tak nazývat to, co vidíme na obrázku dalniční sítí he nesmysl, kdo někdy viděl síť, tak ví, že vypadá jinak - nejhorší je absence propojení D11 a D35 s D1, např. přes Kolín a havlBrod, pak je směšné, že jsou regiony, kde žádné dálnice nejsou, tam opravdu nelze do budoucna žádný rozvoj očekávat a ta slavná D35 asi na dlouho skončí u Úlibic, možná v podobě dálnice navždy
firmy by jednoduše ušetřily, kdyby nevyhazovaly peníze za to, co je popsáno v článku, tj. práce personalistů, hodiny na pohovorech, hodiny práce týmových vedoucích a kolegů při zaučování, když po takto vynaložených prostředcích jim lidi odcházejí, tak by především měly vyhodit ty nekvalitní personalisty, kteří tento systém vytvořili a zatížili jím ekonomiku firmy
Nebudu hodnotit mládí Mašínů, které doposud nedokázalu zhodnotit ani erudovaní historici zabývající se tou dobou, ale z názorů na současnost je vidět, že ten pán má hodně jednostranné vidění světa. zcela zapomíná, že velká část americké ekonomiky je postavena práci imigrantů, a to jak legálních, tak těch nelegálních. Jenže to právě republikánští či spíše trumpovští voliči neradi slyší.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
panu Salfickému bych doporučil pustit si včerejší reportéry, tam by viděl, jak současný systém stavebního řízení je výsledkem "poctivé" práce jeho ANOsoudružky Dostálové, která se snažila pod taktovkou kmotra z ODS pěkně potunelovat veřejné finance