Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už většinou i pro přírodní technické vědy. Dnes ti nejlepší chatboti dokážou hravě spočítat algebru, integrály, derivace, funkce, posloupnosti, fyzikální i chemické problémy a geometrii klasickou, analytickou i obtížnou deskriptivní. Používají k tomu step by step vysvětlení a efektivně příklad vyřeší a vysvětlí. Takže skoro celé učivo základních i středních škol je sto průměrný chatbot vyložit a vysvětlit. K tomu existují i skvělé moderní aplikace jako Mathway, Photomath, Geometryx, Geogebra, Geometry Pad, Desmos, PhyWiz, Chemistry ai, Tutor Lily, Fluentpal, Kiwix a mnohé další. To samozřejmě ani v nejmenším neznamená, že by žák neměl vyvíjet žádnou aktivitu. Právě naopak. Může s chatbotem pomocí aplikací plně spolupracovat na zadaných úkolech. Chatbot je schopen pak žáka nebo studenta ze znalostí i prozkoušet. A to radši ani nemluvím o tom, že učivo je ve velké většině pro žáky a studenty v našich školách pojato velmi neatraktivně, nezajímavě a fádně a také je pro jejich život často zbytné, zastaralé, neprospěšné a tak i celkově neužitečné. Učivo je také vykládáno často překotně, nejasně, nezřetelně, akademicky vágně, nesrozumitelně a bez ohledu na jednotlivé individuální preference, potřeby, schopnosti, zájmy a talenty žáků a studentů. Školy už dnes jedou jen setrvačností, chybí energie, perspektiva i vize. Více peněz nepomůže, ztratí se v systému jako v nekonečné černé díře bez jakéhokoli pozitivního výsledku.😭🤕
Nevidím v tom vašem výčtu popis kontroly výstupu vámi opěvovaného chatbota. Dosud bohužel vrací i některé odpovědi nesmyslné.
Ale pokud se tak vyznáte, kdo vám brání se zapojit do tvorby učiva pro školy, aby bylo pro každého žáka atraktivní, zajímavé, řádné, pro život nezastaralé, prospěšné a tak i celkově užitečné. Samozřejmě předpokládám, že tento zázrak uděláte pouze za hubičku či za almužnu.
jako ústavy a zákonů znalý, pravím, nemají na to právo, lidé, majitelé pozemků v restitucích či odpradávna jsou majiteli a šmitec, je jedno kdy, máš dekrét, rozhoduješ pravidla, není divu proč lidi jsou iritování ačr, já donedávna byl voják a také v aktivní záloze, veškerý výcvik a moresi u vojáků bereme bohužel z americké doktríny, lide jsou proto právem iritování českou armádou co nemá vlastní profil vlastního státu vlastní armády a jen opičí se podle jiných armád, to prostě nevymažete z veřejného mínění, já jsem jeden z těch co nemají rády to že armáda není sama sebou.. fandím majitelům, aby si kladly podmínky a vláda s ačr neprošli ani čtením v plénu.. - a vratme se k té neštastné ačr, nesmí nadslunce jasné měnit zákony okatě a cíleně i na to myslí zákon i ústava, nikdo nemůže ohýbat ústavu ani zákon k obrazu svému, já pak budu mít kopu práce to uvést do stavu před rokem 2018, jako imperátor prokuror = (s nadsázkou recesivně řečeno), nemluvě o vměšování a cizích zájmech to by dalo za zvlaštní vydání diskuze.. budme v eu případně, spolupracujme pouze na dobrých projektech pro blaho lidí, nesnažme se zapomínat že máme svoji vlast a svůj jazyk a nezapominejme na naši historii, že i nás zradili, každopádně na závěr mohu s klidem říci, že eu má doporučovat nikoli nařizovat a je to vždy na každém státě jak co zváží a udělá po svém, eu má být skupina dobrovolných států pro dobrou věc, nikoli protektorát, rozumíme si?! - státní zaměstnanec, soudní exekutor duševního majetku a práva lidu.. (opět recesivně, nelze potlačovat věčinu..) tot vše..
Zkusil jste někdy místo sáhodlouhých souvětí použít i jednoduché věty? Potom by se Váš příspěvek dal rozumně přečíst.
Kdyby žáci a studenti byli obeznámeni se skvělými moderními výukovými prostředky jako je např. Kiwix, tak byste ty vaše školy mohli rovnou komplet zavřít. Používání online wikipedie se školy brání třeba i vypínáním internetu, ale s nástupem levnějších mobilních dat už to není účinné a tak se hledají jiné cesty, jak efektivnějšímu způsobu učení zabránit. Vsetín je první vlaštovka v tomto nastupujícím trendu. Protože jinak by se ukázala zbytnost mnoha učitelů. Kiwix je offline a je kdekoli kdykoli komukoli připraven a schopen poskytnout až 550 000 informací ze všech oblastí lidského poznání. Proti němu jsou všichni učitelé ze škol jen nevzdělaní amatéři a břídilové. Kdyby se sečetly všechny hodiny během dvacetiletého vzdělávání, tak by to dalo maximálně kolem 30 000 hodin výuky, tedy 30 000 témat (pokud pomineme opakování). Mnohá obsáhlejší témata se probírají klidně i 3 až 4 hodiny. Realisticky vzato je to ale podle mě v reálu tak maximálně něco přes 1000 tématických okruhů nebo celků. Tady je k dispozici 550 000 různých témat, obsáhle a faktograficky skvěle zpracovaných, plné kvalitních odkazů a hodnotných referencí. Obrázek o efektivitě si tak každý může udělat sám. To vše na 3 gigabytech paměti, což je dnes jak když se plivne do oceánu.
Tak co mi na to řeknete vy chytráci, koumáci a inteligenti? Pořád jen peníze jakoby nic jiného nebylo. Ani slovo o nějaké reformě. Tak si tady dál mudrujte o nesmrtelnosti chrousta, když vás to baví, ale měli byste se hlavně zamyslet, jak udělat naše školství více efektivní a atraktivní pro žáky a studenty. To je za mě prozatím vše.
Když vidím vaše "gygabyty", tak jste evidentně těchto encyklopedií nevyužil.Navíc jdete proti proudu, protože vnucujete encyklopedickou výuku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
„Jedná se o obvyklý pokus o diskreditaci Pirátské strany před krajskými volbami" - to je celkem výsměch, samotní "Piráti" dělají co mohou, aby se sami zdiskreditovali.