Otázkou je, zda všechny ty dokumenty, které se digitalizují, vůbec potřebujeme. Našel jsem pár desítek let starý projekt rodinného domu. Je to jedna A3 a stačla k tomu dvě razítka. Jedno stavitele a druhé úředníka. Dům stoji dodnes.
Tedy pokud něco pomůže stavebnímu řízení, tak je to drastická redukce všech těch nařízení, předpisů, výkazů, hlášení, potvrzení... A samozřejmě s tím spojená i redukce počtu úředníků.
Nic o tom nevíte a proto jen plkáte blbosti. Tak si to nejdříve aspoň trochu nastudujte.....
Verte, ze stavba postupuje tak rychle jak je to jen legislativne mozne. Jeji cilene protahovani skutecne neni v zajmu nikoho kdo o dane veci rozhoduji. Problemem jsou zakony no a to se musite obratit na zakonodarce, respektive ve volbach volit jinou rukou.
Problémem nejsou zákony. To je blbost. Problémem je špatná a nefunkční veřejná stavební správa. A nyní nefunkční digitalizace této správy. A potom dotčené osoby, co brání nové výstavbě a nekvalitní PD.
Pěkná hloupost v zemi kde je nezaměstnanost jedna z nejnižších v Evropě, už nyní penzijní účet vykazuje ztrátu 70 mld. ročně. Až půjdou do důchodu silné ročníky minulého století tak bude deficit jenom na důchodovém účtu v řádu stovek miliard. Řešení jsou jenom tři, výrazné zvýšení daní což mladí odmítnou již nyní platí skoro nejvíc v Evropě, nebo masová migrace což se Čechům nelíbí a pak je tu třetí možnost asi nejreálnější snížení výše vyplácených důchodů.
Jste zmanipulovaný.... asi. Řešení jsou 4. Doplatit ze st. rozpočtu.
Doba prožitá v důchodu se neustále zvyšuje. Z hlediska zátěže pro státní rozpočet je zdravotní stav daného člověka irelevantní, důchod buď vyplácíte nebo ne. Díky zdravotní péči dneska lidé mohou být zdraví a aktivní do vysokého věku, značná část si to kazí svým vlastním špatným životním stylem, ale to je tak nějak jejich boj, ne?
Mrkněte se na dobu dožití ve zdraví..... pak vám některé věci dojdou....
Tisíce úředníků určitě nechybí. Koneckonců proto by se i digitalizace měla zavádět, aby méně lidí zvládalo stejný podíl práce. Ale to, že systém je málo funkční bude asi fakt. Na druhou stranu si to za 1/2 roku určitě sedne. S termínem do konce srpna jsem skeptický.
Tisíce úředníků opravdu chybí a budou chybět i v budoucnu.
Od základu špatně uchopené. Když už se zřizuje masivní digitalizace stavebního povolení, k čemu je potřeba stavebních úřadů? Umím si představit, že by stavební povolení, vydával ten, kdo za dokumentaci nese odpovědnost, spolu s obcí, jako nositelem územního plánu. Stavební úřady nemají odpovědnost žádnou.
Takový žvást!
Jestli to je pravda, že je to jiné než byli zvyklí, tak ať táhnou. Přeci nebudeme vše dělat po stáru., na co oni jsou zvykli. Vím kde je zakopaný pes. Státní zaměstnanec se nerad učí novým věcem, ale větší výplatu se naučí si spočítat hned. Jsou jak vši. Chceš jejich počet snížit, ale oni se množí čím dál víc.
Další b...b co ani neví, že úředníci stavebních úřadů zpravidla nejsou státní zaměstnanci.
Každý dobrý stát by sám od sebe měl chtít být tím největším podporovatelem vlastních lidí, aby měli kde bydlet a tak i zároveň být tím největším podporovatelem porodnosti a tedy i pronajimatelem bytů v celém státě. Kapitalisté se mnou jistě nebudou souhlasit, ale za mě, proč nechávat smetanu z pronajímání, jen pár jednotlivcům, když to vše může mít stát a to za férový ceny s férovou nabídkou a chováním, pro vlastní národ. Stát by za vydělané peníze udržoval státní bytové nemovitosti v dobrém stavu, budoval by nové státní nemovitosti a tak i majetek pro další generace a budoval by tak i nové možnosti bydlení a to zejména, pro ty nejslabší, kteří nemají možnosti z finančních důvodů vlastního bydlení. Takže mladý začínající lidi, kteří by zakládali rodinu by dostali možnost vlastního bydlení s přiměřeným nájmem do 6 tisíc plus energie, aby vyšli s rodinným rozpočtem a nemučili je tak zbytečně vysoké výdaje soukromníkům. Mladý lidi by tak měli jistotu levného bydlení a mohli by si dovolit mít děti a to budoucnost každého národa.
Ne! Stát by neměl stavět žádné byty. To max. obce, družstva.....
Administrativa nás všechny jednou zabije. Je neuvěřitelné, jak je možné se v rámci státní správy, nebo přenesené působnosti územní samosprávy donekonečna zabývat problémy, které jsou na první pohled a z hlediska laika, případně z pohledu selského rozumu nad slunce jasné. Coby vedoucí úředník územní samosprávy jsem strávil 5 let života a potom jsem prchnul. Ubíjel mně nekonečný ping pong mezi úředníkem obce s rozšířenou působností, alibistickým krajským úřadem a případně i správním soudem. Je neskutečné, kolik papíru se popíše a času ztratí v tomto nekonečném koloběhu. Hloupé je, že pak ten nejnižší úředník na ORP prostě nerozhodne. Vždycky mu jeho rozhodnutí v případě věčných stěžovatelů, či nesmiřitelných stran sporu někdo shodí ze stolu, aby si sám nepálil prsty. To je špatně.
No problém je vtom úředníku na ORP. Je totiž naprd. Kdyby hned na poprvé odvedl kvalitní práci, tak žádný ping pong není. A podmínky pro něj a tu kvalitní práci jste právě měl zajistit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jde to hrozně pomalu.....