Nedávno jsem ji vyzkoušela a jaké bylo mé překvapení, když na konci mi to řeklo, že mě musí ten samoobslužbý automat "ověřit".... takže musel dojít stejně člověk od pokladny o 40 let mladší,aby ověřil,že mám opravdu 18 pryč a to víno si mohu dovolit koupit. Celá řada u klasické pokladny stála..kde je tedy úspora času všech?
Milí diskutující,znám pana docenta osobně,učil mě na VŠ, skvěle vysvětloval učivo, učili jsme se z jeho učebnice, kterou sám napsal,nikdy nám nelhal, myšlenky, které nám objasňoval, by v mnohém zlepšily stav financí v našem státě..... takže by spíš vláda měla být ráda, že tam tak chytrý a schopný muž bude. To,co nás vede dnes, jsou mnohem horší "odborníci" a za tím si stojím.
Matika těžká nebyla, geometrie naprosto základní znalosti,ake všude bylo třeba uvažovat logicky,pak to šlo jak po másle,pár vzorečků znát, některé byly i dole pod zadáním jako nápověda. Na střední školy by konečně měli jít studenti s bystrou hlavou a ostatní na méně náročné školy. V předchozích letech byly těžší některé příklady.
Jde o ilustrativní příklad progesivisticky fanatického levicového názoru současné evropské společnosti. Pracoval jsem jako plně kvalifikovaný lékař (I. i II. atestace) po 44 let a můj důchod je 29 650,- Kč. Na žádný příspěvek na bydlení nemám nárok. Ta paní má důchod něco přes 22 000,- Kč, což znamená, že přispívala ostatním lidem do systému podstatně méně než já. Pokrytecky levičácký systém její příspěvek ostatním ocení tím, že jí pomocí příspěvku na bydlení dorovná důchod na mou úroveň. Je to levičácké svinstvo. A ještě má ta paní tu drzost mluvit o tom, že "živoří". Je nemravné přispívat komukoli na luxusní bydlení (v hlavním městě) ve výši na 18 tis. měsíčně. Já bydlím v malé obci o 300 obyvatelích a musí mi to stačit. Zásluhovost je v tomto systému potlačena ad absurdum. Toto není o solidaritě, ale o svinstvu. Chceme-li toto dělat i nadále, měli bychom na toto absurdní pojetí "zásluhovosti" připravovat už děti vě škole. Ty, kteří umějí na jedičku, by měli dostat jako výslednou známku trojku, aby ti, kteří (ne)umějí na 4-5, mohli také dostat trojku. Zdá se Vám to absurdní? Jistě, ale je to realita, která tkví v absurdním a fanatickém pojetí "rovnosti". Vychováváme děti ve lži, že budou-li s víc snažit, budou také víc odměněni. Jenže realita ukazuje, že je to stále méně pravdou.
Určitě mate pravdu, pane doktore, proc se přispívá na bydlení někomu s tak slusným důchodem...? Kde byla její zodpovědnost v pracovním životě a kde je vaše....nelze srovnávat náročnost lékařské profese, jsem zdravotní sestra,tak mohu posuzovat a srovnávat. Mně taky uklízečka připomínala, že se mám dobře oproti ní....a to nemluvím o celoživotním vzdělávání v této profesi.
Taky mám takový zážitek z pohovoru na Krajském úřadě. Jednalo se o místo posuzování stížností na ošetřování ve zdravotnických zařízeních. Byla jsem sestra s téměř 30 letou praxí a navíc ing. s ekonomickým vzděláním, které požadovali. Kdo by mohl lépe z praxe posoudit,zda nedošlo k pochybení? K mému úžasu se mě 20letý člen komise zeptal,zda vůbec umím česky....
Místo už bylo samozřejmě dávno vybráno pro jiného uchazeče a z nás si jen dělali legraci. Nebylo mi v té době ani 50 let...co dodat.
Pokud by banka měla podezření na krádež z účtu tak ho jednoduše zablokuje a vyzve majitele k návštěvě pobočky pro odblokování. Žádná banka nebude tohle řešit po telefonu. Opakují to banky i média stále. A přesto se najdou lidi co na to skočí.
Mi taky jeden volal. Prý odchody z účtu, nejde zablokovat, ukradená bankovní identita (kterou nemám zřízenu) a tyhle kecy. Přitom ani nebyl schopen říci který účet byl napaden, (tvrdil jsem mu, že jich mám více). Nakonec jsem ho poslal někam (my chlapi tam rádi alespoň kamarádem) slovníkem ze kterého mohu zde použít pouze první slovo. Ty ... .
Super Pavle, tak krásný komentář jsem už dlouho nečetla, musel to být zážitek 😂
nemá smysl tyto lidi zavírat a ještě na spoustu let... Nehoda není vražda ani úmyslný trestný čin, to se může stát každému... A omezení řidičáku tu bude, to se na nějakou dobu dělá pokaždé... Nebuďme mstiví... Msta nic neřeší...
buďme spravedliví a objektivní a také rozumní...
