Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
paragraf 70 písm g zák č. 361/2000 Sb:
g) signál "Doplňková zelená šipka" svítící současně se signálem s červeným světlem "Stůj!" nebo se žlutým světlem "Pozor!" možnost pokračovat v jízdě jen ve směru, kterým šipka nebo šipky ukazují; přitom řidič musí dát přednost v jízdě vozidlům a jezdcům na zvířatech jedoucím ve volném směru a útvarům chodců jdoucím ve volném směru; přitom nesmí ohrozit ani omezit přecházející chodce.
Tak bacha na to. Jinak základ je neblbnout, nejezdit jak blázen, koukat na ostatní. Představte si třeba Anglii, kde neexistuje v pravidlech provozu přednost zprava. Nekecám. Na vískách se vychází ze svislého, nebo i jen vodorovného dopr. značení (čára na zemi) A pak napadne sníh. Ale žijou. Néně arogance, více ohleduplnosti...
Sněhu je tam opravdu pomálo a pokud tak trochu víc až ve Skotsku a v horských oblastech Ben Nevisu a pod., Vodorovného značení max v Invernes. u nula m. tedy i tam bez sněhu. Golfský proud Atlantiku to je hlavní příčina oteplení, pak lodě a letadla(suma 40%) a ne kotlíky nadřevo, co káže ČT1. Zapomněl jsem ale na východ od nás.
Nabízí se otázka (ale nechci se vás dotknout, jen úvaha), jestli v případech, kdy máte pocit, že vám řidič MHD nedal přednost, tak jestli jste ji podle zákona vůbec měl dostat.
Samozřejmě i mezi řidiči MHD jsou takoví, kteří si s tím moc problém nedělají - na YouTube jsem viděl několik nahrávek jednoznačných porušení pravidel řidičem autobusu. Ale vy to prezentujete tak, jako by to bylo něco běžného, častého. A to je podle mě nesmysl.
Obzvlášť u těch tramvají bych spíše věřil tomu, že tramvaj prostě v té situaci přednost měla a vy to jen nevíte. Když řidič tramvaje způsobí nehodu nedáním přednosti, bude mít fakt velký problém. Stálo by mu to za to?
Mě jednou nedal tramvaják vyjíždějící od rest. U Sallcmanů do náměstí v Plzni přednost. Stál na "Stůj"musel mne vidět, neboť měl hlavu otočenou doleva, dále ji otočil doprava k Saskému mostu a šlápl na to a vzal mne spřahadlem. Jasná jeho chyba, Údajně se totiž s někým bavil a už se nepodíval do leva a vyrazil sT3 tramvají - jede hned 15km/ hod. To bylo před 60 ti po zkou-šce z dynamiky, (radost z úsp. známky a smutek z toho, že mi tramvaják zlikvidoval přibližovadlo. Byla to prda. Zachránilo mne plexisklo na skútru. a že jsem jel i po kočič. hlavách opravdu pomalu asi 20-30. Tramvaják si skútr napíchl na hák pod seda-dlem (jel jsem sám, spolujezdec by byl asi odepsán jako skútr).
Zastavil až za výjezdem silnice na Vary a Most.
Vzhledem k tomu, že mnoho chodců nechodilo do autoškoly, a maminka jim kdysi v dětství vysvětlila pouze to, že když mají zelenou, mohou jít, pak bych jako řidič čehokoliv s majáky rozhodně nespoléhala na to, že mi dají přednost. A pokud by nenavázali oční kontakt a nedali jasně najevo, že mě tam pouští, v žádném případě bych neriskovala srážku s nimi a nechala bych je přejít na zelenou.
Jede li auto s majáky tak se děti učí, že se nesmí vstoupit do vozovky i když mají zelenou na přechodu. Od toho jsou i praktické výuky na malých jakoby křižovatkách vedle školních hřištích, či na místech, kde jsou výukové hodiny už na zákl. školách a i ve školkách. Jsou přítomni i přísl. dopr. policie, pokud si je vedení školy přizve. (příkladně za pumpou v Žatci na 27mičce za kruhákem ve směru na Plzeň
nechci se chlubit 10/10 ale trochu jsem přemýšlel zda auto s majáky je má zapnuté či ne pokud ne šel by první chodec, auto z výhledu a pak auto s majá-ky. poněvadž svítila zelená na výhledu.
