Čína počítá se spalováky minimálně do roku 2050. EV mají hlavně pro Evropu, aby nás s nimi dorazili. Protože hloupá Evropa si dala termín od 2035 jen EV a Čína produkuje 90% světové kapacity baterií. Ti se smějí, až se za břicho popadají, jak jsme v EU hloupí a jak jim budem plnit kapsy eurama za baterie.
To jsou zase plky. Čína počítá se zákazem ICE vozidel do 2035 , některé provincie dokonce do 2030. Do roku 2060 chce být i v průmyslu carbon neutral. Přechod na elektriku již dávno zahájila, mají celá města kde skoro nenajdete spalovák, největší počet motocyklů na EV na světě, swapovací stanice atd....kde čerpáte informace ?
Diesel prodeje v 27 EU klesá již skoro 15 let, zatímco hybridní/EV roste... Český trh nevytrhne vůbec, ale vůbec nikoho.
Ty automaty bývají cíleně umístněny poblíž školy. 😮 Děti ani neví oč jde. Prostě si koupí laskominu, jako z jakého koliv jiného automatu. Dnes většina už i malých dětí dostává kapesné nebo peníze na svačinu. Chlast si asi těžko koupí ale bonbóny, proč ne.🤷🏻♀️
500 za balicek neni uplne normalni cena bonbonu JoJo, ze?
.. kdyby opravdu dostali rozum a dali do toho zpět diesel, tak jim lidi ruce utrhnou, ale takto, kdy dělají i nadále z lidi blbce a strkají tam polo spalovák, navíc na benzín a polo elektro v jednom, kdy je stejně potřeba časem koupit předraženou novou baterku a kdy celou životnost se vozí hromady kg navíc a tedy máte vysokou spotřebu, to je jen menší podvod, než čistě elektrická krabice na kolech a jak je vidět, někteří novináři, za nemalé peníze, budou i nadále lidem "mazat med popod vousy"...on je trh naučí, stejně, jako je naučil, že jen čistě elektrické krabice prodávat nejde...👎
to jsou zase plky, jdete se k nim prihlasit na marketingove Vy diesle 😄
Pripada Vam ze se jim nedari ?
Fakt nechapu, nevim o tom nic, ale prej dejte tam diesel, budete prodavat vic....tak urcite.
Tradiční buzerace. Nikomu se nic nestalo, provoz, počasí i stav komunikace to umožňuje, tak co? Chycení řidiči opravdu nejsou typičtí původci nehod. Ale na vykázání činnosti dobré....
Tvl to je furt dokola s Vama trotlama...
Proste dodrzujte predpisy a nejezdete jako 🐖 tecka.
Furt si to budete ohejbat podle sebe...je mi uplne jedno, ze si myslite, ze v obci je 80 vpoho a na dalnici 160 taky. Proste body a ridicaky Vam brat, jen houst.
Tak za prvé si nepořídili Teslu, ale Kiu 🙂
Za druhé - sice věřím, že elektromobil je pro strážníky z Tábora opravdu z pohledu nákladů výhodnější, než Octavia v naftě, ale pro nějakých 70-80% občanů bude tentýž elektromobil naopak krajně NEVÝHODNÝ.
Jak může být tentýž EV pro někoho výhodný a pro jiného naprosto nevýhodný je jednoduché - vždy je to otázka nájezdu. Běžný uživatel najede za 4roky cca 40-50tis km, nikoli 220tis km a běžný uživatel také nedostane žádnou dotaci. Běžný uživatel také neprodá sotva zajeté aut s nájezdem 40-50tis do bazaru a zatímco s Octavií může jezdit klidně 25-30let, tak z elektrické Kii bude nejpozději po 12-14letech šrot...
Cena za km 1,757 Kč pane Ryba taky nic moc - moje Octavia na LPG jezdí po městě za 1,3Kč/km a to jde o 16let staré auto... Když si místo naftové Octavie, která je mimochodem do městského provozu pro městské strážníky spíš nevhodná, dosadíte Octavii benzín, která se i s přestavbou na LPG vejde do ceny naftové Octavie, vynásobíte spotřebu 219tis km x 1,3kč/km (a to pominu, že Octavie 2020 bude mít výrazně nižší spotřebu než ta moje 2008) vyjdou vám náklady na palivo 286tis Kč a celkově tak ušetřili strážníci jen 11tis Kč🙂... ale i tak se dá říct, že pro měšťáky se EV vyplatí - příště už nebudou třeba pořizovat nabíječku...
