Trochu blábol, znám jich z okolí nemálo a ku podivu většina z nich má stabilní rodinu. Své rodiče x let spolu. Homosexualita, nebo jakékoliv podivné vztahy z dnešní doby, jsou v hlavě, ale láska ke stejnému pohlaví, je v lidech od dětství, kvůli té lásce bývali týráni, nikoliv naopak.
Psychika, genetika.
To je otázka. Dle jejich vyjádření, kdy dvě zamilované dívky mají dítě, to problém být i může. Ono, tak nějak není možné, aby dvě dívky měly spolu dítě. Je k tomu potřeba tak nějak chlapec, kterého pominuly. Jinak, mně je to celkem jedno. Dvě dívky nebo dva chlapci kolikrát můžou být lepší než neschopní chlapec a dívky (pokud zůstaneme u jejich terminologie), ačkoliv si osobně myslím, že dítě potřebuje jak správný mužský, tak i správný ženský vzor. Ale dotyčné dívky neznám, jen jim a děťátku, přeji ať jsou zdraví a šťastní..
A co je lepší pro vývoj dítěte? Každý odborník ví, že M+Ž. Nemusí být oba dva přímo rodiče, ale je důležité, že jsou ve stejné domácnosti a mají společnou výchovu.
Nevím no, tohle je uzavřená akce pouze pro dospělé, nikomu nic nevnucují, kdyby o tom novinky nenapsaly, tak bych se o tomhle asi v životě nedozvěděl, naproti tomu prague pride je každý rok internet všude plný, kdy má extravagantní část LGBTQ komunity potřebu ukázat svou “odlišnost” celému světu 🤷♂️
Ale těžko říct co je lepší jestli kontrolované BDSM, kdy je vše předem domluvené a má to nastavené hranice nebo tradiční rodina, kdy chlap přijde z hospody, zmlátí ženskou jen tak 🤷♂️
Vy budete předpokládám preferovat tradiční heterosexuální rodinu 😛
S prvním odstavcem souhlasím. Poslední dva ne.
"tradiční rodina" otevřela stavidla "sodomě" a teď od nich dostane nálepku nefunkční rodiny.
Je mi vás líto, že jste měl špatného otce a nebo že nedokážete založit opravdovou rodinu!
Nemůžu si pomoci, ale když čtu Hladíková slova, připomíná mně to proslovy soudruhů na sjezdech KSČ. Jen prázdná slova bez obsahu od lidí, co tomu vůbec nerozumí. Je třeba naslouchat lidem, jako se Smil. Proč má moje babička jezdit v elektroautě, když najede 500 km za rok? Když letadla a lodě dál létají a plují bez omezení? Proč má vyhodit kotel na uhlí, když v Ostravě doutná halda co vydá za milion takových kotlů? Až se vyřeší nelogické věci, drazí politici, pak přijďte teprve na vesnici za mou babičkou.
Větší nesmysly snad nikdo jiný nenapsal.
Vaše slova jsou prachsprostá lež!
Jak emise z letadel a lodí ovlivňuje obyvatelé měst na Ostravsku? Jako bych tvrdil, že soused kouřící cigaretu ovlivňuje svojí sousedku o dvě patra výše...
Kdo nutí babičku kupovat elektromobil? Podobná demagogie jako s LED žárovkami od Klause.
A mimochodem, v okolí Ostravy jsou minimálně 3 hořící haldy a výzkum škodlivosti na nich probíhal v letech 2017 - 2019. Výsledky jsou zcela odlišné od vašeho názoru, vymýšlíte si a přeháníte!
Zajímavé, že v zimě mívají nejhorší vzduch obce, kde je nejvíce lokálních topenišť. Jo, za to může Ostravská halda!
Stačí si nastudovat katastrofu v Londýně a tzv. Velký smog v roce 1952.
Proboha, Čína ví, proč přechází na ekologické zdroje a tvoří minimálně polovinu všech nově instalovaných zdrojů ve světě.
V Číně už jsou taky levnější. Jenže Čína to dělá prostě pragmaticky.
Elektřinu si vyrábí sama, ropu musí dovážet. Tedy je pro ní výhodné aby elektromobily převážily nad spalovacími auty.
Ono u nás kdyby se místo CO2 nesmyslných argumentů (teda ne že by snižování co2 byl nesmysl, ale osobní auta jsou to poslední co by se mělo řešit a ne první) používal argument a tom že ropu Evropa dováží buď od sponzorů terorismu ze zálivu nebo od sponzorů terorismu z osy Írán-Rusko tak by tak mnoho lidí reagovalo tak že OK, ano není dobré být naprosto závislý na těhle zemích.
To máte těžké, když známý kartel OPEC má sídlo ve Vídni a ruSSáci tam jsou taky jako doma.
A pak je tady lobbing od bývalých závodních jezdců, protože přestanou slyšet svá vyladěná auta...
Přitom většina lidí vidí v elektromobilu pozitiva, jen pořizovací cena odrazuje od koupě.
Tvl. To je ostuda. 3x dýl a 5x dráž než kdokoliv jiný. Vykopejte ty firmy a dejte to Polákům, nebo Číňanům.
Přijde mě, že současné firmy jsou placený za čas a ne za dílo, proto je to nenutí makat.
Pán je odborník a dal by to raději Číňanům.
Ještě mohl napsat Italům, protože asi zapomněl jak to dopadlo u sousedů, že...
