S dodavateli energií je to jako s operátory,nebo bankami.Když chce klient z jakéhokoliv důvodu přejít ke konkurenci,dodavatel na něj začne vytahovat závazky,které nejsou mnohdy ani právně podložené.Avšak když pak klient zůstane u stávajícího dodavatele,začne si ho dodavatel více vážit a je otevřenější k různým ústupkům.
Pan Martin je zcela mimo mísu ! Nechápe, že celé to "panoptikum" je jen nástroj na výběr peněz, penězovod do neznáma...
Každý tu situaci vidíme "po svém". Já si například umím představit, že: Dispečer obdrží ono volání od řidiče-majitele auta, že mu jiný řidič "boural auto " a z místa nehody ujel. Policie bere v potaz ty horší alternativy-někdo, kdo má důvod nebýt dopaden, proto ujíždí, může být ozbrojen atd. Po zastavení vozidla pronásledovaného žádají aby vystoupil z auta. Jenže on diskutuje , neuposlechne zaujmout postoj umožňující policistům provést u něj prohlídku, jestli nemá zbraň, v autě začíná brečet dítě. Čí je to dítě. Že jeho? To mu můžou ,ale na základě pánovo zdráhavého chování , taky nemusí věřit. V těchto případech jde o velice vypjatou situaci a jde o čas. Takže. Kdyby pán naprosto v klidu - bez remcání - poslouchal příkazy, možná by si teď nemusel prostřednictvím manželky stěžovat. Nakonec ho stejně nechali odjet. Tak o co nakonec jde? No jo, ale všechno to má jednoho jmenovatele pro nás diskutující. Nebyli jsme u toho.
Máte pravdu, u činu jsme nebyli... Navíc máme zákonem danou povinnost, co dělat po nehodě... Pokud by splnil zákon, nemusel ujíždět... Policie musí brát v úvahu vždy tu horší možnost, dokud neprověří, že jde o banalitu. Emoce do provozu nepatří, pokud ano, tak jen ohleduplnost a tolerance, pokud druhý udělá chybu, odvrátit hrozící nebezpečí, ne přitopit mu ještě pod kotlem, jak mnozí činí !
Pane. Necetl jsem si tedvten predpis, ale mam tuseni, ze vodorovne sipce davate vetsi vyznam nez ma. Znaci usek, kde se ma ridic pohybovat, aby ostatni vedeli. Sipka doleva ukazuje, ze pri prijezdu na řidič projizdet doleva pri prujezdu krizovatkou. Neprikazuje kam ma ci nema odbocit byt to tak mozna vypadá. Sipka vlevo urcuje jen jizdi pruhy v křižovatce Pokud! chcete vyjet v uurcitem pruhu za krizovatkou. . Nezakazuje ale z pruhu vyjet prece pokud je to treba. Navic otaceni se je stale smer jizdy vlevo.. Otacime se zatocenim vlevo. Otazka, kdyz budou pruhy zakreslene i v krizovatce. A zda budou pruhy plne nebo prerusovane.. Uplne jednoznacne to vase tvrzeni myslim tak uplne neni.
Pane Nováku, budu se řídit vašim výkladem, děkuji za poučení.. Začnu z rovného a pravého pruhu odbočovat vlevo, jsem zvědav zda na mne nebudete troubit, že jsem se zbláznil !
Pan Oliva, jelikož se lze domnívat, že pravděpodobně mohl hrubým způsobem porušit zákon 361/2000 Sb, § 28, odstavec (1). Dle mého laického názoru by se tu dala najít příčinná souvislost s usmrcením strojvedoucího, přinejmenším by se měl dovědět jak si počínat před železničním přejezdem příště. Ovšem jak všichni víme výsledek soudu nelze předjímat, záleží na mnoha okolnostech, většinu těch okolností nelze publikovat, ale průměrně inteligentní člověk s IQ nad 70 se dovtípí...Například kauza Studénka, svého konkrétního pachatele dodnes nenalezla... Položme si otázku proč ?
