Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
Testíky super věc, trochu jsem musel přemýšlet zda majáky jsou zapnuty, poznal a za 10. Jezdím, je to pro mne adrenalin i v téměř 85ti. Měly b být ale povinné po cca 10ti letech u každého a u starších po 5ti. Málo jezdím po dálnicích ale jen kvůli tomu , že trasy u nás neumožňují jejich využití, pokud nejedete na Moravu, nebo na jih přímo ze severu. Co nato pan Kupka kecy, kecy, kecičky. A tam je zakopaný pes. Za totáče se dalo udělat Brno v pohodě za 2 a 1/2, dnes to nedáte za 3 a 1/2. Chybí delší úseky tří pruhů a vše zaviňuje kamionová doprava na východ a zpět a o tom to je. Nákladní doprava po železnici padla, některá nádraží pro nákladní přepravu postupně i mizí.
Abych odlehčil jiné zátěži a snad i pomohl: Dodávky zejména Pošta PPL a jiné načasované dododavatelské firmy nikdy nebudou jezdit obezřetně, Je to moje zkušenost a myslím, že většiny profíků i amatérů.
Je pravdou, že jsou obratní v hustém provoze, ale i velice nebezpeční. Horší jsou jen Ti, co ujíždějí před hlídkami policie a někteří mladíci se srdcem závodníka amatérského profíka. a pak alkoholíci a i feťáci,
Pomoc je reálná: odebrání ŘP na m1/2 roku, či na rok, aby věděli a respektovali, že se to nedá!!!.
ANO, rozumím, že jsme byli poslední z východního bloku. Zažil jsem jej v tento den začátku Nové doby ve Vídni a i to bylo pěkné, vidět vše na TV v pokoji hotelu.
Bohužel my jsme byli až Ti poslední z našeho okolí. A to bylo na tom to smutné a asi i dané naším údělem z osmašedesátého a pjerestrojky u nás. Záviděl jsem Němcům z DDR projíždějícím nočním rychlíkem přes Kladno okolo EPRU I, když mohli kolem páté ještě ráno ráno projíždět nádražím Kadaň - Prunéřov a už ve směru s lokomotivou jasně mířící od vyhybny Chomutova na vysněný západ. Denně to byl vlak s cca 15ti narvanými vagony a jistě i s rodinami některých našich osvoboditelů z 1968. Takové to bylo. To že ve vagonech svítila světla bylo však až dojemné, co si museli zažít i malé děti, než den D pro ně dostal zelenou v Praze.
Napsal jsem, že se již diskuze nezúčastním, toto se mi ale líbí. Tím bude Evropa Ukrajinskou a my součástí Ukrajiny, Myslím, jakoby i jazykově. Dříve roština z které znám jen asi slova pro 20 vtipů za uvedení i zde, Možná, že příklonem k Ukrajině, jako slovanskému jazyku se přeorientuji z angličtiny a němčiny k potřebné řeči v budoucí Evropě. .
No a Ti co jsou u nás a jinde mohou plnit to, co měli dělat doma, ani nemusí být odvolávání bránit vlastní domovinu. A o tom to je, Amerika to uvítá.
nechci se chlubit 10/10 ale trochu jsem přemýšlel zda auto s majáky je má zapnuté či ne pokud ne šel by první chodec, auto z výhledu a pak auto s majá-ky. poněvadž svítila zelená na výhledu.
Diskuze a testíky (především ty), je moje hoby řidiče s více jak 2 mil km. Je to vzpruha na duši v době, která je.
Každopádně pro ty, jež si zcela nevěří (může se stát každému i mně), pak doporučuji opatrné vjetí do křižovatky. Je li chodec pomalochodec, pak bych to střihnul doleva před ním, ale nesmím jej ohrozit ani omezit v chůzi.
Rychlá silná vozidla pouštím, téměř každý rád poděkuje, když tak činím kde je přehled, závodit v dnešním provozu nemá smysl, mladíci!!!
Dříve se dalo jet po silnicích 1 a 2 tř. 200km pod tři hodiny, dnes je to nesmysl i když pojedete někde 120. Provoz kruháky a j. Vám to i v malých vesničkách s orientačním měřením nedovolí, maximálně dálnice, pokud budete mít štěstí na hustotu provozu. 3-4 kamiony Vám to závodění znechutí a jste-li rozumní, vystřihnete se na to. Doby volných silnic jsou pryč a aut jezdí čím dál víc a i jinostranců, bude více. I "Mašukulumbové" budou chtít nadupané ojetiny.
Proto volte raději pohodovou jízdu. O jednom "volovi!, který mne chtěl v úterý odp. předjet před vrcholem u Žatce se 110 km na tachu jsem psal. Mohl to být smrťák na třetí. Protijedoucí nebyl sám. Kéž by se ponaučil, jinak je potenciálním vrahem silnic.
Omlouvám se vyzkoušel jsem si to ještě s tím, že jsem časově jen u těch čtverců na přechodu zapřemýšlel, ale jinak opětně jen rychlé přečtení a bylo to v pohodě. Doporučuji na úvod testíků dát čas, pak bych asi byl se sebou spokojen. Se stopkami vedle. Proto jsem si to zopáknul, aniž bych použil rady, je však dobrá pro osvěžení paměti, co která zč. znamená.