S EV je to jako se vším - neexistuje universální řešení výhodné pro všechny. EV se finančně vyplatí pouze lidem, kteří toho hodně najezdí - pro běžného uživatele co jezdí 10-15tis km/rok je to past a navíc při tak malém nájezdu není EV ani omylem ekologický....
Tak za prvé Kiu v 2020 , Teslu teď, je na obr. 2.
Za druhé...ani to nehodlám rozebírat, oni mluví o provozu MP a Vy o NEVÝHODNOSTI pro nějaké občany 😄 EV se vyplatí kdekomu, ale vyvracet Vám to nebudu.
Asi.budu považován za zpátečníka, ale nesouhlasím s využíváním Al, umělé inteligence. Zatím se do vývoje nacpali desítky miliard dolarů a praktická využitelnost je zoufalá. Na světě umírají denně desítky tisíc dětí a lidí v důsledku podvýživy a válek, umělá inteligence změnu nezařídí. Jen využije získané poznatky proti lidstvu samému. Je to slepá cesta, která vede ke zkáze. Na to samé upozorňoval i profesor Hawkins, aby tuto pandorinu skříňku lidstvo neoteviralo. Byl bych nerad, aby to tu za pár desítek let vypadalo jako ve filmu na pokračování s A. Schwarzeneggerem.
Lidstvo ztratilo pokoru a pud sebezáchovy. Hezký den bez Al.
To asi není překlep takže myslíte Hawkinga ? To jste si vycucal z prstu ?
Pokud neumíte anglicky, hoďte si to překladače, vyvrací to všechno co jste napsal.
“The potential benefits of creating intelligence are huge,” he said. “We cannot predict what we might achieve when our own minds are amplified by AI. Perhaps with the tools of this new technological revolution, we will be able to undo some of the damage done to the natural world by the last one – industrialisation. And surely we will aim to finally eradicate disease and poverty.
zdroj: Odkaz
A odvolávat se na film je pro(promiňte mi ten výraz) jednoduší lidi typické. Jako Camerona mám rád, ale je to prostě jen pohádka.
Stejně bych Vám mohl argumentovat např. díly A.C.Clarka nebo Issaca Asimova či Raye Bradburyho kde je AI nebo jiná civilizace "hodná" 🙂Ale vzhledem k tomu, že film je známější než literální díla tak si spousta lidí myslí jak to bude hrozné. Kdybyste Terminatora neviděl a měl utvořen názor pouze z knih viděl byste to jinak. To samé platí o mimozeměťanech a dalším neznámém - lidé se prostě neznámého bojí.
Ještě doplním, že stvoření skutečné AGI(AI) bude něco neskutečného a nikdo neví zdali to stejně dokážeme, defacto pak můžete zahodit všechna náboženství, protože stvoříme život. Nebude problém vložit funkční mysl do mechanického nebo biologického obalu.
To co tady máme teď jsou pouze a stále programy, velmi sofistikované, ale ke skutečné AI mají velmi daleko.
Jsem povinen zastavit na vzdálenost, na jakou mám rozhled. Tečka. Co se tady řeší? On přiznává, že nebrzdil, měl překážku ve svém jízdním pruhu. Jak může předpokládat, že překážka uhne? Navíc překážka, která je v protisměrném pruhu? Malé dítě? A jak to měla ta babička řešit? Co měla udělat jinak ona?
Co měla udělat jinak ? nepřecházet v daný moment a oni nejsou překážka ani ostatní účastníci provozu jak odkazujete níže...
Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu.
Objíždění by se tohoto týkalo pokud by šli po vozovce souběžně nikoliv přecházeli kolmo:
Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
Chodec nesmí vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku bezprostředně před blížícím se vozidlem.