Tak v podstatě za to ale může. Já předpokládám že trať je podle normy, silnice je podle normy, valník je podle normy. Přesto může nastat situace že místem nelez projet. Jsou různá esíčka a zůžená místa ve vesnicích kudy kamion neprojede. Když to přeženu, tak uličky v Českém Krumlově neprojede kamion. Pokud tam zrovna bude vjezd povolen a on se sekne tak za to může kamioňák, ne majitel domu. Toto je naprosto stejný případ. Týpek má valník s nízkým profilem a nemůže vyjet každý obrubník, a to jestli to vyjede nebo nevyjede o tom rozhoduje řidič svým usudkem a má zakázáno zastavit a stát na železničním přejezdu. Jemu se to podařilo a podle mě není jiného viníka než ten řidič.
Také se domnívám, jelikož šlo dle provozovatele kamionu o zkušeného řidiče, pokládám otázku proč nezvedl kamion i návěs již před vjezdem na železniční přejezd ? Zákon 361/2000 Sb. to jasně ukládá v § 28, odstavec (1), kde je výslovně napsáno: "Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet" ! Dle znění zákona tak s největší pravděpodobností nebylo učiněno, což vzhledem k předchozí mnohaleté zkušenosti je mi záhadou ? Doufám, že lidé neznalí zákona mne neroznesou na kopytech svých domněnek. Zákazem vjezdu není vždy možno vyřešit situaci toho či onoho přejezdu, je to na zhodnocení, zkušenosti a odhadu řidiče. To je konečný posuzovatel, zda vjet či nevjet, tedy dle mého názoru.
Za chvíli se budeme bát o samotě si prdnout ve vlastním autě či poklabosit o věcech společensky nevhodných či nepovolených mocí.
Metan je daleko horší plyn než CO2 z hlediska global. oteplování. Je možné, že vám za rok bude doměřena daň z metanu a na Silvestra bude exekučně vymožena. Třeba se jim podaří konečně zavést román 1984 - Jirky Orwella do praxe, bude to zajímavá a veselá doba, soudruzi se musí v hrobech obracet ze své neschopnosti....
Nevím jak se vám často kazí mobil, ale mě se to za posledních asi 15 let ještě nestalo.
Pane, dle toho co tvrdíte musíte mít hloupý tlačítkový telefon bez aplikací. Můj úsudek opírám o fakt, že většina užitečných app. zvláště pak bankovních potřebují nejnovější Android, jinak je ani do telefonu nedostanete, starý Android většinu užitečných app. dnes nepodporuje. Vývojáři app. jsou spřaženi s výrobci telefonů a co 3 roky musíte koupit nový telefon, i kdyby se nepokazil ještě 100 let. Jinak je vám pouze na dvě věci - na sms a telefonování, nic užitečného tam nedáte ! ! ! Tzv. číslo Androidu je rozhodné. Nepište nesmysly, výrobci a vývojáři ptřebují každý rok vydělat své miliardy ne jen před 15 lety.
V Německu za Vámi jedou klidně 10km četníci a ve chvíli kdy Vám spadne kus ledu máte to za 1000eur.
Tak to je správný počin, věřím, že by se rozsvítilo i v duté lebce kamionu. Pokud míjíte kamion a spadne kus ledu, tak to může řidiče osobáku zabít, dal bych jim 2 roky nepodmíněně, v případě úmrtí nevinného 10 let, jako by psychopatovi dali do ruky nabitou a odjištěnou zbraň ! Hodnotil bych to jako vraždu !
Tenhle nesmysl mohl vymyslet jen nějaky uživatel drog. Dosud to fungovalo dobře a měli jsme přehled např o rozměrech a ET disků kol. A co teď když budu chtít na auto jiný rozměr disků ! Kdo a kam mi to napíše ? Do velkého TP to dopsali a teď ??? Jaký postup bude ??? Kupko a Bartoši fakt NESMYSL 🙉
Nechtěl bych v roce 2025 vyhrát volby, jelikož ten nepořádek co tu soudruzi nadělají za 4 roky, nedá nikdo do pořádku ani za 20 let.
A já jdu zase raději na tu samoobslužnou.
