Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
Rychlá silná vozidla pouštím, téměř každý rád poděkuje, když tak činím kde je přehled, závodit v dnešním provozu nemá smysl, mladíci!!!
Dříve se dalo jet po silnicích 1 a 2 tř. 200km pod tři hodiny, dnes je to nesmysl i když pojedete někde 120. Provoz kruháky a j. Vám to i v malých vesničkách s orientačním měřením nedovolí, maximálně dálnice, pokud budete mít štěstí na hustotu provozu. 3-4 kamiony Vám to závodění znechutí a jste-li rozumní, vystřihnete se na to. Doby volných silnic jsou pryč a aut jezdí čím dál víc a i jinostranců, bude více. I "Mašukulumbové" budou chtít nadupané ojetiny.
Proto volte raději pohodovou jízdu. O jednom "volovi!, který mne chtěl v úterý odp. předjet před vrcholem u Žatce se 110 km na tachu jsem psal. Mohl to být smrťák na třetí. Protijedoucí nebyl sám. Kéž by se ponaučil, jinak je potenciálním vrahem silnic.
Omlouvám se vyzkoušel jsem si to ještě s tím, že jsem časově jen u těch čtverců na přechodu zapřemýšlel, ale jinak opětně jen rychlé přečtení a bylo to v pohodě. Doporučuji na úvod testíků dát čas, pak bych asi byl se sebou spokojen. Se stopkami vedle. Proto jsem si to zopáknul, aniž bych použil rady, je však dobrá pro osvěžení paměti, co která zč. znamená.
Takové kvízy jsou pro mne hoby, doporučuji je dělat i v max. možné rychlosti a pak třeba zkusit znova, zda se vejdu do času , který by u zkoušky byl.
No u čtyřech bych neudělal chybu za nedodržení BESIPu, Dokonce jsem chtěl označit ty správné, ale změnil jsem někde i označení, tím že jsem to měl za velmi krátkou dobu a respektoval jsem opatrnost nad třeba odstupem. Tam je pro mne směrodatnější dodržovat Halbes Tacho, než počítat vt. nebo šipky. Je pravdou, pro mne, že bych nechal jedno pole tlustých šipek volné, což je logicklé. Testoval jsem se na rychlé přečtení a jak i jezdím.
Je to hrůza, na fotografii je ale patrné, že si příroda umí poradit. Doba může trvat i několik let. Bříza pomohla i Krušným horám v obnově lesa, nevěřil jsem tomu byť otec byl lesním inspektorem a děda správcem polesí Lobkovice. Ani smrk pichlavý nebylo to pravé a otec to i říkal a skutečnost to potvrdila, Dnes se po nich holiny zalesňují tím co sem patří včetně jedlí, které zde v minulosti bývaly vedle bučin
a smrku stepilého.
Bohužel, dle mého názoru ta nejkrásnější část národního parku je pryč. Mohl to být i oharek cigarety, kuřáci jsou škůdci lesa a tak to je.
Hovoří o tom i zastávky MHD ve všech městech u nás a z části i v jiných zemích. Oharky tvoří mozaiku krásných dlažeb v hist. centrech a i jinde max. 2- 3 měsíce po jejich realizaci. A měšťákům je to....
Kuřáky jsem nesnášel i v práci, jejich pracovní doba se časově lišila od celkové pracovní doby. U technika především a u pana Kubery jsem to bral jako lék proti dlouhověkosti, byl ale fajn člověk. Škoda jej, ten by NP nepodpálil ani tím oharkem, poněvadž by zákaz respektoval.
Nekuřáci (mimo míst s respektovaným zákazem kouření) dělají i za ty co v práci kouří a především za ty co vůbec nechtějí dělat. Příkladů by bylo na několik stránek, pomáhají však stejně jako alkoholici, takže je to asi dobře.
U řidičů po kuřákovi z konečné jen smrdí autobus, tramvaj a trolejbus než trochu vyvětrá, stejně jako u taxi. Tam je to na jejich sebereflexi, a za jízdy něco jako telefonování, ale budiž. jí
Diskuze k této tematice je to nejlepší ze všech. Velice dobře vše napsáno i pro nás, kteří se rádi projedou rychleji.
Já bych nepředjížděl, není zřejmé zda blikající auto na okresce neodbočí a neomezím tím jej.
K zařazení mezi více blik. vozidel ani náhodou, neboť je jasné, že budou muset alespoň přibrzdit.
Na více pruhové dálnici bych to dal, ale stejně bych měl boby. Je to ale zvláštní případ. Najezdil jsem přes 2 mil. a nikdy jsem se s ním nesetkal. V minulých dnech mohl však být realitou.
Aplikoval jsem předjetí v 68mém tanků při jízdě 21.08 do jižních Čech. Dnes bych si to už netroufl.
