Tak ,tady tu podporu chápu,ale měli by se na tom podílet i obchodní řetězce, když si na ovoci pěkně mastí kapsy a mají miliardové zisky , které pak krásně vyvádějí ven. Ať mají na tyhle případy v ceně nějakou daň.co by šla do fondu a pak na podporu ovocnářů a ne že výkup za 15kc a v krámu 60-100kc.,takhle nás rovnou připravují,že ovoce bude tím pádem drahé.
Povinnost mít hlídku z obou stran při práci v kolejišti je i teď, spíš pracovníci SŽ nečekali,že tam vůbec pojede vlak, který jel mimořádně do depa na opravu , a výpravčí o tom vůbec nemusel vědět ,že někdo v kolejišti pracuje a strojvedoucí tím pádem nebyl ani informovaný rozkazem o práci v kolejišti., Z praxe vím,.že to fakt výpravčí ani neví,že na trati někdo něco dělá .a strojvedoucí taky ne.těch jizev mám už dost.je to prostě velký průser,sám jsem zvědav kdo za to může.
Manželky peníze skončili na ukrajinských účtech,co měli u našich bank, část peněz jse dostalo spět ,část ne, policie dělala co mohla, je to organizovaná mafie, a nalítnete jak nic, pořád to zdokonalují. Problém je vtom ,jak začnou peníze luxovat z vašeho účtu,tak nejste schopný stim nic dělat jen vám chodí info o převodu, voláte jen na banku ať t se n učet blokují, tam je ten pes převod během pár sekund, mělo by být aspoň třeba hodina i 10 min stačí,aby člověk tu transakci mohl telefonicky bloknout.když vám přijde info o platbě.dejte si pozor a to jsem o tom věděli a stejně nalítli. Sice jsme přišli o 30tis, ale ten den tam na policií bylo víc lidí a částky začínal -100tis a vic. A pak máte jen oči pro plač a nikdo vám nepomůže .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Strojvedoucí nejsou roboti, a jezdit 12 h pořád do kola ,a honit spoždeni si vybere časem svoji daň, že člověk se přehlídne.Na trati z Prahy do Lysé je nefunkční zabezpečovací systém -jezdi se tam jen na Bělost strojvedoucího, prostě žádný přenos kodu.Hlavně, že zastavili a nikomu se nic nestalo .
1 odpověď