Bohužel pan Zikmund má pravdu😔😔😔 je to souboj laboratoří. Kdyby se Lance Armstrong nepřiznal, tak je do teď největší hrdina cyklistiky!
A on snad není největší hrdina cyklistiky ? Copak ostatní byli čistí a nebo se jenom nepřiznali ? Myslím že Lance byl opravdu jeden z legend cyklistiky a ať si o tom myslí každý své ..
Naprosto neuvěřitelní klikaři z Třince nakonec postoupili do finále. Budu fandit Pardubicím. Drtivou většinu zápasu byla Sparta lepší, stejně jako dnes, a opravdu přijít o výhru a postup 2x za sebou v poslední minutě, to je hrůza. Nedá se nic dělat. Ale upřímně. Lepší rozhodně nepostoupil.
Aha , tak to je divný , že do finále nepostoupil lepší ? Já myslel , že hokej se hraje na góly a výsledek ..a jinak Sparta si vždy nakoupí samé hvězdy , ale ten stmelený tým a bojovnost , tam nikdy není a proto nehrají o titul
Spousta skialpinistů tam ale jde kvůli té sjezdovce a to hlavně v této zimě, kdy mimo sjezdovku není sníh. Pokud nechtějí jít po sjezdovce, jistě se všude najde způsob jak to obejít. Bežkařů jsem teda na sjezdovkách moc neviděl.
ne spousta skialpinistů tam jde kvůli tomu pohybu a výstupu nahoru , samozřejmě že pokud není přírodní sníh tak musí po sjezdovce . Myslím ,ale že nikdo tam nejde kvůli jízdě dolů , je to čistě jenom o radosti a pohybu , ne si vozit jenom zadek na vleku ve fungl nových hadrech a nejnovějším vybavení .
Tak jak tady čtu Vaše názory , tak možná asi by se mělo pomalu zpoplatnit i jízda na kole , silnice také někdo musí přeci udržovat a to stojí nemalé peníze . Asi budeme tedy brzo platit i za vstup do lesa , kam se půjdu proběhnout . Tady nejde vlekařům vůbec o to , že jim někdo chodí po sjezdovce , jde o to vydělat další peníze . Začalo to vše nejdřív zpoplatněním parkování a teď se z tomu přidává i nemalá finanční částka za výstup na lyžích po sjezdovce nahoru . Vůbec nejde o to , že jim občas někdo projede po upravené trati , ale přeci peníze až na prvním místě .
V zahraničí běžkaři platí, úplně normálně, k nám to dojde taky, protože ta rolba co udržuje stopy nejezdí zadarmo, ale má sakra žízeň
Ano to je sice pravda , že v zahraničí platí , ale tam je stopa také pravidelně upravována a ne jako u nás 2x do týdne . A navic tam máte parkoviště zdarma . kdežto u nás přijedete , zaplatíte parkovné a běžecká trať neupravená . A za to ještě chcete platit poplatek ?
Musím se přidat a naprosto souhlasit s recenzí.
Znám pár tyjotistů a jsou to do jednoho naprosto nudní patroni, kteří po silnicích jezdí v podstatě z donucení a auto berou jako nutné zlo. Musím však uznale zatleskat Tyjotě jak nenásilně dokáže řidiče doslova donutit jezdit efektivně (a tím nemyslím jen to známé "pěstování zeleně" na infotainmentu), ale právě i to celkové naladění auta, které autor zmiňuje.
Pro mě je Tyjota etalon kvality, ale taky ukázka auta, které bych si dobrovolně nikdy nekoupil - jednak pro naprosto hnusný design prakticky všech aut (snad s výjimkou GT86) včetně Lexe (který je subjektivně ještě hnusnější než vanilková Tyjota), jednak pro šílený vnitřní design a ergonomii (tady těch prohřešků vidím přehršel) a konečně kvůli "zabijákovi jakéhokoli motoru" jménem e-CVT.
Mimochodem: je-li ve vysokém autě dlouhém cca 4,5 metru málo místa, je něco naprosto špatně. Do 4,5 metru dlouhého Kia Carens se vešlo 7 lidí a vnitřní prostor pro posádku byl velmi štědrý.