Diskuze a testíky (především ty), je moje hoby řidiče s více jak 2 mil km. Je to vzpruha na duši v době, která je.
Každopádně pro ty, jež si zcela nevěří (může se stát každému i mně), pak doporučuji opatrné vjetí do křižovatky. Je li chodec pomalochodec, pak bych to střihnul doleva před ním, ale nesmím jej ohrozit ani omezit v chůzi.
Rychlá silná vozidla pouštím, téměř každý rád poděkuje, když tak činím kde je přehled, závodit v dnešním provozu nemá smysl, mladíci!!!
Dříve se dalo jet po silnicích 1 a 2 tř. 200km pod tři hodiny, dnes je to nesmysl i když pojedete někde 120. Provoz kruháky a j. Vám to i v malých vesničkách s orientačním měřením nedovolí, maximálně dálnice, pokud budete mít štěstí na hustotu provozu. 3-4 kamiony Vám to závodění znechutí a jste-li rozumní, vystřihnete se na to. Doby volných silnic jsou pryč a aut jezdí čím dál víc a i jinostranců, bude více. I "Mašukulumbové" budou chtít nadupané ojetiny.
Proto volte raději pohodovou jízdu. O jednom "volovi!, který mne chtěl v úterý odp. předjet před vrcholem u Žatce se 110 km na tachu jsem psal. Mohl to být smrťák na třetí. Protijedoucí nebyl sám. Kéž by se ponaučil, jinak je potenciálním vrahem silnic.
No u čtyřech bych neudělal chybu za nedodržení BESIPu, Dokonce jsem chtěl označit ty správné, ale změnil jsem někde i označení, tím že jsem to měl za velmi krátkou dobu a respektoval jsem opatrnost nad třeba odstupem. Tam je pro mne směrodatnější dodržovat Halbes Tacho, než počítat vt. nebo šipky. Je pravdou, pro mne, že bych nechal jedno pole tlustých šipek volné, což je logicklé. Testoval jsem se na rychlé přečtení a jak i jezdím.
Děkuji, teď to bylo za šest minut, tedy dříve to muselo být (pro mne(za slabých 5 minut.
Omlouvám se vyzkoušel jsem si to ještě s tím, že jsem časově jen u těch čtverců na přechodu zapřemýšlel, ale jinak opětně jen rychlé přečtení a bylo to v pohodě. Doporučuji na úvod testíků dát čas, pak bych asi byl se sebou spokojen. Se stopkami vedle. Proto jsem si to zopáknul, aniž bych použil rady, je však dobrá pro osvěžení paměti, co která zč. znamená.
Takové kvízy jsou pro mne hoby, doporučuji je dělat i v max. možné rychlosti a pak třeba zkusit znova, zda se vejdu do času , který by u zkoušky byl.
No, tak to je pecka, teď se tam mimo pohřeb ještě k tomu někdo po....!
Nějak to zmizlo, byť to byla pravda, možná ale, že to o politice v EU bylo zastřeno historicky. Takže ani baladu o ..... je lépe nekomentovat, Pokud se to najde za zdí je to naše vizitka. Vidět v sedu toho či onoho je odporné a ten sex musí být také fujtajbl a znechutí to i přirozené potřeby slušných lidí.
No, tak to je pecka, teď se tam mimo pohřeb ještě k tomu někdo po....!
Paní, nebo slečno, To máte pravdu, hygiena byla podle mne vizitkou západní Evropy. Obdivoval jsem čistotu i po deseti letech WC ve fabrice, stále jako by byla v minulých dnech zkolaudována ( ve firmě Gerb v západnim B. To bylo i na parkovištích u dálnic. Nyní se i zavírají, pokud nejsou lidi... A ty, co je zadělají, jich je čím dál víc. Aby ale i na toaletách... to je síla... Mně by teda tento extream sport neseděl. U nás ale na vesnicích či malých městech, takové oázy ani nejsou.
Co je za zdí, záleží na tom, kde to je i u nás velice podobné, Vyčůrat bych šel, ale jen pocit, že tam někdo koná jako zvířátko musí být i odporné a to platí i pro obě další potřeby.
