Zase jeden idiot, který navrhuje separovat "staré a pomalé" zákazníky ke zvláštním pokladnám. Já osobně vidím zásadní problém v malém využívání samoobslužných pokladen (SP) hlavně v tom, že každý market má jiný systém těchto (SP) si najal jinou firmu s jiným programem a pokud zákazník nenavštěvuje stále jeden a ten samý market tak má smůlu. Nakoupíte zboží jdete k pokladně je tam plno tak využijete (SP) a tady si s pomocí personálu nastudujete systém ovládání za týden si nakoupíte jinde a opět stejný postup nastudovat, ale jiný systém ovládání (SP). Myslím, že lidem hlavně vadí to, že si opakovaně musí k pokladně volat personál, který nemá vždy čas. Domnívám se, že nejlepší systém v současné době má Globus. Stačí si vzít skener naskenovat zboží a u pokladny zaplatit. Z mého pohledu na tento systém zatím nic nemá.
Kaufland, Makro taktéž.
Neříkám, že nenominoval hráče, kteří nehrají. Ale koho by měl nominovat místo nich? Ten problém není akutní, ale chronický. Ti hráči prostě nejsou. A to není problém trenéra reprezentace, ale dlouhodobě špatnou prací s mládeží. Ve výchově mládeže se totiž upřednostňují výsledky mládeže, před výchovou kvalitních fotbalistů s vysokými individuálními schopnostmi.
Kohokoli, kdo hraje pravidelně v klubu. Co třeba Kliment? Hlavatý z Liberce? Horší by to přeci být už nemohlo. Postavit obranu na Krejčím který nehraje, zimovi který je z formy je přeci nesmysl.
Kaufland, Globus, makro. Tam nemám problém samoobslužné pokladny používat, tam mají pro mne smysl. Nákup si rovnou naskenuji, uložím do tašek a jen zaplatím a odcházím. Ale jinde, kde to musím z vozíku tahat, skládat někam, hledat co za druh jablka, popřípadě pečiva mám, je to jen zdržujicí. A speciálně do Lidlu chodím minimálně, protože tam je jejich nucení hnát zákazníky na samoobslužné pokladny až obtěžujicí.
Pokud je gramáž na pytlíku uvedena, tak to není podvod.
A pokud to zákazník kupuje, tak je to jeho problém.
Když se zákazník rozhodne, že to kupovat nebude, tak s tím bude muset výrobce něco dělat.
Je to stejné jako s Pilsnerem. V diskuzích miliony stížností, jak je u nás drahá, ale dokud se kupuje.......
Bohužel tento víceméně podvod dělá značná část firem. Zahraničních i domácích. Včetně firem Burešfertu.
Pokud je gramáž na pytlíku uvedena, tak to není podvod.
A pokud to zákazník kupuje, tak je to jeho problém.
Když se zákazník rozhodne, že to kupovat nebude, tak s tím bude muset výrobce něco dělat.
Je to stejné jako s Pilsnerem. V diskuzích miliony stížností, jak je u nás drahá, ale dokud se kupuje.......
Pátý den nelze dodávat do mlékárny, vzorky to nedovolí. Vy s tím máte zkušenosti, nebo jenom prudíte. Po přestěhování na vesnici, z důvodu nemožnosti dojíždění do nemocnice na směny, jsem roky dělala ve statku u telat. Takže mluvím ze zkušeností z praxe.
Vyučen Chvatel hospodářských zvířat dojič. Dost dlouho jsem to i dělal. A to co jsem psal, lze též lehce dohledat na internetu.
To jsem se nezamotala, a co píšu? Že 6 neděl po porodu je takzvané mlezivo, které není vhodné pro lidi, během této doby se postupně mění na mléko, zda to tak opravdu je, se dělaly vzorky, zda mléko se může dojit už do systému. Možná jsem se nevyjádřila přesně. Dotaz na autora zněl, jak se pozná vydojená jalovice. Aby se tvořilo mlezivo 5-6 dní po porodu, je docela pozdě, tele nemá pak výživu. I když někdy telátko musí maminu takzvaně rozcucat, aby se jí nalilo vemínko. Když se to nepovede je problém. Za nepřesnosti se omlouvám.
Motáte se v tom zase. Mlezivo se tvoří před porodem a doba jak dlouho se tvoří, je těch 5- 6 dní co jsem psal. Pak se z něj stává mléko. A pátý den je první den po otelení, kdy lze dodávat do mlékárny.
