Pokud je mi známo, tak se známé akce Dálnice zúčastnily pouze stíhačky. Tedy MIG 21 a MIG 23. Jako záloha se pro Súčka uvažovalo o travnatých plochách. Trénovalo se to na pásu vedle ranveje, napřiklad v Náměšti/O.
bohužel nemáte pravdu přistávali tam i SU-7 Pracoval jsem v té době na letišti v Náměšti nad Oslavou a celé jsme to zabezpečovali. Paní redaktorka o tom nemá absolutně žádný přehled protože radio majáky ( přívody) byly postavené a řídící na lokátorech umělý navést letadlo na osu dráhy. Bylo tam velké množství havárií osobních automobilů protože záložní cesta vedla zhruba 100 metrů od dálnice a při přistání a vzletu se řidiči věnovali letadlům. Proto se tyto akce konaly už na založím letišti Dlouhá Lhota
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud je mi známo, tak se známé akce Dálnice zúčastnily pouze stíhačky. Tedy MIG 21 a MIG 23. Jako záloha se pro Súčka uvažovalo o travnatých plochách. Trénovalo se to na pásu vedle ranveje, napřiklad v Náměšti/O.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
bohužel nemáte pravdu přistávali tam i SU-7 Pracoval jsem v té době na letišti v Náměšti nad Oslavou a celé jsme to zabezpečovali. Paní redaktorka o tom nemá absolutně žádný přehled protože radio majáky ( přívody) byly postavené a řídící na lokátorech umělý navést letadlo na osu dráhy. Bylo tam velké množství havárií osobních automobilů protože záložní cesta vedla zhruba 100 metrů od dálnice a při přistání a vzletu se řidiči věnovali letadlům. Proto se tyto akce konaly už na založím letišti Dlouhá Lhota
1 odpověď