V podstatě máš pravdu. V současné době §14 ZOL ukládá povinnost již jen 30 m od hranice lesa (bohužel)🙂. Jistě ale také víš, že legislativa platí od její účinnosti. Pokud dům byl postaven před účinností tohoto omezení, tak se na stavby postavené dříve nevztahuje 🙂. Pokud by se jednalo o stavbu postavenou v rozporu s tehdy platnými právními předpisy, tak by nemohla být zkolaudovaná a její užívání by bylo protiprávní 🙂. Mimochodem, oheň při větru přeskočí i větší vzdálenost, než je 50 metrů.
Pane Šimek, nechte ho, je jako některý z našich politiků, co melou nesmysly i ve sněmovně. Je to živel ...ten oheň, že!' A o tom to je.
Stavby musí podle lesního zákona stát minimálně 50 metrů od hranice lesa. Vím s jistotou, že minimálně jeden ze shořelých domů nestál od lesa ani deset metrů. Je to základní opatření proti požáru a pádů stromů. Pokud si postavíte dům přímo na hranici lesa, pak nemůžete čekat, že vám na něj někdy nespadne strom nebo v případě požáru neskočí oheň.
To asi nebyly nově postavené domy, já jsem o tom přesvědčen, trochu to tam i víc znám. Rád jsem tam jezdil. Jedná se o historicky umístěné domy a to by v lese nemohla existovat ani myslivna. Příkladů na tisíce, že? U nových máte pravdu, ale tam byste si jej nemohl postavit ani jako ministr životního prostředí. Dám příklad Myslivna a hájovna v Horním Jiřetíně, dnes ve vlastnictví těch co zachránili Jiřetín před likvidací dolem ČSA. Proto jsem na straně pana Šimka, pane Koďousek.
Vašku, které protipožární opatření předmětné domy nesplňovaly? Vypadá to, že tvoje znalosti právních předpisů jsou podobné jako tvoje znalost češtiny. Ve tvé větě "Navíc ty domy, co shořeli, nedodržovali protipožární opatření" jsou dvě hrubky 🙂.
A to je ono, dostal ťafku za to, že ví ....., i z hlediska těch zákonů. Početl jsem si, NP Sč.Schw, bohužel ztratil na stovku let svůj glanc ale jsem rád, že jsou mezi námi lidé na úrovni, kteří by se styděli psát bláboly, Proto rád někdy i napíši svůj názor. Jistým tématům se však vyhýbám.
Nevím ale pan Lobotka je spíš pomatený a vypadá to, že chce být svým způsobem slavný ale asi nic nezapálil. Protože pokud vím tak prvotní ale zaručený zprávy od Policie byly o tom (díky svědkům od kud stoupal kouř a z následných satelitních snímků), že požár založili nějaký cizinci, kteří na nedovoleném místě rozdělali oheň a měli tam nějakou párty....... A když je to tedy vlastně tak supr jak se píše tak proč ho vlastně souděj.... ??? Jasně shořely tam tři baráky ale ty shořely proto že tam bylo mraky totálně suchýho dřeva a neskutečná vrstva suchého jehličí ale to bylo díky nedbalosti vedení parku..... a kde soudí to vedení, které nedělalo svou práci !!!???
Neřešte, co jste někdy slyšel, cizinci by mohli být i od vedle .? Že by,,. ?Nedá se tu číst vše, co se na......, bez soudného rozumu. Můj soused to na ně také svedl. Lhal a dokonce vyhrál spor se stavebním úřadem jednoho vykřičeného magistrátu kousek na západ od Hřenska.
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Třeba v USA zase jsou časté stopky ze všech směrů současně (all-way stop). Každý musí zastavit a přes křižovatku následně projíždějí podle pořadí příjezdu. Pokud přijedou dva současně, platí přednost zprava.
Je to hodně otravné, protože člověk pořád zastavuje, i když je malý provoz. A navíc musí sledovat všechny směry, nestačí jen "zprava" nebo "z hlavní", jako u nás.
1 odpověď
Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
0
Sledujících
1
Sleduje
Zlákali jste mne, jestli nejsem přihlášen tak. jsem evidován v CV na matrice a v
regis. magistrátu. Proč další regis. To co se mi stalo je sv.. stvo na ntou.
0
Sledujících
1
Sleduje
Ano a do práce 10km tím jedou hoďku a závidějí nám trolejbusy a tramvaje ve městech. Al učíme se...