Zase stejný nasírací článek. Zaměstnance naštve, že odvádějí víc. OSVČ naštve, že vůbec nezmiňuje další náklady a rizika pro OSVČ a srovnává nesrovnatelné jen z pohledu peněz. A to ještě špatně.
Proč tyhle články někdo vůbec píše? Už jich tu bylo 100 a je to furt stejné.
Nejlepší odpověď na nářky zakomplexovaných zaměstnanců je: "A proč už dávno nepodnikáš, když to je tak super?"
Nejlepší odpověď na nářky OSVČ je: "A proč se nenecháš jednoduše zaměstnat, když ti vadí ta nejistota, nemáš dovolenou a čekáš malý důchjod?"
Je to stejné, jako kdyby autor napsal článek o tom, že si zaplatil drahou dovolenou ve Špindlu, ale nějaký pan Osvč si klidně na autobusáku koupí lístek do stejného Špindlu za zlomek ceny. To je přece nefér!!!!
Tedy podle autora. Ona totiž dovolená není jen cesta, ale i ubytování, stravování a další služby. MARKÉTO BIDRMANOVÁ, styďte se!
Mě na elektromobilech kromě jiných mínusů nejvíc vadí, kolik elektřiny bude nutné vyprodukovat, aby tím mohl jezdit každý?
Kolik jaderných elektráren a kam s tím odpadem, když ho NIKDE nechtějí???
Benzín či nafta není nic jiného než uskladněná energie. A na jízdu autem spotřebujeme určité množství té energie. A to buď uložené v benzínu nebo v baterii. Účinnost aut se sice liší, ale né řádově. Takže celková bilance energie je cirka stejná. Ostatně, kdybyste ten ušetřený benzín spálil v elektrárně na dobití elektroauta, jste zase na nule.
Energie v benzínu se dá léle skladovat. Elektřina se dá lépe vyrobit (FVE). Buhužel, elektřinu z FVE neumíme efektivně uskladnit do benzínu.
Co se tyce dobijeni zdarma na domaci FVE - lidi si musi umet sami sobe okecat, proc si poridili neco, co se melo casem zaplatit, ale ted vidi, ze se to nezaplati nikdy. Sam mam na strese FVE a v garazi wallbox, ale EV si koupit nehodlam dokud auto o velikosti Octavie vazi jako Kodiaq.
Obecne kdyz si koupime neco noveho, co se nam libi, tak to chvalime, ikdyz nekdy sami vime, ze to ma k dokonalosti daleko. Nemyslim si, ze kdybych si ted koupil novou Teslu, tak budu nekde prezentovat jeji stinne stranky, protoze bych tim rikal ostatnim, ze jsem koupil kram (netvrdim, ze Tesly nebo jina EV jsou kramy).
Je to přesně tak. I já jsem párkrát naletěl a tak jsem se snažil si to špatné rozhodnutí zdůvodnit....
Oni navíc prodejci (obecně) umí dobře překrucovat realitu. Často prezentují technické parametry, kterých ale výrobek nedosahuje současně - např. výdrž baterie Xkm (ale jen za sucha v létě), dobití za X minut, ale.., dobíjení doma zdarma, ale jen když mám FVE a zrovna nejsem přes den v práci, což obvykle jsem. Jasně, FVE se dá vylepšit baterií, ale pak se by se dala solární energie využít i na jiné věci, když ji potřebuji, takže zase to není zadarmo. A tak to jde dál a dál....
pro normálního člověka .je ideální hybrid.Mám velký hybrid Ford Explorer ,do práce na elektriku , delší štreky v pohodě , velký kufr na našeho velkýho psa a 7 míst , když jedu s děckama na fotbal. Celkový výkon 450 koní , 350 benzínový třílitr ,100 koní elektrika .Je to takový nenáročný auto a jsem nadmíru spokojen.
OK, těžké auto - musí si vozit dva motory (na benzín a na elektřinu) a baterky. Taky žádná výhra.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Je na čase zakládat "alternativní školy" = škoy, kde bude učitel v bezpečí a žák za odměnu. Učitel bude umět učit, jinak poletí. Žák se bude umět chovat, jinak poletí. Jednoduchá pravidla. A komu se nelíbí, může mezi ostatní na obyčejnou základku. Pokud je něco povinné (tedy žáka nebo rodiče za nelze vyloučit), kvalita jde dolu a mezi rodiči je pak tento póvl.