Stačil mi nadpis a první slova odstavce abych pochopil, že to je nějaký fanatický článek!
Autor má asi komplex, neboť manželství je o kompromisech a oba dva se musejí podporovat a starat se o svoji rodinu. Pokud je jeden z nich dominantní, tak jim to buď vyhovuje a nebo je ta druhá osoba týrána. Ve druhém případě to je špatně a člověk by měl okamžitě opustit tento vztah.
A přestaňte urážet manželské svazky výrazem "tradiční rodina" spojena s největším hnusem! Woke propaganda asi...
Článek napsaný za jediným účelem = reklama
Výzkum probíhal mezi 12 000 studenty s woke USA kulturou. Rozhodně nejsme ve stavu upadající kultury, která si musí něco vyčítat a napravovat. Stejně tak se nás netýká Black Lives Matter, která je toho zrodem.
Internet a sociální stránky jsou zamořeny pornem. Erotika a sexistický obsah je volně dostupný i na Seznamu... co pak kdo chce čekat od mladé populace, která má úplně jiné hodnoty? Dnes se na internetu setkáte s tvrzením, že sex je něco jiného než vztah. Sex s cizí osobou se nepovažuje za narušení partnerského vztahu a není považována jako základní hodnota intimity.
No a dnes jsem se vracel s rodinou z výletu domů a po cestě se za nás přilepil osobák s přilepeným umělákem na kapotě. V autě seděli dva mladí kluci a měli z toho evidentně srandu.
Petr Hlaváček (za STAN) skončil.
Skvost Wilsonovo nádraží též, tzv. Hlavní nádraží býval pýchou Prahy. Pak přišla stavba magistrály a stavba metra a odbavovací haly.
Co se ještě musí stát, aby se pokazilo víc než je dnes?
Btw: zastavět proluky nad stanicí metra Anděl či Florenc je "neřešitelný" problém, ale tady problémy neexistují. Ještě před pár lety nebyl problém investorů polemizovat s otázkou o zrušení Masarykova nádraží. No jo, tam Penta řádí taky (pozitivně), ale asi ji chybí prostor kolejiště a tak si to nahrazuje jinde...
Závěrem bych dodal, že pokud v centru hlavního města nevznikne nový obrovský prostor k zaměstnávání, tak tam asi sotva naroste poptávka o 500 tis. lidí. Primátor by měl podporovat dostavbu Letňan a jiných okrajových, potenciálně velmi významně investičních lokalit k rozvoji.
Měli vynikající hospodaření ve společnosti, super číčovina!
Ale když se Pražan podívá na vyúčtování služeb za rok 2022, tak rázem zjistí, že poplatek za odpady narostl o 100%, tedy alespoň v mém případě.
Na začátku roku 2022 došlo ke změně výpočtu za svoz komunálního odpadu. Nyní se to počítá od velikosti kontejneru v litrech a četnost svozu. Pro naše SVJ to bylo 100% navýšení.
Trochu mi to připomíná případ Bakaly, který si půjčoval aby si pak následně vyplatil vyšší dividendy. A nebo Benešovské nemocnice, která vyplácela představenstvu vysoké prémie, ale kraj ji převzal silně zadluženou a doslova ji zachránil 5minut před 12.
Všichni se zde bojí nových systémů, ale přitom na chytrý mobil si zde každý určitě zvykl.
Nevidím v tom problém, pokud je to pořádně odzkoušeno. Časem se to stane samozřejmostí.
Spíš by bylo vtipné dál sledovat, jak se tady budou někteří frajeři rozčilovat, až vyjde v platnost snížení rychlosti na dálnicích 110km/h.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za posledních 10 let se jenom do Prahy nastěhovalo nových cca 150 000 obyvatel.
300 000 lidí do Prahy denně dojíždí a se Středočeským krajem mají společně 2 850 000 obyvatel.
Růst počtu obyvatelstva bude pokračovat i v následujících letech. A jaký je plán?
Nymby chtějí zrušit ještě poslední plánované páteřní silnice. ZAKOS ač byl zrušen, nebyl nikým aktualizován a nebo předělán do nového návrhu, který by respektoval zalidňování Prahy. Uliční čáry se přestaly dodržovat viz. rozšíření Libeňského mostu a Dělnické ulice s propojením na Veletržní ulici. Na hlavních silničních tazích dochází ke snižování kapacit (preference MHD, BUS pruhy, parkovací místa, ze dvou průběžných pruhů uděláme jeden odbočovací atd.).
Pomůže
Dostavba všech okruhů a radiál a to včetně Břevnovské a Vysočanské. Nebát se stavět kapacitní silnice typu bulvár jako např. v Krakově. Vytvořit Pražskou oblast a řízeně plánovat její rozvoj (obecně problém v ČR se spoustou samospráv a krajů). Železniční linky vést napříč městem. Mimo Masarykovo nádraží jsou ostatní průjezdná. Kapacitně vyřešit Vyšehrad, Letiště. Dostavba metra A do Řep a dál na východ. Obecně metro a železnice dokáže odbavit nejvíce cestujících. Metro D by mělo vést k rozvoji celé jižní oblasti. Pokračování na sever dává smysl.