Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Potom se stává vzdělávání velmi neefektivní, samoúčelné a někdy i kontraproduktivní a ztrácí tak svůj smysl a význam. Velká část státní správy vykazuje dlouhodobě špatné výsledky za poměrně značné finanční náklady. Školství je jen část tohoto neefektivního sektoru. Ale je to názorný příklad toho, jak je možné vykazovat nízké výstupy za vysoké vstupy. Tedy špatné výsledky za mnoho peněz. Při životě pak takový neefektivní systém musí držet jen nekvalitní legislativa.
Zkuste tou svojí mantrou nespamovat pod každým článkem. Pokud máte tu potřebu, tak si to dokola kopírujte doma.
Rozhodně se mají lépe jak z Jelcina. Jim to většinou stačí. Oni se vždy měli špatně a nebo ještě hůř. Takže za Putina jsou rádi.
nepoukazoval jsem na to, jestli jsou na tom lépe nebo hůře, ale na fakt, že na jednu stranu je západ fuj a na straně druhé jsou šťastní, když mohou mít něco z toho, co vytvoří západ.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Uvádím zde školství záměrně jako názorný příklad systému, kde jsou dlouhodobě vykazovány za mnoho peněz špatné výsledky. To, že maturanti umí po 14 letech výuky trochu česky a anglicky, je zoufalé a absurdní. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku.😔
Nemohl byste Vaši mantru po tolika kopírování inovovat? Například ji dát na nějakou webovou stránku a sem už jenom odkaz na ni?
Vy asi ani netušíte, jakou blbost jste napsal a netuší to ani ti, co vám za to dávají srdíčka! Tak napište, jak hodláte fyzicky člověka donutit, aby podstoupil invazivní test na alkohol a drogy? Hlavně nepište zákonem, protože žádný zákon někoho prostě nedonutí foukat do alkotestru když nechce!!!
Tímto se ho nezastávám!
Co na něj potom automaticky nahlížet, že byl pod vlivem?
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jestliže kolona stála, pak ji objížděl, a pokud dodržel ostatní obecná ustanovení, nic neporušil. Pokud si to policie přála jinak, měla silnici uzavřít.
32 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle vaší logiky když bude na dálnici jeden směr ucpaný (kolona) tak můžu přejet do protisměru a tam tradá, že :-(
1 odpověď