Přituhuje... Tedy obrazně řečeno. Konkurence? Migranti? Někdo, komu opravdu "hodně vadí" druh oblečení?! nebo prostě nějaký ma.g.r, který nemá co dělat a chce zavřít do chládku, tedy do teplíčku s jistou stravou a postelí? Bude hůř. A to si tam přivezou 250 tisíc lidí z Keni... 🙁
Pokud jste si všimla, tak v obou případech jsou tam anglické nápisy, což se v Německu někomu nemusí líbit.
Jak říkám. Nechápete víc věcí. Dokonce ani rozloučení :)
Hlavně, že vy jste "pochopil" význam interpunkce. Interpunkční znaménko tečka má význam jen takový, že ukončuje větu (kromě označení zkratek či řadových číslovek, což v tomto případě není). Nic jiného. Přečtěte si nějakou knihu, tam to pochopíte. V knihách je teček.
Aha, tak neznáte význam interpunkce. Evidentně toho nevíte více. Tak vám dám příklad. Koupil jsem si kolo. Mám hlad. ... tak to neznamená že jsem si koupil kolo protože mám hlad a ani to neznamená že mám hlad protože jsem si koupil kolo. Jsou to dvě věty významově na sobě nezávislé. Tak snad to pochopíte a pochopíte i více věcí. Sbohem.
Jo, a ty vaše věty "Koupil jsem si kolo. Mám hlad." zase nejsou tolik na sobě významově nezávislé. Když jste si koupil kolo, máte hlad, protože vám nezbyly peníze na jídlo. Jinak byste ty věty nedával takhle za sebou.
Aha, tak neznáte význam interpunkce. Evidentně toho nevíte více. Tak vám dám příklad. Koupil jsem si kolo. Mám hlad. ... tak to neznamená že jsem si koupil kolo protože mám hlad a ani to neznamená že mám hlad protože jsem si koupil kolo. Jsou to dvě věty významově na sobě nezávislé. Tak snad to pochopíte a pochopíte i více věcí. Sbohem.
Aha. Takže Babiš napsal ve svém příspěvku celkem 7 vět. Každá má na konci tečku. To chcete tvrdit, že těch 7 vět jsou na sobě významově nezávislé? Tak to asi Babiš mluví z cesty stejně, jako ten váš příspěvek "Koupil jsem si kolo. Mám hlad." Jaký je tedy obsah Babišova příspěvku, když je to 7 významově na sobě nezávislých vět?
V Opavě není Krkoška chytráku,a pokud je mi známo tak byl odvolán, kéž by se tak chovali všechny strany.Fiala pořád drží ochranou ruku nad digitalizací ať už čehokoliv.Ty miliardy v háji vám nevadí.
Teď jsou krajské volby, chytráku. Opava není krajské město. A pokud umíte číst, tak píšu, že exhejtmana Krkošku nahradil v březnu 2024 Josef Bělica.
Tam vladl doposud prebihavec Vondrak
Toho v červnu 2023 nahradil Jan Krkoška (ANO), který byl obžalován z účasti na organizované zločinecké skupině, v níž se podle žalobců od června 2009 do února 2012 vědomě podílel na předání úplatků lékařům, za to, aby přednostně předepisovali léky od konkrétních výrobců. Krkoška v té době pracoval ve farmaceutické společnosti Interchemia Praha. Celkem mělo jít o korupci ve výši 790 600 korun. A toho zase pak v březnu 2024 nahradil Josef Bělica (ANO).
Pochopte, že je to nová věc, sotva tři roky. Ale stačí i encyklopedie s digitálním rejstříkem, aby poskytla i v tak obtížném předmětu jako je dějepis slušný výklad a kvalitní podporu. I dobrá papírová encyklopedie může kvalitně provést výkladem tématu. Vše je hlavně o výchově a vedení.
Pochopte i vy. Ani chatbot neudělá z pětkaře jedničkáře. Nebo snad chcete říct, že odteď už nebudou žádní pětkaři, ale díky chatboxu už jen samí jedničkáři? Vždy někdo chápal látku lépe a někdo hůře a to ani ten váš chatbox nezmění.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už většinou i pro přírodní technické vědy. Dnes ti nejlepší chatboti dokážou hravě spočítat algebru, integrály, derivace, funkce, posloupnosti, fyzikální i chemické problémy a geometrii klasickou, analytickou i obtížnou deskriptivní. Používají k tomu step by step vysvětlení a efektivně příklad vyřeší a vysvětlí. Takže skoro celé učivo základních i středních škol je sto průměrný chatbot vyložit a vysvětlit. K tomu existují i skvělé moderní aplikace jako Mathway, Photomath, Geometryx, Geogebra, Geometry Pad, Desmos, PhyWiz, Chemistry ai, Tutor Lily, Fluentpal, Kiwix a mnohé další. To samozřejmě ani v nejmenším neznamená, že by žák neměl vyvíjet žádnou aktivitu. Právě naopak. Může s chatbotem pomocí aplikací plně spolupracovat na zadaných úkolech. Chatbot je schopen pak žáka nebo studenta ze znalostí i prozkoušet. A to radši ani nemluvím o tom, že učivo je ve velké většině pro žáky a studenty v našich školách pojato velmi neatraktivně, nezajímavě a fádně a také je pro jejich život často zbytné, zastaralé, neprospěšné a tak i celkově neužitečné. Učivo je také vykládáno často překotně, nejasně, nezřetelně, akademicky vágně, nesrozumitelně a bez ohledu na jednotlivé individuální preference, potřeby, schopnosti, zájmy a talenty žáků a studentů. Z výše napsaného vyplývá, že základní školy a gymnázia jsou dnes už víceméně zbytné instituce. Důležité zůstávají jen odborné oborové školy a část vysokých škol, které vytvářejí hodnoty.👍👌👏
Z kolika podprůměrných žáků už ten váš chatbot udělal jedničkáře?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Skvěle hraje na kytaru, skvěle hraje na cimbál a skvěle zpívá. Lepší kandidát tady není. 🙂 🙂 🙂