní Olze je jasné, že magnetické kvantové číslo souvisí s prostorovou orientací orbitalů, ale vůbec netuší jak. Jinak by jistě vysvětlila, proč je mezi orbitaly dz2 (na obrazku uprostred), ale chybi dx2 a dy2. Přitom podle logiky jejího výkladu orbitalu p by měly existovat 3 možné otočení toho dz2 laloku.
Ano, Hisballah je teroristické hnutí a dokládá to činy, ke kterým se hlásí. Morální hodnoty jsou na straně Izraele. Jenže Izrael začíná používat stejné praktiky jako teroristé. Nesmaže tím mezí sebou a teroristy ten morální rozdíl?
Tahle otázka není jen o Izraelcích, ale spíše obecná. Je přípustné trestat terorismus terorismem? Já fakt nevím. Poradí někdo?
Opravdu vyrobily soláry a větrníky o 50% více než jaderky? A k čemu jim to bylo, když většinou vyrábějí v době, kdy další elektřinu nikdo nechce? Otázkou je spíš, za kolik výrobci elektřinu prodali, čili kolik byli ochotni za elektřinu spotřebitelé zaplatit. A najednou je hezky vidět, že soláry a větrníky fungují většinou, když je elektřiny dost a nikdo o ni nestojí. Ale jaderky jsou velmi důležité, protože jim lidé rádi zaplatí hodně, aby nemuseli všechno vypnout! Nic jiného nám totiž nezbývá.
Otázkou je, čím měřit objem energie. Jasně, přece gigawatthodiny. Jenže, když zasvítí, solárníci sice vyrábí hodně, ale téměř nikdo jejich elektřinu nechce a tak ji prodávají za babku. Zajímavé je porovnat celkovou cenu prodané elektřiny pro jádro a soláry nebo vítr. To je to, co investora nejvíc zajímá.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Je na čase zakládat "alternativní školy" = škoy, kde bude učitel v bezpečí a žák za odměnu. Učitel bude umět učit, jinak poletí. Žák se bude umět chovat, jinak poletí. Jednoduchá pravidla. A komu se nelíbí, může mezi ostatní na obyčejnou základku. Pokud je něco povinné (tedy žáka nebo rodiče za nelze vyloučit), kvalita jde dolu a mezi rodiči je pak tento póvl.