Dotaz na autora článku, jak vypadá vydojená jalovice? Jalovice se nedá dojít, to lze až po porodu telátka, teprve pak se z jalovice stává dojící kráva. Samozřejmě až po odstavení telátka, 6 neděl po porodu, se vytvoří tzv. mlezivo, po této době se musí udělat vzorky mléka, jestli už se z mleziva stalo pro lidi poživatelné mléko. Než vypustíte tenhle blábol, chtělo by to si zjistit určité věci. Jinak tohle , nevím, jestli ještě je, učivo základní školy.
Vy jste se s tím mlezivem do toho taky slusně zamotala🤣🤣
Mlezivo se tvoří těsně před porodem a cca 5-6 dní po něm.
Má jinou barvu i konzistenci oproti normálnímu mléku.
Mě by třeba zajímalo, co myslí pod pojmem ryba. To může být kousek lososa, nebo nějaký prefabrikat ve formě file. A zaroveň, jak chtějí tu rybu dělat, aby byla dobrá na začatku výdeje, ale i na tom konci.
Syn treba zrovna toho lososa jí, lososovité ryby vsechny. Ale kapra už ne. A takovych lidí znám dost.
Luštěniny taktéž. Každý jí jen něco. A mě třeba v paměti ze školních let, zůstala hmota, která nešla jíst, nabirat a musela se pomalu krájet a jmenovala se hrachová kaše.
To úplně nerozporuji. Každý může mít jiné zkušenosti, a liší se to i tím kde bydlí, jak moc mu vadí či nevadí, že balík skončí na poště s omezenou otevírací dobou a podobně.
.
Spíš jsem chtěl říct, že prodávají už jako druzí, tj. typický "follower", navíc v době, kdy ekonomický boom za covidu už upadl. Nedává to smysl dvojnásob - proč by se Pošta zbavovala jedné z mála zákaznicky funkčních služeb? Osobně se domnívám, že ta služba má hodnotu maximálně vyšších stovek milionů, ale rozhodně neatakuje miliardy.
Já to chápu tak, že pošta se rozhodla nechat si pouze služby, které má nařízené ze zákona.
On to v tom článku generální ředitel píše vcelku jasně o tom balíkovém byznysu. Ono jim to vcelku asi vydělá, ale stejně to nestačí na to, aby byla celkově pošta v kladných číslech. Takže se oddělí ta výdělečná část, ta se prodá a z té ceny, se nějak bude vylepšovat ten zbytek.
Cenu za prodej neřeším, tam bude obrovské množství proměnných, takže se to od jejich odhadu může hnout dolů, ale třeba i nahoru.
Problém s poštou je podle mě úplně jinde. pokud tam jdu, nechci poslouchat nabídku na pojištění, založení bankovního účtu, zřízení elektriky a podobně. Chci si něco vyzvednout, nebo něco poslat. A to pokud možno rychle. Prostě aby dělala to co má.
Hehe, to jsou kopyta. Zásilkovna byla první, kdo tu zavedl "pojem", a značně vyrostla během covidu. Ihned po Covidu se prodala, protože měla nejvyšší cenu, a navíc už konkurenti začali dotahovat. Výdejní místa už má kde kdo, výdejní boxy taky, navíc soudy rozhodly, že se nesmí blokovat konkurence.
.
Druhému už se nepodaří prodat stejný nápad za miliardy, to se podaří vždy jen tomu prvnímu. U druhého už je pak v podstatě jasné, že to prodává, protože v tom nevidí budoucnost.
.
Dvojnásob pochybné je to u Pošty, která by si měla ziskové činnosti ponechat - pokud jsou skutečně ziskové a s budoucností. Navíc, Balíkovna má z celé haldy konkurence pověst služby, která funguje nejhůře. Jako obvykle u Pošty, balík často skončí jinde, než má, a zákazník je pak z takové služby "nadšený".
Balíkovna je to, co z České pošty funguje nejlépe.
Vždy když ji prodejce nabízí, použivam ji. Na 90% doručení do druhého dne. Nikdy žádný problém. A je levnější než Zásilkovna.
Ta je dražší, doručení minimálně o den později a pokud vam do toho padne víkend, tak to je teprve zajimavé.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Popsal to přesně. Antibabiš není řešení. Od strany kterou chci volit, chci pozitivní kampaň, ne nadávání na někoho jiného. Po dlouhé době jsem u voleb nebyl a jihočechům Kubu lze jen závidět.