NIKDO NIC takového NEPOTŘEBUJE, ani na pračce, ledničce, pneumatice, natož na domě. Pokud danou věc kupuji, provozuji, spotřebovávám, dělám to pro to, že CHCI, že se mi to líbí, něco mi to přináší. Takovou neužitečnou hloupost ke stavbě vymyslí jen totální ignorant, nebo neužitečný úředník evropské uhnie. Žeňte tu pakáž klackem.
Ford Tranzit Custom je neuvěřitelný nekvalitní zmetek a kvalita dodávek od VW má už pár let setrvale sestupnou tendenci. Takže je to vlastně v pořádku. Přebrandujeme šmejd a jsme tam, kde jsme chtěl bejt. To si ti nadutci neuvědomují, že dobrovolně vyklízejí pozice na trhu? Až číňan zjistí, že malé dodávky za rozumné peníze na trhu chybí, zaplaví ho pár modely za rozumné peníze a jsou v háji i s Multivánem a pak se budou drbat na hlavě, jak z toho průšvihu ven. Podle mne zjistili, že Buzz prostě nemůže T nahradit tak narychlo spíchli takovejhle nesmysl.
Asik okurky a proto pan Pisálek vyplodil článeček.... Například koncernové vozy se startstopem vyžadují akumulátor s AGM technologií a výměnu je nutno diagnostikou nakódovat do řídící jednotky dobíjení. Nebo u Peugeota 508 bych ,,snadnou výměnu,, chtěl na vlastní očičko vidět. MB R ji má pod sedadlem a pro výměnu je nutno rozříznout a nezničit koberec. VW Tuareg pod sedadlem a to je samozřejmě elektricky ovládané. Viper za zadním kolem pěkně pod plastovým podběhem. Italové akumulátor dají klidně kamkoliv jen aby to nešlo snadno a jednoduše. Takhle mohu popsat pár stránek jen z vlastní zkušenosti. Existují stále na trhu auta s výměnou jednoduchou ale také auta, kde vlastní výměna opravdu jednoduchá není a vyžaduje zručnost a odbornost spolu s nářadím. Než něco napíšu, zjistím si fakta....
Co je to za klauna ten pisálek? Nebylo by pro bezpečnější provoz naučit lidi (řidiče) lépe řídit, chodce (bezpečně chodit okolo a přes vozovku), cyklisty (nechovat se jako nesmrtelný superman) a správce komunikace udržovat komunikaci a chodníky v bezvadném stavu a dopravní značení koncipovat jednoznačně, přehledně a srozumitelně? No jasně, ukážeme prstem a zakážeme, pěkně po bolševicku...
Nefňukejte. Kdo není trubka ten nestrádá. Kdo je hloupý ten viní všechny kolem sebe.
Kdepak v tom textu fňukám? Popisuji, že to není legrace a kdo nevěří, může si to vyzkoušet. Kdo je dobrý, zručný, šikovný a má trošku kliku, uchytí se i jako OSVČ a bude spokojen. Kdo je netáhlo, nešika, zmetek anebo blb, má smůlu i jako zaměstnanec.
To je zase chytrolínů na obou stranách... Je potřeba si uvědomit, že zaměstnanec může být také státní (většinou největší křiklouni a totálně neschopná netáhla) Zkuste si jako OSVČ vydělat na svůj, nebo nedejbože rodinný život. Abyste si měsíčně odnesli cca 30tis, musíte si vydělat cca 50. Kolik má měsíc dní? Kolik je z toho sobot, nedělí? Chcete mít 50? 100? Přidejte, přidejte, jenže den má jen 24 hodin a někdy musíte spát. Zařizujete vše sami, nebo si musíte někoho zaplatit. U malých OSVČ jste všechno v jednom: Mistr řemesla, nákupčí, účetní, telefonní operátor, zakázkové oddělení, plánovač, hajzlbába... Uděláte chybu? Onemocníte? Smůla. Podělá vás nějaký dodavatel nebo zákazník nezaplatí. Smůla. Spoříte si na penzi? Stačí Covidgames a dvouciferná inflace a je to v háji...V očích veřejnosti, nebo alespoň dle poloviny zde diskutujících jste ještě ten, na koho oni doplácí?? Proboha čím?? Odvody? Pche. Zdravotní sice platíte ale třeba s rýmičkou nebo jinou drobností se nezdržujete, Paralen a frčíme, to se rozchodí. Nemyslím že v montovnách nebo v dělnických profesích je to jinak, ale kýchat v kanceláři?? Ee, to ne, dáme si deset dní vorazík. No hodinka na obídek, plebs si počká na chodbě až se vrátím. No prostě každá mince má dvě strany, pokud máte rádi svobodu rozhodování a nevadí vám vysoká míra rizika, že se něco podělá, je OSVČ pro vás to pravé. Pokud máte rádi zadek v teple a nevadí vám shitstorm z vyšších míst, hurá na dráhu úředníčka. Chudáci do montoven mezi zahraniční agenturní pracovníky a je to ....
