Byla zjevná chyba tlačit na elektromobilitu pomocí dotací a dnes se ukazuje, že prosazení rozumné pozice elektromobilů se mělo nechat na rozhodnutí trhu a ne na byrokratických rozhodnutích. Zdaleka ne každý je vhodný zákazník pro elektrické vozidlo. Tohle musí rozhodnout trh a ne nějaká nařízení pseudoekologů.
Nesouhlasím. Pokud chceme buzerovat řidiče tak co se zaměřit i na jiné než tyhle. Myslím,že škodlivé emise tu vytváří jiní. A navíc měřit emise na volnoběh a vytáčet auto do takových otáček je totální hloupost a neznalost něco o motorech.K čemu jsou hodnoty na volnoběh. Ano takové ty rádoby upravené auta jsou některé děs,ale i zánovní vůz vám neprojde.A ani na stanici neví proč natož nějaký policajt. Jen protože poblazněná EU určuje nějaké pravidla.
Pokud je motor ohřátý a v pořádku tak omezovač zajistí že se motoru nic zásadního neděje, s těmito pelešinami není soucit na místě. Takováhle vražda bez údržby nemá v provozu co pohledávat.
XJ, ikona limuzín. Život jde dál, těchto ztrát v automobilovém průmyslu je více než dost, nové vznikají a staré se špatným vedením zanikají. Je to o vedení, vždy je snazší s dobrým vedením udržet rozjetou automobilku než rozjíždět novou. Taková Tesla než se rozjela tak spolkla tolik peněz, že by to hravě položilo několik již vyrábějících automobilek.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to má být, hlavně potrestat ty Rusy, co odešli kvůli režimu Putina, fialový slepenec zase boduje.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Není to náš problém, že russácká adminisrativa nefunguje.