NIKDO NIC takového NEPOTŘEBUJE, ani na pračce, ledničce, pneumatice, natož na domě. Pokud danou věc kupuji, provozuji, spotřebovávám, dělám to pro to, že CHCI, že se mi to líbí, něco mi to přináší. Takovou neužitečnou hloupost ke stavbě vymyslí jen totální ignorant, nebo neužitečný úředník evropské uhnie. Žeňte tu pakáž klackem.
Ford Tranzit Custom je neuvěřitelný nekvalitní zmetek a kvalita dodávek od VW má už pár let setrvale sestupnou tendenci. Takže je to vlastně v pořádku. Přebrandujeme šmejd a jsme tam, kde jsme chtěl bejt. To si ti nadutci neuvědomují, že dobrovolně vyklízejí pozice na trhu? Až číňan zjistí, že malé dodávky za rozumné peníze na trhu chybí, zaplaví ho pár modely za rozumné peníze a jsou v háji i s Multivánem a pak se budou drbat na hlavě, jak z toho průšvihu ven. Podle mne zjistili, že Buzz prostě nemůže T nahradit tak narychlo spíchli takovejhle nesmysl.
Asik okurky a proto pan Pisálek vyplodil článeček.... Například koncernové vozy se startstopem vyžadují akumulátor s AGM technologií a výměnu je nutno diagnostikou nakódovat do řídící jednotky dobíjení. Nebo u Peugeota 508 bych ,,snadnou výměnu,, chtěl na vlastní očičko vidět. MB R ji má pod sedadlem a pro výměnu je nutno rozříznout a nezničit koberec. VW Tuareg pod sedadlem a to je samozřejmě elektricky ovládané. Viper za zadním kolem pěkně pod plastovým podběhem. Italové akumulátor dají klidně kamkoliv jen aby to nešlo snadno a jednoduše. Takhle mohu popsat pár stránek jen z vlastní zkušenosti. Existují stále na trhu auta s výměnou jednoduchou ale také auta, kde vlastní výměna opravdu jednoduchá není a vyžaduje zručnost a odbornost spolu s nářadím. Než něco napíšu, zjistím si fakta....
Co je to za klauna ten pisálek? Nebylo by pro bezpečnější provoz naučit lidi (řidiče) lépe řídit, chodce (bezpečně chodit okolo a přes vozovku), cyklisty (nechovat se jako nesmrtelný superman) a správce komunikace udržovat komunikaci a chodníky v bezvadném stavu a dopravní značení koncipovat jednoznačně, přehledně a srozumitelně? No jasně, ukážeme prstem a zakážeme, pěkně po bolševicku...
To je zase chytrolínů na obou stranách... Je potřeba si uvědomit, že zaměstnanec může být také státní (většinou největší křiklouni a totálně neschopná netáhla) Zkuste si jako OSVČ vydělat na svůj, nebo nedejbože rodinný život. Abyste si měsíčně odnesli cca 30tis, musíte si vydělat cca 50. Kolik má měsíc dní? Kolik je z toho sobot, nedělí? Chcete mít 50? 100? Přidejte, přidejte, jenže den má jen 24 hodin a někdy musíte spát. Zařizujete vše sami, nebo si musíte někoho zaplatit. U malých OSVČ jste všechno v jednom: Mistr řemesla, nákupčí, účetní, telefonní operátor, zakázkové oddělení, plánovač, hajzlbába... Uděláte chybu? Onemocníte? Smůla. Podělá vás nějaký dodavatel nebo zákazník nezaplatí. Smůla. Spoříte si na penzi? Stačí Covidgames a dvouciferná inflace a je to v háji...V očích veřejnosti, nebo alespoň dle poloviny zde diskutujících jste ještě ten, na koho oni doplácí?? Proboha čím?? Odvody? Pche. Zdravotní sice platíte ale třeba s rýmičkou nebo jinou drobností se nezdržujete, Paralen a frčíme, to se rozchodí. Nemyslím že v montovnách nebo v dělnických profesích je to jinak, ale kýchat v kanceláři?? Ee, to ne, dáme si deset dní vorazík. No hodinka na obídek, plebs si počká na chodbě až se vrátím. No prostě každá mince má dvě strany, pokud máte rádi svobodu rozhodování a nevadí vám vysoká míra rizika, že se něco podělá, je OSVČ pro vás to pravé. Pokud máte rádi zadek v teple a nevadí vám shitstorm z vyšších míst, hurá na dráhu úředníčka. Chudáci do montoven mezi zahraniční agenturní pracovníky a je to ....