No nikde není psáno zdali tam byl přechod pro chodce takže usuzuji, že ne. Takže tím pádem neměli co na silnici dělat. Druhá věc je zdali opravdu byla dodržena rychlost řidiče,ale je tvrzení,že ano tak nezbývá než tomu věřit. Takže vina je na babičce,ale na druhou stranu na motorce je opravdu potřeba trochu více předvídat bohužel. Ve městech se toto děje běžně, že lidé přechází jinde a proto je potřeba trochu s tím počítat a nejet opravdu 50,ale třeba míň,aby se dalo včas zabrzdit. Na motorce i autem proto jezdím trošku obezřetněji,ale vím, že to někdy nejde.
Na ty lidi co mi skáčou ve městě v 50 pod kola, nebo přecházejí tam kde nemají, já z vysoka kašlu. Omezují mne a ohrožují sebe...přirozený výběr, nemají tam co dělat. ....Jako stejně vždycky zabrdím, ale opravdu mě s....o. 🙁
Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.
Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
„O nějakém podílu viny by se dalo uvažovat, kdyby obžalovaný překročil povolenou rychlost nebo skupinu nezaregistroval a nijak na ni nereagoval. Z jeho strany ale nedošlo k žádnému pochybení. Nelze po něm spravedlivě požadovat, aby během pár vteřin dokázal vyhodnotit situaci a zareagoval tak, aby střetu zabránil,“ řekl obhájce.
.
Jenže dle § 18 odstavce 1, překročil motorkář rychlost, vhodnou pro daný úsek.
Usvědčil se sám svou výpovědí, kde řekl: Pokud by intenzivně brzdil položil by motocykl na bok a smetl celou skupinu. Z toho vyplívá, že v danou chvíli, nebyl schopen bezpečně zastavit a proto se raději rozhodl skupinu objet. Tím se dopustil riskantního manévru a také na něj doplatil zmatkující chlapec.
Tak rychlost vhodnou pro daný úsek....
Pravidla porušili ti chodci, donutili ho změnit rychlost i směr jízdy...
Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.
Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
Zákon 361/2000 Sb., §18, odst. 1)
Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
Něco dalšího?
Je‐li blíže než 50 m křižovatka s řízeným provozem, přechod pro chodce, místo pro přecházení vozovky, nadchod nebo podchod vyznačený dopravní značkou "Přechod pro chodce", "Podchod nebo nadchod", musí chodec přecházet jen na těchto místech. Na přechodu pro chodce se chodí vpravo.
Mimo přechod pro chodce je dovoleno přecházet vozovku jen kolmo k její ose.
Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.
Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
Ale "nenakrmili" a Apple M4 max má nejvýkonnější CPU na trhu a to je pouze laptopové CPU a venku ani není stolní M4 ultra. Nevím co Vám na článku připadá zavádějící, to že se Vám něco nelíbí, ještě neznamená že to není pravda.
A kdyz si prectete vuci cemu delali benchmark(Core Ultra 7 258V), namisto akceptovani vety, ze jde o nejvykonejsi CHIP na trhu, tak to tak neni.
A to ani v laptopu nebo desktopu
Nechcete mi tvrdit, ze L1: 1,152KB, L2: 4.0MB (apple), je lepsi jak L1: 1,024KB, L2: 16.0MB, L3: 32MB(amd) cache, ze ne?
Urcite jde o skvely kousek a singlecore performance ma skvelou, ale nvm nvm jestli je to nejvykonejsi chip na trhu.
Naopak, ta nejlepší, snad to strhne lavinu a přidají se další. Tenhle zelený podvod, nemá obdoby a jen tahá peníze z lidí. Dokud Čína, Indie, Rusko a další průmyslové velmoce nesníží produkci škodlivých plynů je nám to všem v pidi EU absolutně k ničemu a i kdyby jsme zítra všichni začali jezdit na koni a zahřívat se v kožešinách nic se nezmění 🤦
Co to tu melete proboha? Oteplovani je realne a uz moc casu nemame.
Pripada Vam snad ze prvnich 50 statu ze seznamu neco duleziteho vyrabi ?
Cina uz X let snizuje, brutalne zelena a pravidla na snizeni maji nastavene velice prisne.
Ruska nechapu proc vubec uvadite, to je ciste...
Jedinou Indii tam mate spravne, ale ta se take snazi znizovat znecistene a celkem j ito jde.
