O té Vaší ignoraci bych polemizoval, většinou jsou ignoranti právě řidiči kamionů kdy oni ignorují bezpečnost a plynulost silničního provozu svým nesmyslným
a mnohdy nebezpečným předjížděním. Nebudu zde propočítávat kolik času tímto předjetím svého kolegy získají, ale předpokládám, že i malá zastávka na pumpě tuto úsporu smaže.
Pro budoucí plynulost pvozozu jednoznačně zákaz předjíždění pro vozidla s předepsanou rychlostí nižší než povolená maximální rychlost, dodržovat včasné zařazení do pravého pruhu po dokončení předjížděcího manévru všemi řidiči. Také když jedu na tempomat svých 130 a pomalinku dojíždím jiného řidiče jedoucího 129 tak při předjíždění lehce přidám tak aby bylo předjetí co nekratší.
Dodržováním tohoto všeho bude jízda pro všechny plynulá, bezpečná a hlavně uklidňující !
No a řidiči kamionů mohou v tomto najednou nečekaném klidném provozu na cestách dál sledovat třeba seriály na svých tabletech viz dost často nepochopitelně kličkující kamion mezi pruhy
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dnes budu objednávat nejnovější Berlingo XL 1.5 BlueHDi 130 8EAT ve výbavě MAX, bude to již třetí Berlingo v řadě. První i druhé bylo Berlingo II z toho první benzín 1.6 VTi 88kW předělané na plyn a druhé nafta 1.6 Hdi 88kW. To benzínové nebylo špatné, ale byla vyšší spotřeba což částečně vyřešila předělávka na plyn ale nebylo to úplně dobré protože s plynem motor občas blbnul. Zato druhé s naftovou 1.6 je bomba, super zátah, průměrná spotřeba za 100 000 km cca 6l na 100km a to s tím jezdím hodně agresivně. Problém s nádrží adBlue byl a vyřešil jsem to softwarovým odpojením nádrže protože přístřik močoviny je až poslední krok ve výfukovém systému a nemá žádný vliv na funkčnost motoru (pro šťouraly - komentáře o ekologii si nechte pro sebe!!!).
No a během léta by to mělo být tedy to nové s motorem 1.5 a automatem s adaptivním tempomatem, na to se těším nejvíc nebo v tomto provozu co je dnes mě už unavuje pořád hlídat debily co se nevěnují řízení a jezdí čtyřicítkou jak posraní.
Nebál bych se žádných závad, nyní je možnost mít prodlouženou záruku až na 8 let a až 200 000 km zdarma nebo s malým příplatkem což je super a žádná závada tedy nepřekvapí ani opakovaně.
Nechám si dát maximální výbavu, cena je vysoká, ale když porovnám to nové s tím naším současným tak je to úplně jiná liga a ještě ho budeme mít v sedmimístné XL verzi.
Největší problém vidím v tom, že již dnes jsou vyčerpány limity na spalovací motory a elektro zatím pro mne nepřipadá v úvahu, nevidím v tom efektivitu, nemám fotovoltaniku a cena nabíjení nic moc a hrozně malý dojezd, možná až za 7 let u dalšího nové
2 odpovědi