Nevážení občané,
kteří nerespektujete pravidla. Jezděte dle pravidel, neohrožujte jiné lidi a žádnou obsílku neobdržíte.
tady jsou bohužel 2 strany mince. Dostal jsem v Praze pokutu za průjezd tunelem, byla mi naměřená průměrná rychlost 78 km/h v noci, minimální provoz, po mém vjezdu do tunelu změnili rychlost z 80 na 60 a já si toho na těch dalších ukazatelích nevšimnul - nepřišlo žádné zdůvodnění snížení limitu, jenom zaplať 500 nebo to bude dražší a bla bla bla. Samozřejmě to přišlo až po 2 měsících a na kameře jsem záznam měl už dávno přepsaný. Skutečně je to košér jednání?
K ničemu. Řidič upozornění na překážku nepotřebuje. Vidí ji předním sklem a protože jede jen tak rychle, aby byl schopen zastavit na vzdálenost, na kterou má rozhled, prostě před ní zastaví.
Tupci, co jedou nárazník na nárazníku v levém pruhu jako vláček, nemají mozek, který by zaslanou informaci dokázal zpracovat.
Proto se občas objevují zprávy, že někdo naboural do odstaveného vozidla na dálnici
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. To, že maturanti dnes umí po 14 letech výuky jen trochu česky a anglicky, je žalostný výsledek našeho školství. A nezachrání to ani 20 procent přirozeně nadaných studentů na matematiku. Výklad na školách je často překotný, nepřehledný a nesrozumitelný a žáci odcházejí z hodin zmatení a frustrovaní. Látku se pak musí učit večer doma, aby měli aspoň minimální šanci obstát. Téměř vše se zapomene, celý proces je marný a zbytečný. Reforma je nezbytná, včera bylo pozdě.
Nemůžete už konečně přestat ten Váš traktát kopírovat a něco si sám pořádně nastudovat?
No presne. Zrovna na ceske pidi parkovistatka se takovy vuz hodi nejlepe. Nechapu jak lidi co maji ty velke kravy jsou vubec schopni parkovat, respektive jak se potom dostanou ven. Protoze dvere rozhodne neotevrou. Me napada jedine ze tam auto vzdycky zatlaci rucne a pak zaspalkuji. Ale spalky nevidim, tak mozna maji rucni brzdu na dalkove ovladani.
Některá moderní auta umějí zaparkovat sama.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nějak v diskuzi nevidím věčně kopírované bláboly o tom, že: "zrušme školy, protože jsou zbytečné , AI dneska naučí všechno". Jak je vidět, dívčina se bez pomoci učitelů nenaučila pořádně ani číst a psát. O její rodině raději mlčím.