Nedávno jsem ji vyzkoušela a jaké bylo mé překvapení, když na konci mi to řeklo, že mě musí ten samoobslužbý automat "ověřit".... takže musel dojít stejně člověk od pokladny o 40 let mladší,aby ověřil,že mám opravdu 18 pryč a to víno si mohu dovolit koupit. Celá řada u klasické pokladny stála..kde je tedy úspora času všech?
Milí diskutující,znám pana docenta osobně,učil mě na VŠ, skvěle vysvětloval učivo, učili jsme se z jeho učebnice, kterou sám napsal,nikdy nám nelhal, myšlenky, které nám objasňoval, by v mnohém zlepšily stav financí v našem státě..... takže by spíš vláda měla být ráda, že tam tak chytrý a schopný muž bude. To,co nás vede dnes, jsou mnohem horší "odborníci" a za tím si stojím.
Matika těžká nebyla, geometrie naprosto základní znalosti,ake všude bylo třeba uvažovat logicky,pak to šlo jak po másle,pár vzorečků znát, některé byly i dole pod zadáním jako nápověda. Na střední školy by konečně měli jít studenti s bystrou hlavou a ostatní na méně náročné školy. V předchozích letech byly těžší některé příklady.
Taky mám takový zážitek z pohovoru na Krajském úřadě. Jednalo se o místo posuzování stížností na ošetřování ve zdravotnických zařízeních. Byla jsem sestra s téměř 30 letou praxí a navíc ing. s ekonomickým vzděláním, které požadovali. Kdo by mohl lépe z praxe posoudit,zda nedošlo k pochybení? K mému úžasu se mě 20letý člen komise zeptal,zda vůbec umím česky....
Místo už bylo samozřejmě dávno vybráno pro jiného uchazeče a z nás si jen dělali legraci. Nebylo mi v té době ani 50 let...co dodat.
Nějak zapomínáte vy mladší (je mi 60), že když byste nejraději chtěli,aby všichni dělali do vysokého věku, že v té době každému sil ubývá,paměť se horší,tak při setkání s tímto "šedesátníkem" se jim určitě nebude líbit špatný výkon tohoto člověka a budou řvát ....vypadni do důchodu, když nestíháš....ale náš stát nás do této situace žene .....makej, i když už nezvládáš....jakto,že mě nezvedneš, když mám 150 kg, jakto, že se netrefíš do žíly ..atd .
Byla jsem vždy mezi nejlepšími studenty ve třídě,ale tyto úlohy v českém jazyce bych asi nezvládla....za nás byla maturitní slohová písemka, pak ústní z pravidel pravopisu a druhá otázka z literatury,znalost autorů,děl. Myslím, že to je dostatečná znalost i pro maturanty,ale dusit těžkými zkouškami i devaťáky nemá vůbec žádný smysl.
Určitě by měli platit Slováci, tam přece paní odváděla sociální platby ze své výplaty...kdyby tam žila a nemohla se již obsloužit sama, stálo by to SR mnohem větší peníze...umístit ji do domova pro seniory apod. Za to, že tuto obsluhu chce dělat dcera, tak už jí nemusíme dát nic....zas hra na city, aby stát ušetřil.
Jsem člověk fanda matematiky, který studoval finance na VŠ,doučuji matematiku studenty, takže mám názor takový....
Dětem chybí účast na výuce ve škole. Když se opakovalo, zkoušelo, slyšely to učivo děti mnohokrát dokola,proto vlastně nikdo z nás nemůže posoudit,jak je těm dětem dnes, když jim vláda ukradla výuku... protože my jsme kdysi zažili přímý kontakt s učiteli nikoliv tuto dnešní online výuku. Pokud jsme chtěli udělat zkoušky z matematiky bez výšky na VŠ,byla to dřina studia z mnoha různých skript,vypočítat nejméně 100 příkladů z každého tématu. ...toto dnes není moderní, takže proto ty výsledky...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavně všechny blbé vlády přidávejte roky na odchod do důchodu profesionálním řidičům,budou nehody přibývat....