Prodloužený valník, s kabinou pro 4 a údajně předním náhonem, se mi zdá nepravděpodobný. Respektive o tom slyším prvně. Že to mělo stejný podvozek, s motorem umístěným pod rámem a dosti špatným vzduchovým posilovačem, stejným jako sklápěč s vlekem a vzduchový posilovač spojky, slabý vzduchový kompresor, kdy při pár rejdech na místě a párkrát šlápnutí na brzdu, jste byli najednou bez vzduchu a nešlo zařadit, to je u erťáku známé. Autobusy s vlekem pro lidi si asi užili svoje. Ale s předním náhonem pro tyhle auta jsem se tehdy při práci v ČSAO nesetkal. Jedině že by to vyraběly až po roce 72.
U ertaku šlo bez vzduchu řadit v pohodě, spojka neměla posilovač.
A jak se pozná vaše úroveň mravnosti? Házet všechny do jednoho pytle? Jednoho celoživotního komouše, který byl nejen udavačem, ale i DRŽITELEM DIPLOMATICKÉHO PASU , což znamená, že byl prověřen až do pátého kolena včetně KGB a mohl přes hranice převážet cokoliv bez jakékoliv kontroly a který byl v Maroku i během převratu 1989 a mohl pro své rudé kámoše a hlavně pro sebe převážet prostředky/prachy/ státu na svá konta..A srovnávat to s klukem ,kterého dali v 15 letech do vojenské školy a který po revoluci prokázal, že je nejen odvážný, ale i kvalitní člověk je úroveň silně pokleslá....Nepoužívejte slovo morálka, nevíte co to je..
Maruška, vy jste fakt marný.
14
Sledujících
1
Sleduje
14
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
to melete už 3 roky
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Brzy poznáte,už se to blíží.
1 odpověď