Ale jako vtip, dobrý!
Stačil mi nadpis a první slova odstavce abych pochopil, že to je nějaký fanatický článek!
Autor má asi komplex, neboť manželství je o kompromisech a oba dva se musejí podporovat a starat se o svoji rodinu. Pokud je jeden z nich dominantní, tak jim to buď vyhovuje a nebo je ta druhá osoba týrána. Ve druhém případě to je špatně a člověk by měl okamžitě opustit tento vztah.
A přestaňte urážet manželské svazky výrazem "tradiční rodina" spojena s největším hnusem! Woke propaganda asi...
Co to prodáváte za srágory, když po 4 letech jsou na odpis?🙈 Zapomněl jste napsat název své gumařské firmy.
Vy jste člověk, který nevlastní auto a nebo jezdí jenom v létě. Vůbec netušíte jaký zásadní rozdíl je mezi letní a zimní pneu!
Běžný řidič ví, že se zimní pneumatika mění (degraduje) s věkem a především její přilnavost se zásadně zhoršuje.
Doufám, že víte, že se musí v autě pravidelně měnit olej.
Pokud by jste četl pozorně a do konce, jsou tam 2 věty. Rus dá 3,1 bil Kč a to je pro všechny samozřejmě strašně moc, k tomu dovede snížit dluh o 0,5 %. Proti tomu plánuje kongres USA utratit 19 bil Kč a k tomu je každoročně v rozpoctovem provizorium. Řekl bych, ze oba státy vedou šílenci.
Vy chcete tvrdit, že prolhaný stát bude veřejně celému světu dávat věrohodné informace o stavu ekonomiky?
Ha Ha Ha
Inflace je prý 9%, ale základní úroková sazba na 19%! Vždyť jejich měna se i přes zásah centrální banky znehodnocuje a dovoz převážně z Číny se za poslední měsíce prodražil o dalších 20%.
A to, že se dá s čísly kouzlit je fakt. Dodatečné prostředky jsou brány z fondu národního blahobytu a také z těžařských společností.
Ale už zde vidíme společnosti jako Gazprom, který za loňský rok byl ve ztrátě 6,9 mld. USD.
A proto odjíždí na zahraniční cesty - např. do Mongolska, které se vlastně zavázalo ho vydat, že ano tykálku?
Určitě.. a který to byl klaun v1.0 či v2.3? Nic se nemění na tom, že po většinu času tam je.
Být vámi, tak si dělám zásoby na onu apokalypsu a stavím bunkr.
Já se raději podívám na film: Dožeň, co se dá!
přetekla i Vltavská kaskáda a vyplavilo to i metro...
Bavíte se o protipovodňové ochraně? Vltavská kaskáda je soubor několika přehrad a ty nikdy neměly sloužit jako protipovodňová ochrana. Postaveny byly za jiným účelem.
Já píšu o protipovodňových opatřeních... důležité je znát v daném místě retenční schopnost a schopnost kontrolované regulace. V Klodsku se jeden poldr podemlel a následně protrhnul. Jiná "suchá" přehrada výše zmíněná také nevydržela přítok a nekontrolovaně pouštěla vodu do údolí.
Takové "polostavby" tady nikdo stavět nechce, jsou totiž zbytečné.
Ještě jednou píšu, tady nejde o to, kdo co chce, ale o to, co je v místě skutečně funkční.
Hydrologové se při povodní minuly například na Dyji o metr, takže nejchytřejší jsou po povodni....vodu můžeme brzdit poldry, spousta řešení je levnější a fungují
Až na to, že ty poldry takový nápor nezvládly a úplně se přes ně přelila voda.
Tady nejde o to, co si kdo myslí, že je nejlepší, ale o to, co je nejvíce efektivní v daném místě. Chudákům v Polsku nepomohla ani hráz Międzygórze, která přetekla opakovaně neboť má málou retenční kapacitu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za posledních 10 let se jenom do Prahy nastěhovalo nových cca 150 000 obyvatel.
300 000 lidí do Prahy denně dojíždí a se Středočeským krajem mají společně 2 850 000 obyvatel.
Růst počtu obyvatelstva bude pokračovat i v následujících letech. A jaký je plán?
Nymby chtějí zrušit ještě poslední plánované páteřní silnice. ZAKOS ač byl zrušen, nebyl nikým aktualizován a nebo předělán do nového návrhu, který by respektoval zalidňování Prahy. Uliční čáry se přestaly dodržovat viz. rozšíření Libeňského mostu a Dělnické ulice s propojením na Veletržní ulici. Na hlavních silničních tazích dochází ke snižování kapacit (preference MHD, BUS pruhy, parkovací místa, ze dvou průběžných pruhů uděláme jeden odbočovací atd.).
Pomůže
Dostavba všech okruhů a radiál a to včetně Břevnovské a Vysočanské. Nebát se stavět kapacitní silnice typu bulvár jako např. v Krakově. Vytvořit Pražskou oblast a řízeně plánovat její rozvoj (obecně problém v ČR se spoustou samospráv a krajů). Železniční linky vést napříč městem. Mimo Masarykovo nádraží jsou ostatní průjezdná. Kapacitně vyřešit Vyšehrad, Letiště. Dostavba metra A do Řep a dál na východ. Obecně metro a železnice dokáže odbavit nejvíce cestujících. Metro D by mělo vést k rozvoji celé jižní oblasti. Pokračování na sever dává smysl.
1 odpověď