Projevujete naprostý nepochopení situace. Zaprvé, drtivá většina odpůrců elektromobility jí nepovažuje za slepou cestu, ale vyčítá jí, že se neprosazuje přirozenou cestou, ale je diktována politicky a to je v Číně stejný jako v EU. Kdyby se e.m. prosazovala přirozeně, tržní cestou, byly by podobný diskuze marginální. Každej by volil svoje řešení. Za druhé. Věčný dohady odpůrců jsou přirozený, relevantní a v demokracii a tržním prostředí i žádoucí. To v Číně samozřejmě až tak neplatí, i když právě v tomhle se jí EU snaží trumfnout. Navíc, nebudete právě vy jeden z lidí, kteří Číně vyčítaj diktaturu? Za třetí tragédie evropskejch automobilek, je naopak v tom, že příliž vsadili na politický zadání, investovali do e.m. a trh jim do toho hází vidle. Vy byste pravděpodobně nařídil e.m. zákonem, že jo. To by asi diktatura nevadila. Podobně prosazovali komunisté kolektivizaci zemědělství. A konečně. Kdyby EU netlačila e.m. ideologicky na sílu a nechala by to na trhu, pak by se Číňani mohli jít se svejma EV bodnout, protože by je nikdo nechtěl a konzervativní evropští zákazníci by kupovali pořád spalováky. A tam na Evropu Čína pořád ani zdaleka nemá. Čína sází ne na technologickou vyspělost, protože technologicky je EV proti spalováku primitivní, až na elektromanagement, to je ovšem spíš softverová ne technologická problematika, ale na politiku rezervace a obsazení surovinových zdrojů po celém světě. A tady zase platí, kdyby EU všechno tak netlačila, včetně FV, e.m. a dalších surovinově náročných odvětví, Číňani by byli nahraný. Střílíme se do vlastní nohy.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Projevujete naprostý nepochopení situace. Zaprvé, drtivá většina odpůrců elektromobility jí nepovažuje za slepou cestu, ale vyčítá jí, že se neprosazuje přirozenou cestou, ale je diktována politicky a to je v Číně stejný jako v EU. Kdyby se e.m. prosazovala přirozeně, tržní cestou, byly by podobný diskuze marginální. Každej by volil svoje řešení. Za druhé. Věčný dohady odpůrců jsou přirozený, relevantní a v demokracii a tržním prostředí i žádoucí. To v Číně samozřejmě až tak neplatí, i když právě v tomhle se jí EU snaží trumfnout. Navíc, nebudete právě vy jeden z lidí, kteří Číně vyčítaj diktaturu? Za třetí tragédie evropskejch automobilek, je naopak v tom, že příliž vsadili na politický zadání, investovali do e.m. a trh jim do toho hází vidle. Vy byste pravděpodobně nařídil e.m. zákonem, že jo. To by asi diktatura nevadila. Podobně prosazovali komunisté kolektivizaci zemědělství. A konečně. Kdyby EU netlačila e.m. ideologicky na sílu a nechala by to na trhu, pak by se Číňani mohli jít se svejma EV bodnout, protože by je nikdo nechtěl a konzervativní evropští zákazníci by kupovali pořád spalováky. A tam na Evropu Čína pořád ani zdaleka nemá. Čína sází ne na technologickou vyspělost, protože technologicky je EV proti spalováku primitivní, až na elektromanagement, to je ovšem spíš softverová ne technologická problematika, ale na politiku rezervace a obsazení surovinových zdrojů po celém světě. A tady zase platí, kdyby EU všechno tak netlačila, včetně FV, e.m. a dalších surovinově náročných odvětví, Číňani by byli nahraný. Střílíme se do vlastní nohy.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Velmi dobře napsané, děkuji.