Tak teď po přečtení Vašeho příspěvku si připadám jestli nejsem nějak méněcenný než Vy . Je nám s manželkou 50 let a máme novou RAV 4 a Yarise v hybridu a říkám si jestli to není podle Vás málo , jestli by to nechtělo nějakou větší prestiž než jenom obyčejná Toyota . Ale za mě rozhodně ne , jsme oba dva vzrůstem a postavou aktivní sportující lidi a jak Rav 4 , ve které se dá jet vpohodě ve 4 dospělých lidech na dovolenou na hory , tak i malý Yaris na běžné městské ježdění , nám naprosto vyhovují a nikde nemáme stísněný pocit .A , že by interiér a převodovka e-cvt , byly nějakým negativem , tak za mě rozhodně tedy ne , alespoň pro nás co najezdíme dohromady přes 20000 km ročně . Uznávám , že jsou určitě prestižnější a reprezentativnější značky , ale myslím , že spolehlivost a praktičnost Toyoty , tohle vše vyváží
Článek beru pouze jako další pokus o podporu prodeje aut zmíněné značky v ČR. Bohužel nic jiného než čisté spalováky a hybridy nedokáže nabídnout. Technologicky to Toyota projela, tak také co jiného hlásat.
tak já si myslím , že se podívejte na prodeje značky Toyota a nebudete muset psát takové nesmysly
Zkušenosti po cca. půlroce s corollou: (v porovnání s Oct 3 2.0 tdi, kterou jsem jezdil předtím: méně místa vpředu i vzadu, vzadu málo mista na hlavu, menší kufr, krátké sedáky hlavne vpředu, loketní operka nejde nastavit výškově, malá nádrž (35l), strašně hlučné pri vyšších otáčkách - hlavně na dálnici, chybí otvor v zadních sedadlech na lyže, dlouhá palubní deska ubírá prostor na kolena, vyšší spotřeba minimálně o 1 litr, obří display brání výhledu, cena cca. 950 tis. Ano, má to pár vychytávek a asistentů a např. vyhřívaná sedadla i vzadu, ale praktičtější a příjemnější auto byla rozhodně Oct. (PS: obě auta služební takže corollu mám tak teochu nedobrovolně)
Tak nechápu kolik cm měříte , ale já mám jenom 170 cm a jak píšete ten obrovský display mám v nové Rav 4 a Yaris a rozhodně mě tedy ve výhledu nebrání . Naopak mi to přijde lepší než klopit zrak někde dolů na střed .
A ty hybridy ve většině případů stejně vesele tankují, takže s sebou navíc tahají baterii jako takový luxusní přívěsek.
Tak samozřejmě , že tankují ale celková spotřeba je okolo 4l a jízdní vlastnosti a výkon jsou úplně někde jinde .Baterie v hybridu váží okolo 25 kg . Takže žádná hrůza a pořizovací cena je tak o 100 000 Kč vyšší než samotný benzín .
Zajímalo by mě,v čem vy kritici jezdíte. Děláte chytráky a v životě jste se zmohli na Dacii nebo Chevrolet.
V Toyotě RAV 4 a jsem nadmíru spokojený . Jako první auto jsem měl kdysi Škodu 125 GLS , ale dnes už bych si české auto nikdy nekoupil . Za tu cenovku je spousta kvalitnějších a spolehlivějších aut.
Dobrý. Co mě ale nepřestane fascinovat prakticky u VŠECH značek, je neschopnost designerů zabudovat obrazovku infotainmentu nějak slušně do palubovky. Auta za několik set tisíc... a mají tam doslova nějak přilepený tablet!!!
Mě se to také moc nelíbí , mám to tak i v nové RAV 4 . Na druhou stranu musím ale uznat , že to právě nijak nebrání výhledu z auta a neodvádí pozornost . Nedokážu si moc představit dívat se níže na infotaiment na středovém panelu , tam už tu pozornost ztrácím .
A normální auto pro rodinu ??? Za 4,8 v naftě, co na to obdobný hybrid 5 + 500 litrů kufr ???
Přesně tak si pro rodinu můžete koupit Corolu v hybridu a budete jezdit okolo 5 l na 100 km . Všichni tady brečíte jak jsou auta dnes drahá . Ale i ta Octavia 1 1,9 TDI , kterou kolega kupoval v 1998 novou tak stála přes 500 000,- Kč . A to bylo před 25 lety , tak si to spočítejte a smiřte se s tím , že díky emisním normám vám už žádná automobilka neudělá motor se spotřebou 5l .
Když se to takto napíše že : Prodej hybridů do konce července stoupl o 38 procent na 22 302 aut, tak to vypadá že se o ně lidi perou, ale skutečnost je jiná a to taková, že už skoro nic jiného na trhu není.... Kdyby pustili na trh moderní nafťáky se spotřebou do 5 litrů a to je reálná hodnota, to by byl šrumec. Ty hybridy se dostanou PAPÍROVĚ třeba na 3, ale skutečnost je jiná - bohužel to nikdo nechce vidět.
Tak je vidět , že jste ve skutečnosti hybridního nejezdil . Já u Toyoty Yaris hybrid , dlouhodobá spotřeba 3,6 l , takže od té papírové minimální rozdíl ..
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A jak to všechno víš? Jak víš co si myslí? Jsi snad šaman nebo kouzelník?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stačí mi když vidím jak se na těch silnicích chovají