Logický musel Velemoula vyhrát. Přece nepřijdou o odvetu a pořádný balík peněz ze 3 zápasu. Čím by krmil ty své tygry a svojí silikonovou příšeru Vejmluva. Atilovi odchází sponzoři jeden za druhým, díky odvetě ví že má dalších pár melounů jistých, kdyby vyhrál byl by největší hlupák na Slovensku.
To bude bitva tisícročia za riadny balík...To už sa oplatí ..
Samý expert a odborník na zdejší diskusi 🙁.
Ten mašinfíra projel návěst "Stůj", to je příčina nehody. Zabezpečovací zařízení (traťové - autoblok i staniční) tam určitě je. Nevím, jak daleko za odjezdovým návěstidlem došlo ke střetu, ale pokud jel dost rychle, tak ten vlak stejně nic na místě nezastaví. Tím nechci říci, že by tam ten celoevropský systém být neměl, ale tady, dle předběžného vyšetřování, selhal strojvedoucí (ať už svojí lemplovinou nebo zdravotní indispozicí).
Je jasné,že urobil chybu .Prešiel na červenú výjazdový signál ..To ešte asi nešiel 100 kmh .Ale keby tam to zabezpečenie bolo(PZB,magnet),tak by okamžite dostal automaticky núdzovú brzdu. A to tam nebolo....
Vysvětlovat Vám, že tam "teď" nemůže být starý systém (který by tomu stejně nezabránil) a musí se instalovat infrastruktura pro nový od 1. ledna 2025 - je nad moje síly. Tak jako tak platí drážní předpisy upravující provoz a strojvůdce je musí dodržovat - to platí v železniční dopravě na celém světě.
Ale zabránil ...
No já vycházím z informace, že strojvedoucí přehlédl nějaký semafor. Pokud ho přehlédl, tak tam nějaký funkční semafor musel být. No a to by měl zaznamenat ten bezpečnostní asistent v lokomotivě, o kterém uvádíte, že tam je.
Áno .Je .Ale pokiaľ nemá ten asistent na kolajnici partnera,s ktorým by komunikoval,tak je tam na nič ..
Tak my vysvětlete, proč se třeba na regionálních tratích (bez všech zabezpečovačů) po celé Evropě nestávají nehody každý den? Prostě proto, že každý dělá svou práci, jak má. Pokud to nebyla technická závada, stala se lidská chyba. Když do toho tak vidíte, tak víte, že celá ta infrastruktura zabezpečovačů je tak složitá, že to nejde vyměnit ze dne na den, např. LVZ za ECTS, prostě to nejde.
Samozrejme,ze to nejde vymeniť len lak ..A počas svojich 15 rokov,či som v Nemecku,som nezažil akúkoľvek trať bez zabezpečenia...Aj tá posledná lokálka s 15-imi vlakmi za deň,bola zabezpečená ..
Víte, od toho jsou na dráze více než sto let předpisy, od toho jsou návěstidla s těmi barvami - a funguje to, věřte nebo ne, přes sto let. Kdyby to nefungovalo, stávaly by se nehody každou vteřinu. Ale ono to funguje, když každý dělá svou práci, jak má.
Ale stále existuje ľudský faktor .Ľudia tie chyby robiť budú..A na to slúžia technické zariadenia,aby tie chyby kompenzovali.Neviem,ako u vás,ale robím pre nemecké železnice.A tu neexistuje,aby sa prevádzkovala trať bez akéhokoľvek zabezpečenia (PCB,LZB,ETCS)..Jednoducho by bola prevádzka pozastavená,pokiaľ by nebola zabezpečená .To je celé .
To je neomluvitelné. Půl roku bez starého i nového zabezpečení !!!
A zkusím poznámku pro odborníky. Semafor či návěstidlo, to jest to co musí strojvedoucí očima vidět ale snadno přehlédne, to funguje. Přijde mi divné, proč lokomotiva (kromě jiného zabezpečení tratě) nemá takovou jednoduchou věc, jako mají už auta, jejichž cena je 100x nižší. Že sama nepřečte návěstidlo nebo semafor. Dnes ty snímače mohou používat navíc i umělou inteligenci a žádná "značka" mu neuteče.
Možná by dalo namítnout, že tím strojvedoucí ztratí koncentraci. To by ale mohl hlídat laciný palubní počítač, který by zaznamenal situace, kdy místo strojvedoucího zasáhla elektronika a dejme tomu by mu za to bylo strženo ohodnocení.
A můj dotaz odborníkům z železnice, zda to je možná cesta, nebo co stojí proti.
Mě to přijde jako relativně laciné řešení, ale vychází z toho, že fungují ta návěstidla a semafory. Vím že železnice se osazují nějakým systémem, snad evropským.
Proti tomu nic. Co jsem popsal bych bral jako bezpečností doplněk navíc, taková záchranná brzda.
To všetko tie lokomotívy majú..Keďže tam nebolo žiadne zabezpečenie ,tak im to bolo na nič .
Vy jste u toho byl? Ono to mohlo být jak na kterékoliv křižovatce. Jedete na zelenou a 10 metrů před křižovatkou náhle blik a červená. Taky zastavíte na fleku hned? Nikdy. Jestli se toto stalo strojvedoucimu, tak neměl šanci zastavit, neříkám že na 10 metrech, ale třeba na 50 metrech. To už opravdu nemohl nic dělat, než jen zapnout rychlobrzdu a čekat na protijedouci vlak.
Nie,nebol Ale v článku je napísané,že ešte na ETCS nenabehli a starý systém odstavili .Takže to bolo nezabezpečené. A to je nezodpovedné. Robim na železnici v Nemecku,takže mám trošku prehľad o zabezpečení prevádzky .PZB,LZB,ETCS ...
Tohle je prostě průser. Jeden z nejvytíženějších úseků české železnice je více než půl roku bez zabezpečovače. Uměle jetedy na nákladně zrekonstruovaném úseku omezena rychlost, navíc je tu riziko další nehody. Ono se může objevit cokoli. Může přestat fungovat světlo v semaforu, může těsně před semaforem proletět pták a světlo zastínit, nebo může přijít vydaté sněžení, nebo strojvedoucí zrovna kýchne, nebo mu kolem trati půjde skupinka lidí a zaujme na chvíli jeho pozornost. Tohle je opravdu hodně špatně...
Obmedzená rýchlosť .🙂...100 kmh .
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Prachy a neskutočná Promotion robia svoje ..