Zde se učíme a to je dobře pro BESIP a nás všechny. Lepší, jak politické bláboly některých z nás.
?že by se den D opětně, ale v jiném gardu přiblížil a ještě před zimou. Tak to není dobrá naděje na uklidnění. Stačí to, co si s námi příroda sama udělá, bez našeho vědomí a snad jen se svědomím co si zasloužíme. Je mi líto všech co ztratili střechy nad hlavou, přispěl jsem i nabídkou na pomoc ale to co si UA dovoluje je již přes čáru.
O Volyni jsem byl informován již dříve vysoce postavenými manažéry Polska a tak nevím zda je dobře, aby si UA diktovala co od Poláků chce.
S jídlem roste i chuť, že??, a ukončím to tím Pitkinovským, že o tom to je.
Můj názor na ministra Hladíka : pohledný, v klidových situacích neškodný, Dle mne není tím, kdo by měl vést MŽP. Neznám jeho odbornost, když jej však poslouchám, je mi z něj tak trochu, jak bylo z Jakeše. Ministerstvo je zdánlivě druhořadým článkem vlády, když ale řídil vládní jednání přenášené ČT 1, říkal jsem si, jestli nemá nějakou poruchu v řeči. Vesměs vše čte a i technické informace třeba: ke kotlíkům úsměvné. Vít Rakušan se musí v nitru duše usmívat, jeho reakce na apokalipsu v severní části Moravy jsou věcné, operativně bezchybné. Věřme mu, že si vše ve vládě dokáže zmáknout. Cítím solidaritu a rád bych pomohl s ubytováním na dobu nezbytně nutnou pro 2 starší, nebo matku s dítětem. Víc to nejde.
Autore, jen jestli to stálo za to dohánět vytuněného Bavoráka s naší Škodovkou a jestli nemělo raději časově pátrat přes řidiče, kteří byli omezeni ujíždějícími mladíky, či jen mladíkem s děvčetem, aby se předvedl, Máme i kamery, či ne??? Z hlediska předpisů v reakci 100%ní pravda, V dnešním provozu volit stíhačku je hazard. To je můj názor. Stálo to smrt a možná jen kvůli egu policisty, že jej chytí.
Být policistou a ujížděl by mi, nechal bych jej a dělal vše pro to, abych jej dostal jinak a nebo jindy. Určitě by se dal lapit, jak říká moudrost. A o té to je.
Je pravdou, že válku začal Putin a Americkým prezidentem byl varován, aby od ní upustil.
Ale to neznamená, že Angláni se v pohodě budou nalévat v Pabech a mezi každým panákem visky, nebo žejdlem jejich super pivka ginesu točit "palcema mlejnek". Odneseme to všichni a jak jsem jednou uváděl, Evropa je a zřejmě bude dále nepoučitelnou nejvyspělejší části světa a odsoudí se tak sama i s Putinem (to už nechám na tom jak rozhodnu kapitáni a generálové s prezidenty za nás: Bůh nás ochraňuj na obou stranách). Těch bohů s malým b je víc a především samo-libých k tomu, řídit dění celého lidstva. Lidstvo je nepoučitelnější, čím je vyspělejší. Divá zvěř bojuje jen svými pudy a na ekologii to nemá vliv, My přiznáváme jen vliv kotlíků a autíčka, Prdlajs, je to jinde a o tom to je,!!! Ještě, že to na mne od Iv. Mádka ten Pitkin přenesl. Viděl i do budoucnosti, že se to hodí....
To je dobře, že inspekce se do toho hned pustí, honit někoho kdo má vytuněný auto a zabít a zmrzačit případně další je jen blb, který nemá u policie co dělat. Je stejný jako ten co ujížděl. Vytuněné vozy nemají na silnicích co dělat, chápu mladé, chtějí se předvést a tak volí i centra měst. Lákají včeličky meduchtivé a o tom to je. Řidič ujíždějící má dle mne spoluvinu na smrti té dívky a měl by si jít sednout a řidičák dostat zpět až po 40ti letech až se mu uklidní krev v žilách. Co na to STK a nové inspekce pro BESIP.
Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
0
Sledujících
1
Sleduje
Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
0
Sledujících
1
Sleduje
nechci se chlubit 10/10 ale trochu jsem přemýšlel zda auto s majáky je má zapnuté či ne pokud ne šel by první chodec, auto z výhledu a pak auto s majá-ky. poněvadž svítila zelená na výhledu.
Diskuze a testíky (především ty), je moje hoby řidiče s více jak 2 mil km. Je to vzpruha na duši v době, která je.
Každopádně pro ty, jež si zcela nevěří (může se stát každému i mně), pak doporučuji opatrné vjetí do křižovatky. Je li chodec pomalochodec, pak bych to střihnul doleva před ním, ale nesmím jej ohrozit ani omezit v chůzi.