Milánku, já auto mám, dokonce jen pár let staré, ale po městě bezdůvodně s ním opravdu nejezdím a jdu buď pěšky nebo MHD. Co tam máš dalšího?
Dalšího? Nevím, leda že přivedeš dalšího tupého pirátského kamaráda. Nebo si snad myslí, že se někdo jen tak sebere a jde jezdit bezdůvodně po Praze autem? Ach jo
Můžete mi ukázat experta, který nafoukne Prahu tak, aby se tam vešla všechna auta ze Středočeského kraje?
Chápu, že snažíte lhát a podvádět demagogickými bláboly, ale až jen opustíte své pirátské hnízdo a začnete pracovat, tak si dáte pár facek sám. Ale když je takový nárůst středočeských aut, tak to znamená takový nárůst pracovních pozic. A co takhle situace, že to jsou ti samí lidé, jen na rozdíl od vás pracují, vydělali si na domy mimo Prahu, protože pirátská sebranka je odpovědná za mizernou bytovou politiku a extrémní zdražení a tito lidé dnes jezdí na kraj Prahy. Ti samí, co jezdili po Praze stejným autem.
To je tak trochu si lhaní do kapsy a žádný šach mat. Jen hlupáci tomu tleskají. Ono není problém zvednout platy na úroveň německý. Jen ten ňouma, co má radost, že dostane 50 tis a více a že si za to koupí více piva, tak nekoupí. Když se ta mzda zvedne, tak se zvedne všem a logicky to firmy vyřeší zdražením produktů. Takže díky tomu vše bude také stát násobně více a ten člověk bude mít sice vyšší výplatu, ale koupí si stejně jako před zvýšením mzdy. Staneme se nezajímavými pro západ i jako ty montovny a ejhle, nebude nic, ani práce, tudíž žádný výplata. A navíc to nejhorší, došlo by k zásadnímu znehodnocení úspor, neboli to znali naše babičky, když padla měna. Lidé, co by plánovali stavbu baráku, protože si našetřili pár milionu, by měli max na garáž, protože každý dělník by stá násobně více. Takže by se zastavil stavební trh, lidé by byli bez práce a státu ba tak padlo HDP, že by Fiala měl strach z defenestrace. Takže jediný šach mat si dal hloupý nevzdělaný Fiala. Hloupý je proto, že si dovolí vypouštět z úst ty nesmysly, aniž má jakékoli odpovídající vzdělání.
A proč si pořád do vedení pouštíme lidi co jsou opak expertů a jejich cílem je pravý opak, což sami přiznávají. Sice nám zde zmizeli demonstrující teroristé za 30ku (teroristy byly oficiálně prohlášeny v některých zemích), ale Piráti stáli za nimi a umožňovali těmito pochody další paralyzaci dopravy.
Svazák jsem nikdy nebyl do pionýra jsem taky nechodil i když měly na základce kecy a to že automobilky zdražily obecně a nevidím až takový rozdíl aby ospravedlnil navýšení cen o tom byl múj postřeh .tak si pro příště odpuste podobné řeči .
A proč by měli ospravedlňovat navýšení ceny? Opravdu zapomínáš, že je kapitalismus a každý si může říci cenu jakou chce.
tak nevím ale před 8 lety jsem corollu s 1,6 kupoval za akčních 380000kč tak se nemohu zbavit dojmu že se stejně na těch autech i ve slevě chtějí napakovat.
Co to je napakovat? Jako myslíte vydělat? Oni si dovili něco na to mít? Jan nechutné v socialismu. Aha, on je kapitalismus a pan Macháček se jako svazák ještě nepřeorientoval a on sám pracuje zdarma jen pro uspokojení duše a splnění pětiletky.
Mě opravdu počínání policie přijde stejně nebezpečné,jako té trubky v BMW... Opět znali SPZ, vypátrat majitele vozu a zjistit komu ho půjčil -bez rizika, policejní vrtulník ve vzduchu,celou dobu ho může sledovat.
Několik aut jedoucích rychlostí 220km/h v běžném provozu? Velmi nebezpečná situace pro všechny kolem, jezdí teď převážně mladí kluci, kteří nejsou v reálných situacích o moc zkušenější, než trubka v BMW.Naštěstí tentokrát nikoho svým počínáním nezabili. V žádném případě nehájím to že někdo nerespektuje výzvu k zastavení,jen mi prostě postup policie přijde zbytečně nerozvážný, agresivní a velice riskantní.
Mě přijde nebezpečné vaše myšlení. Toto nikdo se zdravým rozumem nevypustí z úst. Dle vaší logiky je úplný nesmysl, že si zásahovka chodí ve tři ráno pro pachatele. Stačilo by jim poslat obsílku. Ach jo. Raději se nemnožte
Tak jsem auto otestoval a je absurdní jeho neskutečný nedostatek prostoru. Jako řidič či spolujezdec si nikam nedáte pořádně ani pití. Třetinková lahev do dveří a konec. Neskutečný tunel mezi řidičem a spolujezdcem a ve výsledku se vám tam vejde telefon a možná peněženka. Přihrádka u spolujezdce je tak na knížku. Pokud si přesednete dozadu, tak jako prostřední budete rádi, že za pět kilometrů vystoupíte. Jinak vzadu spíš ležíte, protože si musíte sklopit sedačky na max, ať si nezlomíte krk. A největší peklo začíná v kufru, protože se auto nedá objednat bez třetí řady sedaček. Pokud zůstanete stát někde na parkovišti, tak chcete mít zataženou roletku, aby vám někdy nevytloukl okno, když uvidí co tam máte. Bohužel roletku zatáhnete leda když tam necháte kabelku, ale s narvanou školní taškou svého dítěte již máte smůlu. Jak krásné a přitom nepraktické auto.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Doprava ve městě je komplexní systém. Pokud ji řeší někdo kdo nad tím přemýšlí, tak 1,5 km dlouhé zúžení nemá na celek vliv. To že nás něco zbrzdí na okraji, když je další úzké hrlo za další kilometr, to je úplně marginální. Samozřejmě musí být vše navrhnuto chytře. Vyhrazený pruh pro autobusy na okraji města mně jako automobilistovi totiž nakonec pomůže (ale aby to člověk pochopil, tak už musí trochu přemýšlet). Ono totiž díky tomu vyhrazenému pruhu někde ve Stodůlkách začne část lidí používat ten bus a pak přesednou na metro a díky tomu pak já jako automobilista mám méně aut v centru. Chápete to? Tedy zcela paradoxně vyhrazené pruhy pro autobusy na okrajích města pomáhají lidem, kteří jedou v autech tím, že je v centru o něco méně aut. Zkuste se nad tím zamyslet.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zkusím, ale můžeme to probrat i podrobněji. Kde jste studoval dopravku? Třeba se známe 🙂 A´t jdeme do hloubky a ne bláboly pro laiky