150 se jezdí dávno, v pravým slepice s brejlema přes půl xichtu s ručičkama v lepším případě za deset dvě, v horším s matlafonem na uchu, důchodci v hjundajích (typicky iX20 red) a kamiony . V levým normální cestovní tempo 150, občas nějakej vymyštěnec anebo veledůležitej manažer přes prodej okurek z Polska letí dvě kila a bliká jak sanitka s polomrtvým pacientem. Celá ta symbióza se zasekne ve chvíli, kdy dopravní proud dojede fízly v civilu. To se pak brzdí, všichni se cpou doprava, další nechápou a začnou je předjíždět. No prostě bezpečnost, že jo. Místo, aby se lidi učili řídit a uměli to dokonale, tak se adoruje ,,bezpečná rychlost,, Taková věc ale neexistuje, bohužel je to výnosnej byznys. Levorukej dement v čepici s nehtem v plesnivým Golfu je nebezpečnej sobě i okolí už v kilu, ale je nepostihnutelnej. Lidem co to umí ovšem šmahem sebereme řidičák protože jeli rychle.... Zatleskejme si.
K řízení auta potřebujete klíče, pedály, volant a dovednosti. Nemám rád elektronické hlouposti které do toho zasahují. Jistě jsou situace kdy to funguje, ale také se stávají momenty, kdy to je k ničemu, nebo dokonce nebezpečné. Pokud budu mít volbu, koupím nekoupím, pak Ok ale povinně? Já to nechci, nepotřebuji to a vadí mi to, proč mi nějakej šašek z brusele má nařizovat, co budu používat?
Měla by to být zastupitelská demokracie, volený politik zastupuje občany a jejich názory, ne svoje. Jak mé názory nezastupoval Babiš tak je nezastupuje ani Fiala. Určitě jsou některé kroky nezbytné a nutné, ale pokud je ten beztvarý kus fialového hadru nevysvětlí, nevysvětlí a nevysvětlí, tak v příštích volbách nevyhraje ani náhodou. Chybí tu Thatcherová nebo prostě pravicová strana.
Když to tu tak pročítám.... To se najednou vyrojilo chytrolínů, zakázat, omezit, může za to puška. Omyl, za takový odporný akt může jen takový hlupák a bezmozek, který to spáchal. Nikoliv zbraň kterou k tomu použil. Nebude puška, použije náklaďák, PB lahev nebo třeba papiňák. Žádné zákazy ničemu nepomohou, naopak, stačí si srovnat zločinnost v Británii a třeba ve Švýcarsku a odjakživa platí zlaté pravidlo: Špatného chlapa s puškou zastaví jen a pouze dobrý chlap s puškou. Bohužel tady v té diskusi se asi příliš těch dobrých s puškou nevyskytuje, na rozdíl od Pepíků co by ostatním rádi něco zakázali, protože oni to sami na nic nepotřebují. (Kdyby ten kameraman měl dlouhou se sklem tak ho vypnul na první dobrou a bylo by to, jenže bohužel neměl)
Na Škodovku je to auto nezvyklý držák, při poskakování na polňačce vám nejvíc bude vadit samovolně se otevírající přihrádka u spolujezdce, škrtat budete klapkou výfuku (kterej chytrolín ji natočil tak, že slitinové tělo je nejnižší bod středu auta?) Po faceliftu výměna žárovky denního svícení, šílenost na zlomeninu ruky, jistější je nárazník dolů a lampu ven. No i inženýrky s trojkama chtěj něco dělat, že. Jinak opravdu slušné auto.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nebude jednodušší zakázat fakulty?