A teď upřímně, chce se vám takového jedince živit třeba 60 let ,platit mu bydlení, ostrahu, zdravotní péči aniž by musel ve výkonu trestu cokoli dělat? Je mu 26 let a má už za sebou tři tresty, a nyní dostal doživotí. Tedy d9 konce života nemusí pracovat, nemusí nic platit jen my všichni se mu postaráme o vše co bude ve vězení potřebovat. Nehrozí mu ze skončí na ulici, když nebude mít na bydlení... Má k dispozici televizi, posilovnu a další výhody. Jen prostě nesmí mezi lidi. Já osobně jsem pro zavedení trestu definitivního a nebo ti,kteří jsou proti tomuto, nechť takovým vše hradí že svých zdaněných příjmů. A pokud by nás za to kritizoval nějaký jiný stát, může jim pobyt hradit on, nemám s tím problém. Jen nevidím důvod proč takovým to musíme hradit my.
Upřímně jde Vám jen o prachy....
Smrt je vysvobození, není to trest. Živit doživotně odsouzené jen ti kdo s tím souhlasí ? Klidně..je nás určitě dost a těch 50lidí v ČR určitě zvládneme.
Jen ať si trpí a raději ať se zabijou sami nebo ať tam hnijou do konce života. Jestli si myslíte, že nemají svědomí tak se mýlíte, však ono je také dožene, nebojte. A že má k dispozici posilovnu..no to teda nevím tak možná za odměnu a stejně tam as inebude trávit celý život a i kdyby tak co jako? 😄To jim chcete závidět tu velkou celu jo ? A teplé jídlo taky že jo ? No a tu TV...to je teda výhra. Jestli jim tam hraje rádio a mají tam ČT tak jsou tak rádi a to je asi tak vše.
Třeba nebyl nikdo,kdo by se o ně postaral a v Americe by je bez mámy žádná zářná budoucnost nečekala. A to ona vzhledem své profesi věděla.
"v Americe by je bez mámy žádná zářná budoucnost nečekala"
A to je právě ta vadná úvaha těchto nemocných, šílených lidí.
Steve Jobs, Eddie Murphy, Marilyn atd... sirotci a přesto měli/mají dobrý život.
Ja asi vim koho Vam to pripomina. Me to taky nekoho pripomina. Mozna mame na mysli toho sameho.
Jen Donald prodava burgry a ten jehoz jmeno nechci vyslovit daval koblihy.
Jen moc nevim tu pointu. U nas bych za cenu BigMc menu dal pomalu vic jak za menucko v restauraci.
A to ze se neco zdrazuje a Donald to zlevni je blbost. Misto aby si uvarili tak utraci prachy za sra*ky u McDonalda. Pak at se nedivi ze to je drahe.
AB si ale nenechal filtrovat lidi v metru kteří k němu přišly pro koblihu... nefiltroval je ani když prodával grilovaná kuřate ne ? Tak v čem je to podobné ?
Když půjde jako Hřib nalévat polévku, nebo socani rozdávat guláš a ODS CDéčka tak to je v pořádku ? On smí kampaň mezi lidmi dělat jen někdo ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdo má tady v Česku protestovat? Nové auta kupují většinou firmy a běžní pracující kupují ojetiny nejčastěji v ceně okolo 200 tis .kč. Běžné občany nové auta nezajímají,dokonce ani ty bohaté.Ti jezdí v kvalitních autech vyrobených před 15 lety a peníze investují do nemovitostí.Jenom já znám pět lidí co vlastní víc než 10 nemovitostí a jezdí starým autem.Někteří zkusili novější a po kolečku návštěv v servisu s neustálým problémem příliš složitého auta mají znovu staré kvalitní XC90 nebo japonce.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
😄 Kam na ty moudra chodíte? Co sem hodit nějaký zdroj, nebo Vám máme prostě věřit ? Prodeje nových vozů stále rok od roku stoupají, ale tady to nikdo nekupuje aha... Hlavně, že znáte 50 lidí co nekupují nová vozidla....ta Vaše ale sociální bublina je tak malá, že je to úplně fuk, chápate to ? 😄
Prodeje Dieselů v EU klesají již přes 14let ! Hybridy/EV strmě stoupají a vy tu budete fňukat 🙂
Odkaz 1
Odkaz 2
Odkaz