Ono byste jinak mluvil,kdyby ten strojvedoucí byl váš syn třeba.....můj manžel měl tento vlak přebírat za 10 minut v Bohumíně..... takže smrti unikl o fous..... jsem pro přísné tresty.
Souhlasím. Jsem jednou z nich. Po 4 leté zdrávce jsem si musela dodělat VŠ, abych mohla pracovat samostatně. Tenhle systém je špatně.
To už můžete rovnou přidat ještě 2 roky na VŠ a jste doktor,platově zcela jinde,takto jako sestra jsem mnohokrát slyšela.....musíte to vydržet,udělat přesčasy, nejsou peníze na odměny a komu se nelíbí, může jít.....to by se doktorovi nestalo.
Nějak zapomínáte vy mladší (je mi 60), že když byste nejraději chtěli,aby všichni dělali do vysokého věku, že v té době každému sil ubývá,paměť se horší,tak při setkání s tímto "šedesátníkem" se jim určitě nebude líbit špatný výkon tohoto člověka a budou řvát ....vypadni do důchodu, když nestíháš....ale náš stát nás do této situace žene .....makej, i když už nezvládáš....jakto,že mě nezvedneš, když mám 150 kg, jakto, že se netrefíš do žíly ..atd .
Připomeňme si, že očkování nebylo povinné a každý očkovaný ten zákrok podepsal. Každý očkovaný na sebe bere určité riziko, bez ohledu na jakékoliv kecy politiků, ty se nikdy nedají brát za bernou minci.
Kdybyste nekecal, jsem zdravotní sestra a denně nám vyhrožovali výpovědía tlačili nás ke zdi, že musíme
Přečtěte si pozorně co pani napsala- "Nedávno její matka navrhla babičce, že jí zařídí kvalitní pečovatelský dům, ale to zcela striktně odmítla. Každou opatrovnici, kterou jí najali, vyštvala svým chováním."
Tady je jediná možnost..... přijít ráno,donést jí, co potřebuje a celý den ji nechat samotnou, ona by brzy přistoupila na jejich návrhy, vydírat se dá,pokud si to dotyčný nechá. Měla jsem takového otce,tyran, který mě málem přivedl do blázince,udávání na policii,ti tam měli přímo složku s jeho stížnostmi. Kdo nezažil,nepochopí....
Osobní zkušenost, měla jsem mámu v péči 9 let do jejich 84 let. Byla a je náročná generálka, co vše musí mít po svém a v opačném případě je skutečně hodně nesnesitelná. Jako člověk , vychovaný k tomu, se postarat, jsem tak činila léta, i když jsem chodila a stále chodím do náročné práce. Bylo to strašné… byly dny, kdy jsem se bála jít domů, co bude. Málem mne to stálo hezké manželství a nakonec přišla rakovina. První slova mamky na to byla : kdo se o mne bude starat. 3 roky pomáhala pečovatelka , pak, před rokem a půl , po matčině úrazu po pádu, si ji vzali do péče syn se snachou pečovatelkou. Já se uzdravila, začala v 62 letech znovu žít a radovat se, ale oni již dnes ví, že je to ničí den za dnem. Starý člověk se nezmění k lepšímu , naopak, záporné vlastnosti se zvýrazní až hrůza. Nyní přemýšlím, jak jim pomoci, aby to nezničilo i je, řešení je jediné: domov pro seniory. Nejde to jinak, skutečně to prostě někdy jinak nejde…syn již také onemocněl, nevěsta je vyčerpaná a vnuky 13 a 17 už k babi nikdo nedostane , vidí jak to všechny ničí. A babi ? Ta se raduje, když kohokoli urazí , naštve a pak děla chudinku a odvolává příbuzné a stěžuje si.. a to má první poslední včetně kdovíčeho… marnost nad marnost… ze to zní nepravděpodobně? No , hen to málokdo takto přizná…
Vůbec se vám nedivím,dělám v domově důchodců na oddělení demencí,mame jich tam přes 30,je to hodně psychicky náročné, vláda lidem posunula odchod do důchodu, takže peklo pro všechny.....jen vím, že někteří staří to využívající jako vydírání rodiny ....vy mi musíte sloužit
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. I když může mít vyprávění osobité kouzlo, většinou hlavní slovo při nabývání faktografických znalostí mají buď stručné chronologické zápisky nebo kvalitní text z učebnice. Správnou racionalizací a reorganizací státní správy nejen ve školství by šlo ušetřit stovky miliard korun.
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nesouhlasím s vámi zcela, doučuji matematiku a ta se mnohem lépe pochopí výkladem živého člověka než nastudováním z Wikipedie....
1 odpověď