Zdravím tímto autora a prosím aby se zamyslel nad tím co je nakresleno a co je napsáno. Zajímalo by mě, jak chcete uchladit vzduchem chlazený jednoválec, kolem kterého neproudí žádný vzduch, jelikož je válec zapouzdřen v designovém oplechování. 7500 otáček při rychlosti 45 km/h, vždyť by se to upeklo v prvním kopci. Nasávací otvory pro karburátory také nikde, takže zřejmě to bude sát ohřátý vzduch od válce a výfukového svodu. To bude výkonu. No a konečně rozměr zadního kotouče předurčuje řidiče k tomu, že si na tom jednou rozbije hubu. Vždyť takový průměr nemají ani v MotogGP vzadu. Proboha pokud už Váš dvorní kreslíř něco vytvoří, tak si spolu sedněte a projděte k tomu ten napsaný text, ať to není takový blábol. Ani jeden z Vás není amatér, aby tohle muselo vznikat.
Mno, nabízí se otázka proč. Proč někdo tak talentovaný tráví čas na takovém nesmyslu? Proč vlastně někdo kreslí auto, designovým jazykem 30 let starým když to auto je samo o sobě nesmysl? Na dnešní poměry dost mizerné jízdní vlastnosti umocněné ještě tím, že je to dlouhé kabrio, které se bude kroutit jak had. Kreslete koncepty, ale s futuristickým designem, případně v podobném duchu jako povedená studie Popularu. Nakreslete třeba pickup od Škody, Pragovku na Lemans pro kategorii Hypercar, supersport se zádí speedtail, cokoliv jenom ne už nesmyslná kabria na bázi bývalých českých vozů. Díky
Skvělá zpráva? Tak ještě tu o karkulce a je to komplet. Sleduji F1 od roku 1993, tehdy ještě na zahraničních satelitních pořadech a Nova byla za celou historii nejhorší kanál, který to vysílal. Jejich moderátoři byli profesionálně vycvičení uspavači hadů, reklamy dlouhé cca 5 kol s načasováním přesně na pit-stopy, takže jsem raději přepínal na RTL nebo italské televize.
Vůbec nevadí že 14-ti válcový motor nebyl v autě nikdy použit, maximálně u diesel generátorů a stacionárních motorů. kde točí opravdu malé otáčky. Stavebně strašně dlouhé (7 válců v řadě), problémy s vyvážením a výhody oproti v12 hodně diskutabilní. Těžké a zbytečně moc materiálu. Vývoj v podstatě by musel hradit Wikov sám, nikdo jiný do toho nepůjde. Technicky totální nesmysl. Zajímalo by mě nastupování do třetí řady sedaček.
Jo tady je zas odborníků. Za sebe můžu říct, že jsem byl v Monacu od čtvrtka do neděle na Historic GP a viděl Leclerca na vlastní oči, co s tou formulí dokazoval. Jedno kolo se oťukal a druhý letěl takovým způsobem, že by tam svými časy pozávodil všechny kluky s těmi historickými vozy a to v tom seděl zřejmě prvně v životě. Rozpadla se mu kompletně brzda, a to že u toho neorval zavěšení s koly nebo celý čumák je taky tak trochu umění jezdce. V paddocku jsem viděl B3 naživo po bouračce a odnesl to držák spoileru, spoiler samotný a olejový chladič. oprava relativně sranda. Mimochodem byl tam i Verstappen a nezmohl se na nic jiného než slintat v pitlane.
No nechci to uplne hanit, ale podle me aby se to mohlo rovnat Rollsu, chtelo by to delsi rozvor. Predni maska sice odkazuje na puvodni vuz ale pusobi na tom konceptu hodne lacine az bych rekl cinsky. Zrcatka dalsi adept na vyhazov. No a mechy sice fajn ale redaktor asi nikdy v aute na mechach nejel. Komu se nastupuje do auta lepe kdyz je polozene dole? Co to je za nazor?
No strasne se mi libi jak vetsina odpurcu vakcinace proti Covidu povazuje vakciny za nedovyvinute a neproverene. Ze pry kratka doba nebo co. Tak bych se chtel zeptat co je pro ne normalni prijatelna doba? 2 roky, 3 nebo snad 5? Mozna maji pravdu, ale take nemaji jedinny dukaz o tom ze ostatni vakciny, ktere maji vsichni v sobe strelene od mala nebyly vyvijeny zrovna takto rychle. Jen s tim rozdilem, ze farmaceuticke firmy napsali testovani 2 roky. Je to mozny duvod toho proc maji farmaceuticke firmy 1000% marze ze jo? Ale co oko nevidi to srdce neboli.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mno dal jsem si odebrat boxík Garaz.cz na Seznamu, protože tohle se fakt nedá. Nechci aby to na mě vyskakovalo. Může mi prosím někdo vysvětlit proč když už pan Prokop nakreslí auto (a že jsou některá opravdu hezká), proč k tomu musí vzniknout vždycky takový haluz plný virtuálních technických údajů, konstrukčních řešení a fines? Vždyť v dnešní době by nikdo neprodal 100 koňový tříválec ani ve sportovní motorce, natož ve sportovním autě.