Je to několik týdnů, co jsem koupil ojetý Renault Zoe, 50 000 km, přesně osm let starý. Baterie neznatelná ztráta kapacity. Zoe se vyrábí od 2012 a první kusy stále jezdí. Renault na základě dat odhaduje životnost baterie na 25 let. SW podporu nepotřebuji. Do teď jsem jezdil téměř výhradně na sluníčko. Náhradní díly dostupné jako u běžných aut, cena normální,
V garáži mi stojí benzíňák. Ten už si moc nezajezdí.
Nevěřte všemu, co se píše na inernetu
Verdamt nochmall s tím jsem hrál před 50lety, vzhledem k výsledkům svého bádání jsem toto elektrické kouzlo zavrhl a již neobnovil.
Sakrament krucifix, zaplať pánbůh, gottseindank.
tak pro čínu dělá hafo špičkových desingérů z evropy
pro evropský průmysl je zatím dobré,že spotřebitel má na čína auto negativní názor,bez zkušenosti
to samý bylo před časem s dácií a kde je ted
evropanovi chvíli trvá,než bude věřit výrobku,kterej vzniká u né moc proslulých výrobců
až si zvykne,eu automotive končí
Verdamt toto je špičkový design? Sakrament vím že nemám smysl pro humor ale toto nazývat takovými slovy zavání nedostatkem vlastního intelektu.
Oproti Kodiaqu je o třídu menší, ale stojí přitom více. Kdo to koupí, tak akorát přispěje na ty odboráře VW v Německu, jinak ten předražený Tiguan nemá smysl kupovat. To by musel být tak min. o 400-500 tis. levnější.
Pro srovnání:
Tiguan rozvor 2.680mm, délka 4.539mm
Kodiaq rozvor 2.789mm, délka 4.758 mm.
Myslel jste krokve na střeše? Nebo kodiakve na silnici?
Nevím jak to napsat. Již téměř 3 roky se intenzivně zabývám čínskými el. auty. Dostávám každý dne plno novinek od čínských motoristických webů a tak mám nějaký přehled. S určitostí mohu tvrdit, že toto je všechno začátek. Globální ofenzíva čínských automobilek se razantně chystá. Po smršti novinek v roce 2023 a na začátku roku 2024 se nyní vše soustředí na dva směry. Zkvalitňování po všech směrech současných modelů. Příklad dojezd 1000 km, doba nabití 15 minut na 500-600 km jízdy, zdokonalení elektronického ovládání(spojení automobilek s největšími elektrotechnickými firmami Číny) a především délce záruky na ujetí 500 000 km a více. Největší automobilky(státní) testují dojezd na 1200-1500 km s bateriemi s pevným elektrolytem. Druhým směrem je vlastní výroba, to je prosazení robotizace do každé části výroby auta. Příklad motor nejčastěji používaný v hybridech je již prý z 95% vyráběn roboty bez zásahu lidské práce a jeho cena se každým rokem snižuje. Zajímavé je, že všechny automobilky mají plány na ovládnutí světového trhu tedy prodej ve všech částech světa. Šok pro mě je, že Evropa je tam zmiňována nejméně. Obdobně cla, to pro ně není překážka, EU se zničí sama. Zajímavý poznatek k cenám. V Číně jsou stanoveny ceny na el. auto jako na nejzákladnější lidskou potřebu k dopravě. Tedy nejsou to ceny jako v Evropě určené pro luxusní zboží s velkou marží, to v Číně neexistuje. Proto rozdíly v cenách. Čína má nyní dva směry, samotnou výrobu el. aut a druhý, který nabývá na síle je výroba hybridních aut se systémem DM-i z dojezdem 2000km a spotřebou 2,9l na 100 km .
Dobrý večer, je vidět že o tom něco víte, prosím dokážete mi vysvětlit proč ty krabičky mají ty díry před předními koly, na co je to dobré? Děkuji.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Na rozdíl od jiných, nebudu řešit cenu a ani pohon, ostatně fén na baterky taky nikdo nemá. Co je zarážející je hnusný vzhled ba přímo odpornost té brambory na 4 kolech. Fuj Teufel.