Takové kvízy jsou pro mne hoby, doporučuji je dělat i v max. možné rychlosti a pak třeba zkusit znova, zda se vejdu do času , který by u zkoušky byl.
No u čtyřech bych neudělal chybu za nedodržení BESIPu, Dokonce jsem chtěl označit ty správné, ale změnil jsem někde i označení, tím že jsem to měl za velmi krátkou dobu a respektoval jsem opatrnost nad třeba odstupem. Tam je pro mne směrodatnější dodržovat Halbes Tacho, než počítat vt. nebo šipky. Je pravdou, pro mne, že bych nechal jedno pole tlustých šipek volné, což je logicklé. Testoval jsem se na rychlé přečtení a jak i jezdím.
Je to hrůza, na fotografii je ale patrné, že si příroda umí poradit. Doba může trvat i několik let. Bříza pomohla i Krušným horám v obnově lesa, nevěřil jsem tomu byť otec byl lesním inspektorem a děda správcem polesí Lobkovice. Ani smrk pichlavý nebylo to pravé a otec to i říkal a skutečnost to potvrdila, Dnes se po nich holiny zalesňují tím co sem patří včetně jedlí, které zde v minulosti bývaly vedle bučin
a smrku stepilého.
Bohužel, dle mého názoru ta nejkrásnější část národního parku je pryč. Mohl to být i oharek cigarety, kuřáci jsou škůdci lesa a tak to je.
Hovoří o tom i zastávky MHD ve všech městech u nás a z části i v jiných zemích. Oharky tvoří mozaiku krásných dlažeb v hist. centrech a i jinde max. 2- 3 měsíce po jejich realizaci. A měšťákům je to....
Kuřáky jsem nesnášel i v práci, jejich pracovní doba se časově lišila od celkové pracovní doby. U technika především a u pana Kubery jsem to bral jako lék proti dlouhověkosti, byl ale fajn člověk. Škoda jej, ten by NP nepodpálil ani tím oharkem, poněvadž by zákaz respektoval.
Nekuřáci (mimo míst s respektovaným zákazem kouření) dělají i za ty co v práci kouří a především za ty co vůbec nechtějí dělat. Příkladů by bylo na několik stránek, pomáhají však stejně jako alkoholici, takže je to asi dobře.
U řidičů po kuřákovi z konečné jen smrdí autobus, tramvaj a trolejbus než trochu vyvětrá, stejně jako u taxi. Tam je to na jejich sebereflexi, a za jízdy něco jako telefonování, ale budiž. jí
Diskuze k této tematice je to nejlepší ze všech. Velice dobře vše napsáno i pro nás, kteří se rádi projedou rychleji.
Já bych nepředjížděl, není zřejmé zda blikající auto na okresce neodbočí a neomezím tím jej.
K zařazení mezi více blik. vozidel ani náhodou, neboť je jasné, že budou muset alespoň přibrzdit.
Na více pruhové dálnici bych to dal, ale stejně bych měl boby. Je to ale zvláštní případ. Najezdil jsem přes 2 mil. a nikdy jsem se s ním nesetkal. V minulých dnech mohl však být realitou.
Aplikoval jsem předjetí v 68mém tanků při jízdě 21.08 do jižních Čech. Dnes bych si to už netroufl.
Zde se učíme a to je dobře pro BESIP a nás všechny. Lepší, jak politické bláboly některých z nás.
?že by se den D opětně, ale v jiném gardu přiblížil a ještě před zimou. Tak to není dobrá naděje na uklidnění. Stačí to, co si s námi příroda sama udělá, bez našeho vědomí a snad jen se svědomím co si zasloužíme. Je mi líto všech co ztratili střechy nad hlavou, přispěl jsem i nabídkou na pomoc ale to co si UA dovoluje je již přes čáru.
O Volyni jsem byl informován již dříve vysoce postavenými manažéry Polska a tak nevím zda je dobře, aby si UA diktovala co od Poláků chce.
S jídlem roste i chuť, že??, a ukončím to tím Pitkinovským, že o tom to je.
Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
0
Sledujících
1
Sleduje
Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
0
Sledujících
1
Sleduje
Kajínek nebyl a nebude asi beránek nikdy, i když je to pravda, že on to dobrzdil a policisti ne. Je to ostuda policistů a Kajínek, když má meďoura jej také asi nemá v beránčím rouše. Copak asi bodíky za odstup policistům a jejich služebnímu postavení, jeli li v závěsu třeba kvůli odposlechu.
Je to ale prča, že tato informace byla uvedena, díky za přečtení i možnost reago-vat. Jak je vidět i policisté jsou lidé s chybami, umí i dělají chyby. Mám jej i v rodině a umí řvát a sprostě za nic reagovat a to v tíživé situaci po úmrtí mé manželky. Jen kvůli dědictví.
Takové jsou dnes vztahy i v milované rodině v nejtěžších situacích. Asi dáno Puti-nem a mužíčkem v zeleném dresu, kterého nemusím, stejně jako jmenovaného, který válečný konflikt zahájil. Asi nejsem sám, kdo má dnes i kvůli tomu co se děje a co hrozí světu problémy. Přenáší se jak Covid a jiná svinstva. Snad bude líp a budeme moci i klidněji spát.
2 odpovědi