Populace narůstá a ničí zemi, to je skutečnost, tak se mladíku vymaž z existence, abys zemi ulevil, nebude to na škodu, alespoň za tento článek.
Ano planeta je přetížena lidskou rozpínavostí, ale to nám říká již desítky let David Attenborough a jiní skuteční specialisté a k tomu není třeba natuplou PR figurku dceru režiséra těchto reklamních věcí Thunberga.
Vše je jinak a uživ ty miliardy lidí, vezmi si gumáky a čisti potoky, anebo nekecej prosťáčku, co máš teplou postýlku a plné bříško za své opulentní a plytké žvástání. Sedím sto metrů od velké reky ve své velké usedlosti a čekám, kdy nás to zase vyplaví, a k tomu číst takového stupida, tak to si pro Boha vyprošuji, sklapni.
A kdo to vymyslel, jenom příroda...
Útoky z 11. září byly teroristickým činem. Otázka zní, kdo byl jejich strůjcem.
Protože jedna věc prostě nesedí.
Člověk bez řádného výcviku není schopen udržet ve vzduchu obrovské letadlo a ještě s ním řízeně narazit do budovy. Tvrzení, že teroristé absolvovali lety na simulátoru a možná na malých, jednomotorových letadlech a pak udělali co udělali je prostě zhovadilost.
757 byl Pentagon
Viděl jsem pár odstřelů domů i továrních komínů. Navíc jsem prováděl statické výpočty. Tři stavby se za úplně odlišných podmínek poškození nemůžou zřít úplně stejně. To je nemožné, do třetí budovy nenarazilo letadlo, ani tam nebyl požár, přesto se zřítila úplně stejně dvě předchozí, za mě to byl odstřel.
Nevím o jaké třetí budově mluvíte, dvojčata byla jenom dvě budovy.
A dále v tom si právě odporujete, jak říkáte že každý odstřel je jiný.
Toto nebyl odstřel, ale hoření kerosinu, který roztavil ve vyšších patrech beton a ocel.
Pod tíhou těchto dvou hmot, které při teplotách 1.000 stupňů Celsia a více, naberou hmotnost 5 krát tak vyšší, že se budovy zřítili tak jak jste viděl v televizi.
To je celé a nehledejte v tom záhadu a konspiraci.
Rád bych to trochu upřesnil, hořící petrolej, nedej bože kerosin dává určitě mnohem víc, než 500°C, ovšem samozřejmě záleží na podmínkách hoření i na jeho množství. Ve spalovací komoře motoru jsou teploty nad 1000°C, ale ta je ze zcela jiných materiálů, než stavební konstrukce. Dá se říct, že jediné co mají společné je název ocel a určité procento železa v jejich složení. Stavební ocele - to je to nesprostší, co v ocelářství existuje, měknou již pod 500°C a nad touto teplotou mají vlastnosti vosku. Na zřícení takové stavby požárem rozhodně netřeba 30ti tun petroleje, stačilo by dřevo.
K teplotě hoření - nehledejte tabulky, použijte selský rozum - udělám-li ze smrkových větviček malý ohýnek, příjemně si ohřeji ruce, použiji-li na oheň stejný materiál v rozměrech metrového dříví, k ohni se po několika minutách nebudu moci pro žár přiblížit. Stejně to funguje i u toho petroleje. Teplota uvnitř požáru musela být mnohem vyšší než 1000°C. Jak už jsem uváděl výše, toto je teplota, která se uvažuje při požárech malých obytných staveb.
Hyeny, nic jiného.
Nevím proč bych měl platit další daň z toho, že vlastním auto, které musí k benzínce.
Každé vozidlo je vybaveno systémem na snížení emisí, tj benzínové mají katalyzátor, naftové DPF filtr.
Už jenom za tuto věc ve výfukovém systému ovládané elektronikou platíme při koupě vozidla statisíce korun a to nemluvím o jejich opravách a údržbě, kde platíme další daň státu.
Ať mi laskavě nikdo nepíše, že se na STK a emisích podvádí. To víme všichni, ale netýká se to mého názoru, ale legislativy.
Hezký den.
Blbost jste totálně vy. Já jsem jezdil do Číny do naší pobočky a všechny masová auta v Číně včetně Oktávek, VW aut jsou vyráběny přímo v Číně. Dokonce Škodovka má lokální subdodavatele přístrojovek, světel a ostatních komponentů též v Číně.
Je mi úplně jedno kde jste byl, akorát oponuji na to, že se v České republice neprodala ani jedna čínská oktávka ani VW, tak co to melete za nesmysli.
V případě automotive nevím, co se řeší? Většina evropských značek prodaných v Číně je vyráběno přímo v Číně. Naopak Čína nás začíná nás zásobovat svými auty, které byly u nich vyrobeny a ničí evropské automobilky. To že Škodovka omezí výrobu v Číně, nás vůbec nemusí bolet, protože čeští zaměstnanci montují jen pro evropský a severoafrický trh. Bude to bolet jen výrobce dražších prémiových aut, které jsou vyráběny v EU, ale ten podíl je výrazně menší než produkce ostatních aut.
To je pěkná blbost
6
Sledujících
2
Sleduje
6
Sledujících
2
Sleduje
Co dělýš v diskusi ubožáku, ve clívě je plno?
Vidlák se pozná.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano poznal jsem tě