Také raději použiji samoobslužnou. Třeba v Billa je system tak nedokaný, když beru celé balení (karton), že sám nemohu napsat kolik je tam kusů a musím přivolat obsluhu. Kaufland mne kdysi překvapil, že když jsem šel k prázdné samoobslužné pokladně, tak mi to na začátku nákupu "připsalo" 3,90 Kč, nevim zda to byla pokuta za odmítnutí fronty nebo se jednalo o zcela ojedinělý exces 1 a 0 v podání programátora kasy ??? Jinak vidím samoobslužný proces za přínos pro zákazníka !
Korespondenční volby jsou běžné, ale mají svá určitá pravidla. Není to tak, že si každý, kdo chce jde odvolit a poslat hlas do své země původu.
Přesně tak, domnívám se, že je potřeba hlasovat jen osobně :
1) není možné aby kdokoliv mohl vidět jak dotyčný hlasuje (při otvírání korespondence) !
2) snadno by se mohlo stát, že za něj bude hlasovat někdo jiný, což je ve své podstatě nepřípustné, jak se zjistí kdo ten či onen hlas poslal, ten kdo měl hlasovat a ne jiný najatý snad i zaplacený hacker) ?
3) když hlasujete zde, musíte za plentu a musíte předložit OP nebo Pas, je provedena kontrola zda jste to vy a platnost dokladu (což při korespon. volbě nelze splnit)
Je tu velmi mnoho pádných důvodů proti než pro !
Paní, máte pravdu v tom, že na první mzdu vám uvalí daň + odvody cca 45% a v druhém kole na takto vydělané peníze za které si jdete něco koupit vam na tu koupi navalí dalších 21% DPH, tím se dostáváme na kupní sílu vydělaných, zdaněných a odvody zatížených peněz na sumu cca 66% daně a 34% vydělaných peněz, tím se dopočítáte, že si za svoji práci koupíte cca 1/3 a 2/3 darujete státu. Což si mnoho občanů díky svému pomalejšímu myšlení vůbec neuvědomuje. Pokud si koupíte nemovitost, tak každý rok znova doplácíte za to, že jste ty peníze nepropila, neprohrála v automatech a neprodrogovala... Dobře nám tak, co jsme si tam navolili, to tam máme, jiné to asi nebude !
V zásadě máte pravdu, blok motoru je chráněn tzv. mrázovkami, tedy zátky v okruhu chlazení, které v případě tlaku (ledu) vyletí a soustavu tlakově otevřou. Roztržení bloku je tak možné jen za shody extrémně nepravděpodobných okolností - čisté vody v systému, extrémních mrazů, a materiálu samotného bloku.
Přesně jak píšete, "zátky tzv. marky" mi kdysi u vozu Renault Master "prorezly" po 5 letech a dostala se voda do olejové vany. Motor tu "hrůzu" přežil, ale od té doby se před jízdou raději dívám na měrku, zda mi "nekdo" do oleje nepřilil vodu. Jinak s tou baterkou je to tak vždy mi baterka vydržela 7 - 8 let, nyní u nového auta baterka přesně za 4 roky a 1 měsíc klekla (jakási italská prémiovka) Navíc při 0 °C má baterie 50% kapacitu a v -- 10 °C kolem 40% tak je zřejmé, že budou se startem problémy zvláště s D vozy, které mají 2 ze 4 žhavičů nefunkční, nebo zalomené při neodborné snaze o výměnu !
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přijde mi to jako by si nějaký duševně narušený občan koupil Teslu, zapřahl za ní elektrocentrálu a proháněl se vesele po našich dálnicích od benzinky k benzince. Přitom se chlubil, že jezdi echt ekologicky, elektrickým vozem Tesla. Navíc nakupoval benzín, který byl dovezen lodí z 15.000 km vzdálené rafinerie, přes půl zeměkoule. Vše mi připadne dost zvrácené až kocourkovské. Radní městečka Kocourkov byli proti dnešnímu světu vcelku nadčasově inteligentní generací, jelikož mysleli vcelku reálněji než dnešní mocipáni, každý má 5 titulů před jménem, 5 za jménem, 3 nad jménem, 3 pod jménem (všechny tedy zakoupené za nakradené oběživo) a myslí si, že musí poučovat všechny kolem... To mi hlava nebere !
1 odpověď