Tak to bys měl vědět že jak u T5, tak u T6 byly motory z kterých šel strach, ale i držáky co vydrží opravdu hodně.
Však také spousta T5 jezdí dodnes, často s obrovským nájezdem.
Diesel od Fordu v této generaci je rozhodně větší hrozba.
Ale naštěstí tu máme pana Nováka, ten totiž všechno zná, všude byl a dokonce má klíče od knihovny ve Wolfsburgu!
ted jsi mne rozesmal. bud rad, ze jsi v cesku a muzes si to dovolit. pripadne si to muzes dovolit na urcitych dalnicich v nemecku. zkus jet 200 v suchem triku kdekoliv jinde v evrope a potom nam tady muzes napsat jak jsi dopadnul. predpokladam, ze jsi ty 2 miliony kilometru najel jen po ceske republice, resp po ceskoslovensku, ponevadz pokud jsi takto jezdil i nekde jinde, tak jsi i bez ridicaku anebo bez auta dokud nezaplatis pokutu. polsko nepocitam do nejake vyvinute zeme v evrope co se tyce projevu o kterem pises.
Německo mám tedy sježděný víc než dost.... Nepíšu 200, píšu že v levým v čr se dávno jezdí 150, a na mysli mám souvislý plynulý proud vozidel, kdy nikdo nemá potřebu jet pomaleji ale ani rychleji. Je to taková příjemná cestovní rychlost, na kterou je zkonstruována většina moderních aut. Mimochodem v Polsku jsem pár kilometrů najezdil také a to co místní borci předváděli bylo k neuvěření. Spousta lidí tam jezdila neuvěřitelný bomby a to nejen po dálnicích ale kupodivu i ve vesničkách a městech. Spousta aut totální šrot a řidiči museli být pod vlivem anebo totálně bezmozku.
Děkuji za radu, nikdy jsem neposuzoval člověka podle auta, které vlastní nebo kterým jezdí- to je zase moje filosofie
No já nikoho neodsuzuji, jen si prostě určité typy lidí kupují určité typy aut a ta zmíněná iX20 (navíc v červené barvě) je toho naprosto klasickým příkladem, která stejně jako třeba Golf a nasazená komická čapka s nehtem u mne rozblikají varovnou kontrolku. Pozor, očekávej nečekané, stát se může cokoliv!
150 se jezdí dávno, v pravým slepice s brejlema přes půl xichtu s ručičkama v lepším případě za deset dvě, v horším s matlafonem na uchu, důchodci v hjundajích (typicky iX20 red) a kamiony . V levým normální cestovní tempo 150, občas nějakej vymyštěnec anebo veledůležitej manažer přes prodej okurek z Polska letí dvě kila a bliká jak sanitka s polomrtvým pacientem. Celá ta symbióza se zasekne ve chvíli, kdy dopravní proud dojede fízly v civilu. To se pak brzdí, všichni se cpou doprava, další nechápou a začnou je předjíždět. No prostě bezpečnost, že jo. Místo, aby se lidi učili řídit a uměli to dokonale, tak se adoruje ,,bezpečná rychlost,, Taková věc ale neexistuje, bohužel je to výnosnej byznys. Levorukej dement v čepici s nehtem v plesnivým Golfu je nebezpečnej sobě i okolí už v kilu, ale je nepostihnutelnej. Lidem co to umí ovšem šmahem sebereme řidičák protože jeli rychle.... Zatleskejme si.
Ano ano ano, do testů je důležité zařadit koloběžky a hovna z karavanu, pak se divte, že řídit auto neumí už téměř nikdo.
Nás dříve učili, třeba při odbočování vlevo jet autem co nejblíže ke středu vozovky, abychom zbytečně nepřekáželi pokračujícím rovně (samozřejmě ne všude to lze). Dnes už to neumí nikdo a jsme nakonec rádi, když se odbočující obtěžují a ručičkou klepnou do páčky blikače, někteří dokonce i před otočením volantem! Ale fuj, taková odporná věc, jako blikač. Důležitej je přilepenej tablet uprostřed, puštěná muzika a vypadat hustě.
K řízení auta potřebujete klíče, pedály, volant a dovednosti. Nemám rád elektronické hlouposti které do toho zasahují. Jistě jsou situace kdy to funguje, ale také se stávají momenty, kdy to je k ničemu, nebo dokonce nebezpečné. Pokud budu mít volbu, koupím nekoupím, pak Ok ale povinně? Já to nechci, nepotřebuji to a vadí mi to, proč mi nějakej šašek z brusele má nařizovat, co budu používat?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nebude jednodušší zakázat fakulty?